Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fusion2  (Luettu 23948 kertaa)

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Fusion2
tää kyseinen sähkötolpan nielly fusioni löytyy tosta naapuripitäjästä.... koneella lykitty yli 30 000 paalia ja pelannu kuulemma hyvin
ens kesänä nähään mihin fusioni oikeesti pystyy ku sellanen itellekki ens kaudeks tulee se 700 paalia 23 tuntiin ois tarkotus saada rikottua :P

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Fusion2
tää kyseinen sähkötolpan nielly fusioni löytyy tosta naapuripitäjästä.... koneella lykitty yli 30 000 paalia ja pelannu kuulemma hyvin
ens kesänä nähään mihin fusioni oikeesti pystyy ku sellanen itellekki ens kaudeks tulee se 700 paalia 23 tuntiin ois tarkotus saada rikottua :P

Mikä se naapuripitäjäsi on? Jotta ollaanko samassa koneessa? Valmetti sopis kuvioon.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Fusion2
Itellä paras päivä viime kesänä 339. Alotus puoliltapäivin ja lopetus puoliyön ja yhden välillä. Rauhallinen tahti ja muistaakeni neljä lohkoa ja alternan nelimetriset karhot vuorokauden esikuivatuksen jäljiltä. Yx verkkorullan ja rasvatuubin vaihto ja lukuisia muovirullan vaihtoja/kusitaukoja ja pari ruokailua.

Fusioni vaihtui agrias uuteen, joten luottamus koneeseen edelleen!

Josain kohtaa kellotin liki 50 paalia tuntiin ja silti vaihdoin vielä pikavaihdetta vähäx aikaa aina pienemmälle käärinnän valmistuttua ennen seuraavaa paalia. Tiukkuus ennen kaikkea!!

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Fusion2
Itellä paras päivä viime kesänä 339. Alotus puoliltapäivin ja lopetus puoliyön ja yhden välillä. Rauhallinen tahti ja muistaakeni neljä lohkoa ja alternan nelimetriset karhot vuorokauden esikuivatuksen jäljiltä. Yx verkkorullan ja rasvatuubin vaihto ja lukuisia muovirullan vaihtoja/kusitaukoja ja pari ruokailua.

Fusioni vaihtui agrias uuteen, joten luottamus koneeseen edelleen!

Josain kohtaa kellotin liki 50 paalia tuntiin ja silti vaihdoin vielä pikavaihdetta vähäx aikaa aina pienemmälle käärinnän valmistuttua ennen seuraavaa paalia. Tiukkuus ennen kaikkea!!
Paljonko ajettuna fusion meni vaihtoon?Alkoiko olla loppuun ajettu,vai muut syyt vaihtoon?

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Fusion2
Onko Fusionista kokemuksia? Oliskohan se vaihtoehto seuraavaksi paalaimeksi?
Kovasti agrias sitä kehuivat,olis kuulemma kestävin,nopein ja tekis tiukimman paalin ???

 Loppukesästä en karhottimella karkuun mäkkäriä päässyt...karhotus auttaa näemmä/kuulemma nasakan paalin muodostumista. Tuo naapurin V151 ja F2 myynnissä, parina kesänä yhdistelmällä pöristelty.

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Fusion2
Itellä paras päivä viime kesänä 339. Alotus puoliltapäivin ja lopetus puoliyön ja yhden välillä. Rauhallinen tahti ja muistaakeni neljä lohkoa ja alternan nelimetriset karhot vuorokauden esikuivatuksen jäljiltä. Yx verkkorullan ja rasvatuubin vaihto ja lukuisia muovirullan vaihtoja/kusitaukoja ja pari ruokailua.

Fusioni vaihtui agrias uuteen, joten luottamus koneeseen edelleen!

Josain kohtaa kellotin liki 50 paalia tuntiin ja silti vaihdoin vielä pikavaihdetta vähäx aikaa aina pienemmälle käärinnän valmistuttua ennen seuraavaa paalia. Tiukkuus ennen kaikkea!!

Ookkonää Vihdistä?

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Fusion2
tää kyseinen sähkötolpan nielly fusioni löytyy tosta naapuripitäjästä.... koneella lykitty yli 30 000 paalia ja pelannu kuulemma hyvin
ens kesänä nähään mihin fusioni oikeesti pystyy ku sellanen itellekki ens kaudeks tulee se 700 paalia 23 tuntiin ois tarkotus saada rikottua :P

Mikä se naapuripitäjäsi on? Jotta ollaanko samassa koneessa? Valmetti sopis kuvioon.

somerollahan tuo kone on...
yhdellä koneella muuten ajavat en ainaska olis kuullu että sinne toista olis tullu

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Fusion2
tää kyseinen sähkötolpan nielly fusioni löytyy tosta naapuripitäjästä.... koneella lykitty yli 30 000 paalia ja pelannu kuulemma hyvin
ens kesänä nähään mihin fusioni oikeesti pystyy ku sellanen itellekki ens kaudeks tulee se 700 paalia 23 tuntiin ois tarkotus saada rikottua :P

Mikä se naapuripitäjäsi on? Jotta ollaanko samassa koneessa? Valmetti sopis kuvioon.

somerollahan tuo kone on...
yhdellä koneella muuten ajavat en ainaska olis kuullu että sinne toista olis tullu

Samasta puhutaan.

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: Fusion2
ajoin omalla claas uniwrapilla ja viereisellä lohkolla hale,mun pysähdys kesti 41 sekunttia,halen 11 s.minä sain paalattua 19 tunnissa hale 23.3,2 karho, sato keskinkertainen noin 18 paalia per ha.mun paali 684kg halen 720.mun paalaja 355,hale fusion 2.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Fusion2
ajoin omalla claas uniwrapilla ja viereisellä lohkolla hale,mun pysähdys kesti 41 sekunttia,halen 11 s.minä sain paalattua 19 tunnissa hale 23.3,2 karho, sato keskinkertainen noin 18 paalia per ha.mun paali 684kg halen 720.mun paalaja 355,hale fusion 2.

McHale 16,5 t/h ja Claas 13

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5860
Vs: Fusion2
Mistä te pojat nyt taas höpisette, mitään paaleja fusionilla, sehän on sängen viimeistelyväline..

http://www.gillette.com/fi-FI/#/products/phenom/fi-FI/index.shtml/

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Fusion2
Jos kuvitellaan että samoissa olosuhteissa paalataan.
NH 544 paalit 600kg
Uniwrappi 700kg
JD 575 720kg
Niin paljonkos Mchalen paali painaisi.

Miklu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
Vs: Fusion2
Viconilla 2160 paalinpaino vaihtelee 1100-1400 kg. Päivän kuivauksella 1200-1300kg.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Fusion2
Viconilla 2160 paalinpaino vaihtelee 1100-1400 kg. Päivän kuivauksella 1200-1300kg.


ja paalin koko oli mitä?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Fusion2
Viconilla 2160 paalinpaino vaihtelee 1100-1400 kg. Päivän kuivauksella 1200-1300kg.

  Mulla on 2160 ja päivän kuivauksella paalit n.400kg/120cm ??? ??? 
Lelyn Tornadolla heti niiton jälkeen 140cm:n paali 720kg että kovat on koneet joillain  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.