Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agrimarket  (Luettu 11652 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Agrimarket
Eikös tuommonen osuuskunta kolhoosikauppa, kuulus paremmin venäläisille?

Tanskassa vissiin 90% maatalousmyynnistä toimii osuuskuntien välittämänä  :o Noista isoista (DLA/DLG) toinen on varmasti tunkemassa Suomen markkinoille..

Agri-yara? yaramarket?

Viimeksi muokattu: 30.08.10 - klo:16:08 kirjoittanut pötsjölööm

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Agrimarket
DLA-Agrimarket  ???

Kävin muuten tänään Juankosken Agrimarketissa kyttäämässä onko kivoja romuja alekorissa. Ei ollut  :'( Mutta henkilökunta näytti taas iloista ilmettä, kuten aina tuossa mainiostipalvelevassa liikeyrityksessä  8)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Agrimarket
AgriSmarketin palvelualttius välillä kyllä hämmästyttää. Olinpa ostamassa jotain raudanpalasta varaosatiskiltä, ja sitä ootellessani katselin tissiosastolla sähköpaimenta, jonka otin käteeni ja hypistelin siinä joutessani. Pian kuuluikin selän takaa ystävällinen ääni , että puolisokea varastoapina, oli viimein murikkani varaston perältä löytänyt, ja voisin häipyä kassan kautta kotiin, pois naispuolisia asiakkaita pelottamasta. Sanoin, että pistää suoraan tilille vaan, kuitenkin niin kallis kuitti jälleen ettei uskalla edes katsoa. No kului kuukausi mukavasti, kunnes agrin lasku tulla tupsahti, ja hämmästys oli melkoinen. Tarkkasilmäinen varaosatiskin killisilmä, oli pistänyt laskuun raudanmurikan lisäksi vielä sen sähköpaimenenkin! Ei kun tulipalopuhelua soittamaan , että onko odottavissa lasku myös, siinä ulko-oven poskessa seisovasta jonnustakin ,kun sitä erehdyin tullessani myös katsomaan??!!  ;D

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Agrimarket
Joutuuko siellä sitten maksamaan Tanskan kruunuilla  ???

Mut mä oon käynyt kerran Huittisten ABC:ssä ihan sisällä. Ostin litran maitoa ja kaksi Pouttulaista Kebab-hampurilaista. Toisen hampparin lahjotin naapurin kissalle ja toisen söin itse  8) Joo.. Eipä kovin kiinnostavaa ollut tämäkään.

Tasoihin vetää, pullonpalautusrahat riittivät vain chipseihin ja alennuskekseihin ja lasten DVD maksettiin rahalla. Heseltä vielä ruokaa ja muistipeli. Pikkuhitelrin kanssa olin siis liikkeellä, oma neuvottteluvoima ei riittänyt kuin torjuntavoittoon. Mukavasti oli autoa pyhäehtoona Härkäpakarinkin pihassa, Mommolassahan on aina ollut melko hiljaista. Huomattavan paljon oli aakkostaivaassa ylipainoisia ihmisiä (minä vielä kaiken huippuna), Härkäpakarilla käy litteämpää kansaa?

Se ABC Mikkeliin mennessä on ainakin huonompi kuin Hvittisissä: 13 hyttysenpistoa sisätiloissa yhden jäätelötuutin ja Battry-tölkin aikana, sisätiloissa.  :-X

Viimeksi muokattu: 30.08.10 - klo:19:03 kirjoittanut cosmic_cowboy

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Agrimarket
Parikertaa on tänävuonna tullut ABC:n läpi kuljettua. Paikalliseen Alkoon ei pääse muutakuin ABC:n kautta.  ;)
Mystinen kesälaatumies

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Agrimarket
Noissa abceissä tuppaa olemaan aina pitäjän kallein polttoaine. Katetta pitää repiä oranssien kolossien ylläpitoon joka paikasta.

Sen olen myös todennu, että ABC = Aina Baskaa Cahvia... ???
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Agrimarket
Lomittaja kertoi että oli mennyt emäntänsä kanssa ostamaan uusia lattia/seinälaattoja pesuhuoneeseen agrimarketista.
Mieleiset oli löytynyt puolentunnin etsimisen jälkeen ja sitten myyjältä kysymään että onko näitä laattoja lisääkin.

