Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe BUAAAAAAAAAAAH!  (Luettu 3843 kertaa)

Ukkovarvas

  • Vieras
BUAAAAAAAAAAAH!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2206443

Kukahan se olikaan, joka oli tsunamin iskiessäSuomessa hälyvuorossa, ja joka vain käänsi kylkeään, kun oma poika ilmoitti paikan päältä tsunamista ?

...joku kepu?

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Kova likka tuo Mari.

Laaninen laittaa puoluetoimistossa tili-yms tarkastuksen pystyyn.

Näillä toimillaan kepun uusi puoluejohto myöntää  kepun tähänastisen Vanhanen-Kelmi-Rantakangas-Kalli-Pekkarinen-Väyrynen linjan "Missä kepu siellä rötös" olemassaolon.  

Suomessa olisi jo korkea aika haudata kirosana" aluepolitiikka", sillä on aiheutettu Suomelle suunnatonta vahinkoa vuosien varrella. Nytkin vielä joku Väykyn opetuslapsi Riikka Manner tuli valittua MEPiksi vain aluepolitiikalla ratsastamalla.

Satraappi Hokkanen on nostanut näitä jäätteenmäkiä ja kelmi-korhosia kepun johtoon ja aina on homma ajanut kiville.

Ukkovarvas retkeili jo 1970-luvulla pitkin Pohjois- ja Keski-Ruåtsia, eikä siellä enää silloin ollut juurikaan asutusta, vain laajoja metsäalueita ja siellä täällä suomalaisten metsurien metsäkämppiä.

Samanaikaisesti Suomessa hassattiin valtion rahat aluepolitiikkaan, minkä seurauksena Suomi pysyi kaukana Ruåtsin takana. Maataloutta siirrettiin Johannes Virolaisen opein pohjoiseen.

Suomi alkaa olla "kreikka", talous on ajautumassa pikkuhiljaa umpikujaan. Siitä ulospääsy edellyttää aluepoliittisen rahantuhlauksen lopettamista. Toivottavasti ja nähtävästi Mari ymmärtää tämän.

On oletettavaa, että änkyrät ryhtyvät kampeamaan Maria pihalle puolueen johdosta. Hyvä niin, jotta kansalaisten keskuudessa ei pääse hämärtymään kepun todellinen luonne, "Missä kepu siellä rötös + aluepolitiikka"

Viimeksi muokattu: 19.06.10 - klo:03:40 kirjoittanut Ukkovarvas

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
ja kukas se sanoikaan että tämä lama ei koske suomalaista?

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
ja kukas se sanoikaan että tämä lama ei koske suomalaista?

Lama ei välttämättä koske, mutta kepuvetoinen politiikka on tuhoisaa.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Ukkovarvas muista ottaa lääkkeet.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
ja kukas se sanoikaan että tämä lama ei koske suomalaista?

Lama ei välttämättä koske, mutta kepuvetoinen politiikka on tuhoisaa.

Suomen talouskaaoksen siemen kylvettiin Harri "Silakka" "mä juon nyt kaffetta" Holkerin sinipunan aikaan ja jälki on ollut tuhoisaa. Harri "Silakka" "mä juon ny kaffetta" Holkerin jäljiltä ei jäänyt tuhkiakaan savuaviin raunioihin.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
ja kukas se sanoikaan että tämä lama ei koske suomalaista?

Lama ei välttämättä koske, mutta kepuvetoinen politiikka on tuhoisaa.

Suomen talouskaaoksen siemen kylvettiin Harri "Silakka" "mä juon nyt kaffetta" Holkerin sinipunan aikaan ja jälki on ollut tuhoisaa. Harri "Silakka" "mä juon ny kaffetta" Holkerin jäljiltä ei jäänyt tuhkiakaan savuaviin raunioihin.

Silloin meillä oli presidenttidiktatuuri, oli pakko noudattaa Manun talouspolitiikkaa. Nousu alkoi, kun Manusta päästiin ja kepu oli saatettu oppositioon.

Nyt ei ole  Manu ollut ongelmana, vaan kepu yksin.

