Ja "Ojala" tietää
Valtun portaattomasta totuus...
Mekaanisen kosketuksen suuri osuus perustuu kartion muotoisten
hammaspyörien liikutteluun vain toisesta päästään kytkettyinä
olevien akselien varassa, siis akselit nivelöitynä vakionopeus
nivelilla ja sähköhydraulisesti liikutellaan akselilla olevia
kartion mallisia hammaspyöriä suhteessa toisiinsa saadaan
ns.akselien pyöriessä eri kehämatkoilla vapaasti muuntuvia
variaatioita eli välityssuhteita ilman hydrostaattisesti muuntuva-
välityksistä planeettapyörästö paria, tässä on se "kuningasidea"
lisäksi tarvitaan vielä Vanha "Deltapowershift" laajentamaan
nopeus alue variaatio 0,35- 65 km/h välille...
Suunnanvaihto toteutetaan edelleen monilevykytkimiin perustuvaan
"power reverser" suunnanvaihtimeen, kestävyyttä lisää olennaisesti
voimansiirron automaattinen säätyminen "0" välityssuhteeseen suuntaa vaihdettaessa ,tekee
suunnanvaihtimesta lähes ikuisen, ainoastaan ns.rengasmännän
stefat kaipaavat huoltoa n.25 000 käyttötunnin jälkeen...
(eikösh ollu aikah hyvä fiktiivine tarina 7 Jaegermeister kipollisen
jälkeenh
)
... huomena varmaan "supo" miehet hakee mut kun kavalsin patentin,
lieventävänä asiakkaanhaarana katsottanee 2,75 0/00 nettijuopumus