Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe karko  (Luettu 10804 kertaa)

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: karko
osta multivita
pysyykö takapyörät maas multivitalla kipates ??

pysyy, purkaa kippauksesta tulevan nostattavan voiman aisan hyd.sylintereihin. punalaitaisissa tuhtilaisissa purkaa kuski ittensä tuulilasiin... enkä tarkoita ejakuloimista
takapyörät metrin korkeures on niitä harvoja hetkiä ku ei todellakaa oo mieles!!!! ek on tuhtien kans pakollinen lisävaruste

jari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 153
Vs: karko
osta multivita
pysyykö takapyörät maas multivitalla kipates ??

pysyy, purkaa kippauksesta tulevan nostattavan voiman aisan hyd.sylintereihin. punalaitaisissa tuhtilaisissa purkaa kuski ittensä tuulilasiin... enkä tarkoita ejakuloimista
;D ;D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: karko
löytyykö Ojalan liiveristä karkoja? Kunkerran kaikki on niin ylivoimaista, nikait karkotkin löytyy..

Multivita löytyy juu, siihenaikaan kun sen hankin, Karkot hitsailtiin Suomenlahen eteläpuolella, nykyään
kyllä Kalajoella.  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: karko
Noita on näkyny olevan pötköllään lietepyttyjen ja rehulaitojen kans..

Muitako kärrejä ei ole suomessa kaatunut ???

Laatu kohdillaan,hintakin ;).Itsellä kaatui omasta ajo/huolimaatomuus virheestä karko sisältäen 17m3 itseään.
Aisa oli ainut mikä antautui,omatekele pytty.Aisakin olisi selvinnyt jos veturina olisi ollut kevyt perseinen Valtra. :D
Raudat on hieman parempia mitä pojat käyttää.Runko kävi mutkalla,mut palutui kun saatiin nyykkärin perä maahan.Kontti oli kiinni 4kpl konttilukkoja.

multivat hintaansa nähden huonot.Perus jyvä täppäröintiin menee.Sarnat irtoaa,telitapit pyörii ja irtoaa yms. Jarruja ei voi kiriä yms yms...

Viimeksi muokattu: 26.08.10 - klo:20:52 kirjoittanut kyntaja

Nii se on...

Lemmu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 350
  • Niinku vasikka lehemän parres...
Vs: karko
Noita on näkyny olevan pötköllään lietepyttyjen ja rehulaitojen kans..

Muitako kärrejä ei ole suomessa kaatunut ???

Laatu kohdillaan,hintakin ;).Itsellä kaatui omasta ajo/huolimaatomuus virheestä karko sisältäen 17m3 itseään.
Aisa oli ainut mikä antautui,omatekele pytty.Aisakin olisi selvinnyt jos veturina olisi ollut kevyt perseinen Valtra. :D
Raudat on hieman parempia mitä pojat käyttää.Runko kävi mutkalla,mut palutui kun saatiin nyykkärin perä maahan.Kontti oli kiinni 4kpl konttilukkoja.

multivat hintaansa nähden huonot.Perus jyvä täppäröintiin menee.Sarnat irtoaa,telitapit pyörii ja irtoaa yms. Jarruja ei voi kiriä yms yms...

oon kyllä eri mieltä ku kattoo esim. multivan ja karkon maalausta ym. laatua. ja ajo on muutakin ku jyvää...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: karko
Noita on näkyny olevan pötköllään lietepyttyjen ja rehulaitojen kans..

Muitako kärrejä ei ole suomessa kaatunut ???

Laatu kohdillaan,hintakin ;).Itsellä kaatui omasta ajo/huolimaatomuus virheestä karko sisältäen 17m3 itseään.
Aisa oli ainut mikä antautui,omatekele pytty.Aisakin olisi selvinnyt jos veturina olisi ollut kevyt perseinen Valtra. :D
Raudat on hieman parempia mitä pojat käyttää.Runko kävi mutkalla,mut palutui kun saatiin nyykkärin perä maahan.Kontti oli kiinni 4kpl konttilukkoja.

multivat hintaansa nähden huonot.Perus jyvä täppäröintiin menee.Sarnat irtoaa,telitapit pyörii ja irtoaa yms. Jarruja ei voi kiriä yms yms...

oon kyllä eri mieltä ku kattoo esim. multivan ja karkon maalausta ym. laatua. ja ajo on muutakin ku jyvää...
Maansiirtokärryinä noi multivat on ihan sikakalliit siihen verraten mitä siinä on rautaa ja mitenkä hyvin ne toimii muutenkaan...

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: karko
Noita on näkyny olevan pötköllään lietepyttyjen ja rehulaitojen kans..

Muitako kärrejä ei ole suomessa kaatunut ???

Laatu kohdillaan,hintakin ;).Itsellä kaatui omasta ajo/huolimaatomuus virheestä karko sisältäen 17m3 itseään.
Aisa oli ainut mikä antautui,omatekele pytty.Aisakin olisi selvinnyt jos veturina olisi ollut kevyt perseinen Valtra. :D
Raudat on hieman parempia mitä pojat käyttää.Runko kävi mutkalla,mut palutui kun saatiin nyykkärin perä maahan.Kontti oli kiinni 4kpl konttilukkoja.

multivat hintaansa nähden huonot.Perus jyvä täppäröintiin menee.Sarnat irtoaa,telitapit pyörii ja irtoaa yms. Jarruja ei voi kiriä yms yms...

oon kyllä eri mieltä ku kattoo esim. multivan ja karkon maalausta ym. laatua. ja ajo on muutakin ku jyvää...
Maansiirtokärryinä noi multivat on ihan sikakalliit siihen verraten mitä siinä on rautaa ja mitenkä hyvin ne toimii muutenkaan...