simmomuori

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Jos et lopeta tuota kepun jatkuvaa nälvimistä ja tukirosvoista kirjoittamista,niin minä valitan valvojalle.Maatalous on kärsinyt kaikkialla Suomessa koko eu:n ajan,ja sinä vaan jaksat syytellä ja toistaa  noita iänikuisia fraaseja. >:(
Minä olen kymmenen vuotta lukenut noita halventavia viestejäsi,ja mitta alkaa täyttyä? ;D
Jos kokoomus saa vallan,niin näiden sinun kirjoitusten mukaan köyhät lyödään kyykkyyn heti.
Täällä Suomessa kärsitään jo nyt monilla maatiloilla ja sinä kehtaat vaan nauraa  vahingoniloisesti ,halventaa karjanpitäjien työtä.Aulikselle samat sanat.Keskustelkaa asiallisesti, jos meinaatta olla mukana.Tämä onTämä on keskustelupalsta,menkää haukkumaan ihmisiä muualle.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiitos...
Jos et lopeta tuota kepun jatkuvaa nälvimistä ja tukirosvoista kirjoittamista,niin minä valitan valvojalle.Maatalous on kärsinyt kaikkialla Suomessa koko eu:n ajan,ja sinä vaan jaksat syytellä ja toistaa  noita iänikuisia fraaseja. >:(
Minä olen kymmenen vuotta lukenut noita halventavia viestejäsi,ja mitta alkaa täyttyä? ;D
Jos kokoomus saa vallan,niin näiden sinun kirjoitusten mukaan köyhät lyödään kyykkyyn heti.
Täällä Suomessa kärsitään jo nyt monilla maatiloilla ja sinä kehtaat vaan nauraa  vahingoniloisesti ,halventaa karjanpitäjien työtä. Aulikselle samat sanat. Keskustelkaa asiallisesti, jos meinaatta olla mukana.Tämä onTämä on keskustelupalsta,menkää haukkumaan ihmisiä muualle.

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Kiitos...
Jos et lopeta tuota kepun jatkuvaa nälvimistä ja tukirosvoista kirjoittamista,niin minä valitan valvojalle.Maatalous on kärsinyt kaikkialla Suomessa koko eu:n ajan,ja sinä vaan jaksat syytellä ja toistaa  noita iänikuisia fraaseja. >:(
Minä olen kymmenen vuotta lukenut noita halventavia viestejäsi,ja mitta alkaa täyttyä? ;D
Jos kokoomus saa vallan,niin näiden sinun kirjoitusten mukaan köyhät lyödään kyykkyyn heti.
Täällä Suomessa kärsitään jo nyt monilla maatiloilla ja sinä kehtaat vaan nauraa  vahingoniloisesti ,halventaa karjanpitäjien työtä. Aulikselle samat sanat. Keskustelkaa asiallisesti, jos meinaatta olla mukana.Tämä onTämä on keskustelupalsta,menkää haukkumaan ihmisiä muualle.


Juu, Simmolle kaunis kiitos näistä kannustavista sanoista!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Jos et lopeta tuota kepun jatkuvaa nälvimistä ja tukirosvoista kirjoittamista,niin minä valitan valvojalle.Maatalous on kärsinyt kaikkialla Suomessa koko eu:n ajan,ja sinä vaan jaksat syytellä ja toistaa  noita iänikuisia fraaseja. >:(
Minä olen kymmenen vuotta lukenut noita halventavia viestejäsi,ja mitta alkaa täyttyä? ;D
Jos kokoomus saa vallan,niin näiden sinun kirjoitusten mukaan köyhät lyödään kyykkyyn heti.
Täällä Suomessa kärsitään jo nyt monilla maatiloilla ja sinä kehtaat vaan nauraa  vahingoniloisesti ,halventaa karjanpitäjien työtä.Aulikselle samat sanat.Keskustelkaa asiallisesti, jos meinaatta olla mukana.Tämä onTämä on keskustelupalsta,menkää haukkumaan ihmisiä muualle.



simmo ,,,,minä olen luullut että kepu hoitaa vaalikarjansa asiat etenkin pohojanmaalla,
miksi sieltä vielä kuuluu valitusta :o

simmomuori

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!



simmo ,,,,minä olen luullut että kepu hoitaa vaalikarjansa asiat etenkin pohojanmaalla,
miksi sieltä vielä kuuluu valitusta :o
[/quote]
----------En minä' tiedä näistä kepun touhuista mitään.Olen aina pysytellyt ulkopuolella politiikasta,vaikka minulla poliittinen mielipide onkin.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3611
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2206443

Kukahan se olikaan, joka oli tsunamin iskiessäSuomessa hälyvuorossa, ja joka vain käänsi kylkeään, kun oma poika ilmoitti paikan päältä tsunamista ?

...joku kepu?



oliks tää silloin samaan aikaan kun se mulkosilmäapina roikkui siellä puhelinpylväässä?????

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2206443

Kukahan se olikaan, joka oli tsunamin iskiessäSuomessa hälyvuorossa, ja joka vain käänsi kylkeään, kun oma poika ilmoitti paikan päältä tsunamista ?

...joku kepu?



oliks tää silloin samaan aikaan kun se mulkosilmäapina roikkui siellä puhelinpylväässä?????


päivän paras.  ;D ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Kerropa Ukkovarvas silleen omin sanoin ja kiihkoilematta;

Mitäpä me olisi voitu täältä kotosuomesta asti sen tsunamin iskiessä  tehdä, jos vaikka joka ukko olisi maannut tesetit päällä ja rynkyt lipastettuna peltikatolla tai liiverin takana.

Itse kun olen sitä mieltä, ettei mitään. Ei niin yhtään mitään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...