Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe BUAAAAAAAAAAAH!  (Luettu 3844 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Ketä tietää sen ketä tulee olemaan kenenkin puolueen seuraava presidenttiehdokas?

Elikkäs ketä tulee olemaan seuraava presidentti?

Kui mää ain olen paras?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Kerropa Ukkovarvas silleen omin sanoin ja kiihkoilematta;

Mitäpä me olisi voitu täältä kotosuomesta asti sen tsunamin iskiessä  tehdä, jos vaikka joka ukko olisi maannut tesetit päällä ja rynkyt lipastettuna peltikatolla tai liiverin takana.

Itse kun olen sitä mieltä, ettei mitään. Ei niin yhtään mitään.

Oishan me voitu lähteä porukalla hakemaan niitä haavottuneita sieltä vinku intiasta ukkovarpaan mielestä, ei olisi kuulema vajaalla lentokoneella tarvinnut tulla takaisin. Lentolippu olisi ollut nuppia kohden halvempi ja salekin olisi pääsyt samassa kyydissä valtion piikkiin. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2206443

Kukahan se olikaan, joka oli tsunamin iskiessäSuomessa hälyvuorossa, ja joka vain käänsi kylkeään, kun oma poika ilmoitti paikan päältä tsunamista ?

...joku kepu?

Minä olen melko varma asiasta, jos vastaajana olisi ollut kykypuolueen hemmo, niin hän olisi mahtikäskyllään manannut sunamin pienenpieneksi, vain vähän saulin varpaita kutittavaksi aalloksi.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2206443

Kukahan se olikaan, joka oli tsunamin iskiessäSuomessa hälyvuorossa, ja joka vain käänsi kylkeään, kun oma poika ilmoitti paikan päältä tsunamista ?

...joku kepu?

vaikka hallitus olisi kokoontunut vartin päästä hälytyksestä niin yhtään suomalaista ei olisi voitu pelastaa kuolemalta.

vai vieläkö väität jotain muuta?

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Kerropa Ukkovarvas silleen omin sanoin ja kiihkoilematta;

Mitäpä me olisi voitu täältä kotosuomesta asti sen tsunamin iskiessä  tehdä, jos vaikka joka ukko olisi maannut tesetit päällä ja rynkyt lipastettuna peltikatolla tai liiverin takana.

Itse kun olen sitä mieltä, ettei mitään. Ei niin yhtään mitään.

Vaadit siis hyväksyttäväksi, että UM:n hälyvuorossa oleva henkilö saa vedellä sikeitä silloin, kun ulkomailla on okin onnetomuus kohdannut suomalaisia?...vaikka on saanut tiedon tapahtumasta?

Armeijassa tuosta olisi häkki heilahtanut.

Oleellista tässä ei ole se, pystytäänkö ketään pelastamaan vai ei.

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2206443

Kukahan se olikaan, joka oli tsunamin iskiessäSuomessa hälyvuorossa, ja joka vain käänsi kylkeään, kun oma poika ilmoitti paikan päältä tsunamista ?

...joku kepu?



oliks tää silloin samaan aikaan kun se mulkosilmäapina roikkui siellä puhelinpylväässä?????

"Mulkosilmä" pelasti itsensä neuvokkuudellaan.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: BUAAAAAAAAAAAH!
Kerropa Ukkovarvas silleen omin sanoin ja kiihkoilematta;

Mitäpä me olisi voitu täältä kotosuomesta asti sen tsunamin iskiessä  tehdä, jos vaikka joka ukko olisi maannut tesetit päällä ja rynkyt lipastettuna peltikatolla tai liiverin takana.

Itse kun olen sitä mieltä, ettei mitään. Ei niin yhtään mitään.

Vaadit siis hyväksyttäväksi, että UM:n hälyvuorossa oleva henkilö saa vedellä sikeitä silloin, kun ulkomailla on okin onnetomuus kohdannut suomalaisia?...vaikka on saanut tiedon tapahtumasta?

Armeijassa tuosta olisi häkki heilahtanut.

Oleellista tässä ei ole se, pystytäänkö ketään pelastamaan vai ei.

No niinpä niin. Niinpä tietennii.

Mutta huomasitkos, että tuossa minun esimerkissä oltiin jo asemissa ja silloin kun tilanne on päällä, onkin parempi ettei ne kravattihemmot parveile jaloissa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...