Jaanotta parahta maakärryt saa ku katkaasoo vanahan soraauton hytin takaa? Kaikki jyryt lienee jo uusiokäytössä..
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: karko
Aivan hirveet on semmoset kärryt.Runka antaa myöden kipatessa epätasaisella.Kaatumatautisia jos runkoa ei vahvista.Kuorma-autossa etuakseli pitää rungon kohdillaan,traktorissa vetosilmä ei.
Nii se on...

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: karko
Ei taida kyntäjällä olla käyttökokemuksia noista autoista tehdyistä.

3070 E

  • Vieras
Vs: karko
Kuinka järeä sen kärryn täytyy olla, kuorma-autosta tehty on äkkiä painava, 12 tonnin Palmssit painaa 2800kg ja niitä ennen ajettiin 11 tonnin Velsoilla jotka painaa 2000kg, täytyy sanoa että hyvin on 23 vuotta vanhat Velsalaiset kestäneet kaikenlaista ajoa.

Viimeksi muokattu: 30.08.10 - klo:21:26 kirjoittanut 3070 E

6350

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: karko
Aivan hirveet on semmoset kärryt.Runka antaa myöden kipatessa epätasaisella.Kaatumatautisia jos runkoa ei vahvista.Kuorma-autossa etuakseli pitää rungon kohdillaan,traktorissa vetosilmä ei.

Voittaa ne silti mitkä tahansa keinuteliset maakärryt. Hintaa myös kaikkinensa vain 1/4-1/3 tehdastekoiseen riittävän järeään kärryyn nähden. Kuorkin puolikkaita tullu jonkin verran revittyä perässä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: karko
Aivan hirveet on semmoset kärryt.Runka antaa myöden kipatessa epätasaisella.Kaatumatautisia jos runkoa ei vahvista.Kuorma-autossa etuakseli pitää rungon kohdillaan,traktorissa vetosilmä ei.

Voittaa ne silti mitkä tahansa keinuteliset maakärryt. Hintaa myös kaikkinensa vain 1/4-1/3 tehdastekoiseen riittävän järeään kärryyn nähden. Kuorkin puolikkaita tullu jonkin verran revittyä perässä.
No hiukan alle 20 000€ maksaa noi LMR-18T kärryt ja kyllä kestää tosin onkin parabelijouset  :D n.5500kg painoa mutta rullaa silti kevyesti  ;D

realisti

  • Vieras
Vs: karko
Noita on näkyny olevan pötköllään lietepyttyjen ja rehulaitojen kans..

Muitako kärrejä ei ole suomessa kaatunut ???

Laatu kohdillaan,hintakin ;).Itsellä kaatui omasta ajo/huolimaatomuus virheestä karko sisältäen 17m3 itseään.
Aisa oli ainut mikä antautui,omatekele pytty.Aisakin olisi selvinnyt jos veturina olisi ollut kevyt perseinen Valtra. :D
Raudat on hieman parempia mitä pojat käyttää.Runko kävi mutkalla,mut palutui kun saatiin nyykkärin perä maahan.Kontti oli kiinni 4kpl konttilukkoja.

multivat hintaansa nähden huonot.Perus jyvä täppäröintiin menee.Sarnat irtoaa,telitapit pyörii ja irtoaa yms. Jarruja ei voi kiriä yms yms...

oon kyllä eri mieltä ku kattoo esim. multivan ja karkon maalausta ym. laatua. ja ajo on muutakin ku jyvää...
Maansiirtokärryinä noi multivat on ihan sikakalliit siihen verraten mitä siinä on rautaa ja mitenkä hyvin ne toimii muutenkaan...

entäs junkkari j-16? Kuustonnia kalliimpi kuin saman kokoinen multiva. Ainakin meillä on oltu todella tyytyväisiä multiva trm 150hd vaunuun, ainoa mitä toivoisi olisi viljakasetin kanssa mekaaniset lukot takalaitaan. Maansiirrossa nekin tarpeettomat. Tosin seuraava vaunu täytyy hintasyistä olla ERT tai Ferrel merkkinen.

Verku

Vs: karko
Aivan hirveet on semmoset kärryt.Runka antaa myöden kipatessa epätasaisella.Kaatumatautisia jos runkoa ei vahvista.Kuorma-autossa etuakseli pitää rungon kohdillaan,traktorissa vetosilmä ei.

Voittaa ne silti mitkä tahansa keinuteliset maakärryt. Hintaa myös kaikkinensa vain 1/4-1/3 tehdastekoiseen riittävän järeään kärryyn nähden. Kuorkin puolikkaita tullu jonkin verran revittyä perässä.

Ei taida piisata 7000€ (~1/3 tehdastekoisesta) jos uudet sylinterit ja oikiat maatalousrenkhaat laithhaa?

Itte oon sitä mieltä että rautakärry on menneisyyden jäänne, pohojalaisen nuukuuden multihuipentuma kun veltto, 1,5miljoonaa ajettu kuorki tehdään "uudeksi" kärryksi ja sitten kehutaan kuinka tehtaalla ei osata uutta tehdä.....

 :D

Äläkää nyt tosissaan ottako, viinapirut ne hourii... ;D
Kypsä tapaus

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: karko
kahden isoimman kaks akselisen multivan kokemuksella äänet multivalle..