Mutta yleensä noi keinutelit joita on junkkareissa, multivoissa ja sellaisissa on yleensä
puhutaanko multivoista ja junkkareista samassa lauseessa
Kyllä Kummallakin yli 10 000€ ylimääräistä hintaa oikeisiin kärryihin nähden siis 18tn luokassa ja puuttuu 1.5tn rautaakin
Nyt täytyypi kysyä että millä perusteella on ylimääräistä hintaa? Luuletkos että se rauta pakkaantuu sihen akselin ympärille samalla hintaa kun kotona ropatussa kärrissä? Se on tuo työmies sellanen perkele ku se osaa vaatia myös palkkaa ja olosuhteita.
No verraten latvialaisiin huomattavasti järeämpiin ja fiksummin tehtyihin kärryihin verraten yli kymppitonni enemmän hintaa ja se on liikaa
suomessa työmiehen päiväpalkka on sama mikä latviassa kuukausipalkka. lisähntaa selittää myös multivan käyttämät kalliimmat (eurooppalaiset) renkaat.
No renkaista sen verran että BKT renkaat maksoi tonnin enemmän kuin dnebrot ja jos olis ottanut alliancet niin ne olis maksaneet 2 tonnia enemmän että sillee Ja zetori ja fendt vertaus ei juuri tuohon sovi kun on deutzi kärryjen edessä ja zetor on vaan kotimopona Ja tuolla kymppitonnilla jo korjaisikin kärryjä mutta vielä ei oo tarvinnut ja LMR on aikas iso tehdas näihin kotimaisiin sekunda kottikärryihin verraten
No ehkä toi rengas juttu vähän ontui. Mutta suomessa et saa alle 12euron/tunti mitään työntekijää. Sihen kun lisää työnantajan velvoitteet ja muut kulunkit, tulee kärreistä ihan eri hintaset kun noissa polseviikkivaltioissa tuotetut. Ei sillä, onhan ne hyviä nekin.
Ja helvetisti tuntuu kauppa käyvän Multivalla vaikka hintaa on. Monet nääs haluaa maksaa laadusta ja kotimaisesta tuotteesta. Varaosien saantikin on taattu.
Ja ei toi reutsi kyl todellakaan ole mikään taidon näyte, kaikkine repeilevine vanteinen ja vaihteisto vikoineen....
tempoissa jotka ovat hyvin lähellä multivoita rakenteeltaan
ei saat..a, nysse puhuu jo tempoista ja multivoista samas lausees, orotan kyllä innolla jatkoa.... onhan ventti ja belaruski rakenteeltaan aika lähellä toisiaan, neljä pyörää ( yleensä ), eturenkaat kääntyy ( yleensä ) ajetaan lähes aina istualtaan vaihdelooran päältä, molemmissa myös painattavat nostolaitteet ym. Ja lisäksi jos rautaa uupuu 1,5 tn ainahan sen voi ottaa salkotavarana kyytiin, kaikki se on kyllä vain kantavuudesta pois.