Myyjä oli kertonut että on niitä 3 neliön verran.
No siihen asiakas että tilaa lisää, niin päästään pesuhuonetta kaakeloimaan.
Mutta myyjä oli siihen todennut että ei voi tilatta lisää laattoja, kun ne menevät heti kaupaksi. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Agrimarket
Parikertaa on tänävuonna tullut ABC:n läpi kuljettua. Paikalliseen Alkoon ei pääse muutakuin ABC:n kautta.  ;)

meirän kaupungis kaas pitää mennä alkoon s-marketin kautta=((

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Agrimarket
Tarkoittaako HMoy:tä? Agrimarkethan on konsepti ja etelä-pohjanmaalla sitä pyörittää Eepee.

Oli ylläri juu, apevaunun ostin Ylihärmän Agrista niin lasku tuli eepee sok kaupalta  :o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Agrimarket
Tarkoittaako HMoy:tä? Agrimarkethan on konsepti ja etelä-pohjanmaalla sitä pyörittää Eepee.

Oli ylläri juu, apevaunun ostin Ylihärmän Agrista niin lasku tuli eepee sok kaupalta  :o

Tilasin navetoiden ympäryksien asfaltoinnin Lemminkäiseltä ja lasku tuli Agrimarketilta.  :-[

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Agrimarket
Tarkoittaako HMoy:tä? Agrimarkethan on konsepti ja etelä-pohjanmaalla sitä pyörittää Eepee.

Oli ylläri juu, apevaunun ostin Ylihärmän Agrista niin lasku tuli eepee sok kaupalta  :o


Etelä-Pohojammaan arkimarketit kuuluu Seinäjoen kinkeri piiriin... eli ku ostat vaikka kyntöaurat Kjoen agrista ni lasku tulee Sjoelta!! 

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Agrimarket
Joutuuko siellä sitten maksamaan Tanskan kruunuilla  ???

Mut mä oon käynyt kerran Huittisten ABC:ssä ihan sisällä. Ostin litran maitoa ja kaksi Pouttulaista Kebab-hampurilaista. Toisen hampparin lahjotin naapurin kissalle ja toisen söin itse  8) Joo.. Eipä kovin kiinnostavaa ollut tämäkään.

Taitaa se Pouttu käyttää tanskalaista ja saksalaista lihaa tuotteissaan. Joko pääsit makuun?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Agrimarket
Joutuuko siellä sitten maksamaan Tanskan kruunuilla  ???

Mut mä oon käynyt kerran Huittisten ABC:ssä ihan sisällä. Ostin litran maitoa ja kaksi Pouttulaista Kebab-hampurilaista. Toisen hampparin lahjotin naapurin kissalle ja toisen söin itse  8) Joo.. Eipä kovin kiinnostavaa ollut tämäkään.

Taitaa se Pouttu käyttää tanskalaista ja saksalaista lihaa tuotteissaan. Joko pääsit makuun?

Niin... Miksi naapurin kissa sai sen toisen. Vaihtoehdot:
1. Pidän ko. elukasta enemmän kuin itsestäni
2. Burkeri maistui niin järkyttävältä että yritin käyttää sitä kissamyrkkynä

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Agrimarket
Noissa abceissä tuppaa olemaan aina pitäjän kallein polttoaine. Katetta pitää repiä oranssien kolossien ylläpitoon joka paikasta.

Sen olen myös todennu, että ABC = Aina Baskaa Cahvia... ???

 :DTua on kyllä niin tosi kun voi olla....Useasti olen siitä maininnut entiselle morsiammelle, joka siellä on jonkinlaisena tappina nykyään. Onneksi siitä ei tullu akkaa, kun joutus sitä samaa paskaa litkimään kotonakin ::) :o ;D.

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Agrimarket
Kävi tuossa viimevuonna niin kun kävin hakemassa agrista paalaimeen piikkejä ja noukkimen kaaren. Maksoin ja tulin kotiin, tosin eivät olleet sopivat osat.
Seuraavana päivän agriin, osien palautus ja sopivat osat tilalle ja taas maksoin.
Jonkun päivän kuluttua tulee ensimmäisistä ostoksissa hyvityslaskua ja meinas silmät tippua päästä kun satasen osista olivat hyvättäneet melkein seittemän tonnia!  ;D
Tekevälle sattuu....  :D