Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?  (Luettu 1972 kertaa)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Pääsevätkö muut Maaseuduntulevaisuuden mobiililehden sääpalveluun tunnusten vaihdon jälkeen?
Mulla ei Ericssonnin C702 ja W890 puhelimilla onnistu, vaikka mitä nollaisi. Aina ilmoittaa, että on väärä tunnus tai salasana. 702 olen  poistanut evästeet, tyhjentänyt salasanat ja välimusitin päivittänyt käyttiksen ja perusnollannut puhelimen. Kaikkien toimenpiteiden jälkeen kun ottaa ensimmäisen yhteyden sääpalveluun puhelin kaivaa jostain vanhan tunnuksen käyttöön.
890 oli takuuhuollossa ja siihen oli asennettu päivitys. Sekin löytää jostain lokerostaan vanhaan kirjautumistunnuksen.
Vaimon puhelimella pääsee sääpalveluun kun sillä ei ollut kirjauduttu vanhalla tunnuksella.
Mystinen kesälaatumies

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
Aivan normaalisti toimii Nokia 6085.

anpu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 34
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
Pääsevätkö muut Maaseuduntulevaisuuden mobiililehden sääpalveluun tunnusten vaihdon jälkeen?
Mulla ei Ericssonnin C702 ja W890 puhelimilla onnistu, vaikka mitä nollaisi. Aina ilmoittaa, että on väärä tunnus tai salasana. 702 olen  poistanut evästeet, tyhjentänyt salasanat ja välimusitin päivittänyt käyttiksen ja perusnollannut puhelimen. Kaikkien toimenpiteiden jälkeen kun ottaa ensimmäisen yhteyden sääpalveluun puhelin kaivaa jostain vanhan tunnuksen käyttöön.
890 oli takuuhuollossa ja siihen oli asennettu päivitys. Sekin löytää jostain lokerostaan vanhaan kirjautumistunnuksen.
Vaimon puhelimella pääsee sääpalveluun kun sillä ei ollut kirjauduttu vanhalla tunnuksella.

Ihan samat vaivat Nokia N93i, 5500 sport ja 3270 classic, otin yhteyttä MT:en ottivat tiedot ylös ja lupasivat palveluntarjoajan hoitavan asian, viikko menny mitään ei ole vielä kuullu.

Limppari

  • Vieras
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
Nokia N70 temppuilee just edellämainitulla tavalla.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
N97 menee ihan hyvin. Mutta tuo ei käytä mitään mobiiliversioita vaan menee suoraan aidoille sivuille. Vai oliko tässä siis kyse salasanan vaihtumiseen liittyvästä ongelmasta?

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
Nokia N70 temppuilee just edellämainitulla tavalla.

 Ja E51 kans, korjaantu paremmaks nettipäivityksellä, mutta menee isolle sivulle.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
Olen ottanut maaseuduntulevaisuuteen yhteyttä palautelomakkeella ja sähköpostilla. Sieltä ei ole vastattu mitään. Ericssonilla ihmettelivät asiaa ja käskivät koittaa tuota perusnollausta.
Mystinen kesälaatumies

Naturalis

  • Vieras
Vs: Pääseekö mobiililehden sääpalveluun?
Nokian N82 auttoi kun poisti kaikki yksityiset tiedot...
Valikko->poista yksityisettiedot->kaikki.