Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe yhdistelmäpaalaimista jälleen.  (Luettu 38692 kertaa)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Mun mielestä juuri se.
Erittäin kätevä lisävaruste isolla karholla, nykyisin taitaa olla vakiona.
pitäisi olla vakiona kaikissa. se perus pelti on aivan perseestä,kivat tukot saa sen kanssa..
Juu mun ekas kakkoses ei ollu rolleria ja se oli väliin tukos ihan suoraan nelosesta karheestaki :(

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
pitäisi olla vakiona kaikissa. se perus pelti on aivan perseestä,kivat tukot saa sen kanssa..
Juu, oli aika ryskäämistä sen pellin kanssa kun rp220 welgerillä isompaa karhoa ajoi.

Ei mulla ole sen kummempia ongelmia sen rullan kanssa ollut, mutta tietenkin sekin helpottaa jos siitä on vielä leveämpi saatu. Paalaimen olen saanut 2 eri syystä tukkoon ja toinen on huonon karhoittajan vika, eli liian leveä karho mutkissa jolloin noukin nappaa ulkoapäin rehuklönttejä mukaan. Kerran kävi isolla ja apilapitoisella märällä karholla niin että rehu jäi vaan junnaamaan sullojan eteen.

Wesku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Paalaimen olen saanut 2 eri syystä tukkoon ja toinen on huonon karhoittajan vika, eli liian leveä karho mutkissa jolloin noukin nappaa ulkoapäin rehuklönttejä mukaan. Kerran kävi isolla ja apilapitoisella märällä karholla niin että rehu jäi vaan junnaamaan sullojan eteen.

Näin on käynyt itselläkin. Koneen asento on tärkeä - nokallaan ei saa olla yhtään.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Uusi fusion 3 Irlannissa 58 000€ alv0%, tollasen tarjouksen minä sain 650mm renkailla.


eli verollisena 72k€ saman minkä suomessa maksaa?
Uusi kolmonen ny 99200+800 toimituskulua..
Ne kyllä arvostaa suoraa kauppaa ku klaasseja sunmuita nurkat täynnä, niin rahalla voi tietty ton 28 pinnaa saadakkin pois :D

No huhuh! Mitäs erikoista Mäkissä on että 100k€ siitä kannattaa maksaa? Samalla hinnalla saa jo 455 classin yhdistelmän ja pitäisi tulla isompia paalia kuin mäkillä!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

realisti

  • Vieras
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Niin saa, hetken jo harkitsin mutta sitten tuli järkiini.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Niin saa, hetken jo harkitsin mutta sitten tuli järkiini.

No ei tuo kovin huono voi claasikaa olla kun ei vielä löydy yhdistelmänä yhtään 455 käytettynä Suomesta.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

nalli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Löytyypäs. eka suomeen keskon kautta myyty, vaihtunu vissiin mäkkiin. http://www.nettikone.com/claas/455-rollant-uniwrap/1086752#yritys=lakkapaarovaniemi

realisti

  • Vieras
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
3kpl käytettyjä oli yhtä aikaa viime viikolla myynnissä... Ristus että oon tapellu noitten anturi-helvettien kanssa! Viime kesänä kuskikaan ei tainnut soittaa ku kerran jostain ongelmasta, kuhnilla muutaman kerran päivässä.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
Löytyypäs. eka suomeen keskon kautta myyty, vaihtunu vissiin mäkkiin. http://www.nettikone.com/claas/455-rollant-uniwrap/1086752#yritys=lakkapaarovaniemi

Joooo.... Löysin minäkin 2 myytävää 455 uniwrappia NORJASTA!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
3kpl käytettyjä oli yhtä aikaa viime viikolla myynnissä... Ristus että oon tapellu noitten anturi-helvettien kanssa! Viime kesänä kuskikaan ei tainnut soittaa ku kerran jostain ongelmasta, kuhnilla muutaman kerran päivässä.

Mitä mulla on tuo 255 ollut, niin kohtuudella on pelannut vaikka ikää alkaa olla 10 vuotta takana. Ensimmäinen anturi meni viime kesänä. Muuta on sitten siitäkin edestä uusittu vakuutusyhtiön piikkiin.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
3kpl käytettyjä oli yhtä aikaa viime viikolla myynnissä... Ristus että oon tapellu noitten anturi-helvettien kanssa! Viime kesänä kuskikaan ei tainnut soittaa ku kerran jostain ongelmasta, kuhnilla muutaman kerran päivässä.

Mitä mulla on tuo 255 ollut, niin kohtuudella on pelannut vaikka ikää alkaa olla 10 vuotta takana. Ensimmäinen anturi meni viime kesänä. Muuta on sitten siitäkin edestä uusittu vakuutusyhtiön piikkiin.
;D
Juu mäkin oon vuosittain paalannu 500-1500 paalia semmosia heiniä, mitä piti paalata klaassilla, mutta ei pystyny remppojen takia ;) 8)

nalli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: yhdistelmäpaalaimista jälleen.
taas meni auto uusi mäkkäri kyydissä ohi, vähän ajan päästä palasi claasi lavalla.... niin ne vain ihmiset koneita vaihtaa.