Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lantaraapan vetoliina  (Luettu 4086 kertaa)

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Lantaraapan vetoliina
Eli paskakoneen narusta kyse. Voiko se lyhentyä? Katkaisematta siis... jotenkin kutistua kuin paita pesussa?
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Lantaraapan vetoliina
Kyllä voi, mulla ainakin on lyhentynyt parikymmentä senttiä 40 metrin pituinen raappaköysi.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Lantaraapan vetoliina
naru vetoinen... ::) (heh heh heh..)
ja pohjoiset päälle..

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Lantaraapan vetoliina
Tuo silkkipunottu Cup köysi jota olen viimevuosina käyttänyt ainakin hieman kutistuu.
Mystinen kesälaatumies

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Lantaraapan vetoliina
Tuo silkkipunottu Cup köysi jota olen viimevuosina käyttänyt ainakin hieman kutistuu.

Yhtäköyttä (taisiis tuota samaa) täälläkin vedetään. Oli kyllä pieni yllätys kun ekan kerran huomasin tuon. Olin vielä varmuuden vuoksi jättänyt vähän "venymisvaraa", eli virhe vielä kertaantui.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Lantaraapan vetoliina
Tuo silkkipunottu Cup köysi jota olen viimevuosina käyttänyt ainakin hieman kutistuu.

Yhtäköyttä (taisiis tuota samaa) täälläkin vedetään. Oli kyllä pieni yllätys kun ekan kerran huomasin tuon. Olin vielä varmuuden vuoksi jättänyt vähän "venymisvaraa", eli virhe vielä kertaantui.

Zn varppi ei kutistu ja venyyki vaa iha ajjaan kans! ::)

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Lantaraapan vetoliina
Minä jo ajattelin, että naapuri käynyt piruuttaan metrillä lyhentämässä  :D Se ei raappa kulje nyt perille asti, kun naru loppuu kesken :( Ei kai auta, kun vaihtaa naru metriä pidempään  ???  K pyytää Piipon vetoliinasta 4,5€/m, mistä sais edullisemmin kestävää köyttä?
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

Tractor Grip

  • Vieras
Vs: Lantaraapan vetoliina
Kettinkiraapan kanssa aikansa pelaneena ei aio ikinä toimia muun kuin jääraapan kanssa.

Huonoja nekin tuppaavat olemaan ja aika usein hukassa.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Lantaraapan vetoliina
Minä jo ajattelin, että naapuri käynyt piruuttaan metrillä lyhentämässä  :D Se ei raappa kulje nyt perille asti, kun naru loppuu kesken :( Ei kai auta, kun vaihtaa naru metriä pidempään  ???  K pyytää Piipon vetoliinasta 4,5€/m, mistä sais edullisemmin kestävää köyttä?
Tuo Cup köysi maksaa saman mutta on vahvempaa.
Mystinen kesälaatumies

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Lantaraapan vetoliina
Toimisko tollanen natoköysi ja jousilaukasin toisessa päässä? Seinään reikä ni paska ampuu 60 metrii peltoon jo valmiiks  ;)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Lantaraapan vetoliina
Toimisko tollanen natoköysi ja jousilaukasin toisessa päässä? Seinään reikä ni paska ampuu 60 metrii peltoon jo valmiiks  ;)


Ei se olis sit enää paskaraappa, se olis paskatykki :-\

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Lantaraapan vetoliina
Courtneyn stringien haarovälinarustako on kyse?
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Lantaraapan vetoliina
Courtneyn stringien haarovälinarustako on kyse?
...kieltämättä, niistä punasista, missä se timangikoriste hävis narusta pyykissä elastisuus...mut en mä meinannu niitä solmimalla lyhentää...ikävä semmonen solmu persiissä  :o ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Lantaraapan vetoliina
Minä jo ajattelin, että naapuri käynyt piruuttaan metrillä lyhentämässä  :D Se ei raappa kulje nyt perille asti, kun naru loppuu kesken :( Ei kai auta, kun vaihtaa naru metriä pidempään  ???  K pyytää Piipon vetoliinasta 4,5€/m, mistä sais edullisemmin kestävää köyttä?
Tuo Cup köysi maksaa saman mutta on vahvempaa.

Mistä ostit? Vois kokeilla..
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Lantaraapan vetoliina
http://www.muovikuisma.fi/ Kai sitä jostain muualtakin saa
Mystinen kesälaatumies