Minäkin olen kuulut Linnavuoren insinöörien kiroavan että "perkele!!!!!! Tekisivät sielä Saksassa voimansiiron joka kestää oikeita mootoreita."
Pääsääntöisesti Saksalainen voimansiirto kyllä kestää. Samaa en kyllä menisi sanomaan näistä
Suolahden kokoonpanotehtaan vaihdetokkosista... Ysisatasista valtroista rataslaatikot lähes
poikkeuksetta ollut jo lattialla kertaalleen... vaihteiston sivuakseli on laakeroitu liukulaakerein !!!
Pienillä kierroksilla iso vaihde silmässä mopottaen ja vielä vanhat kermat tokkosessa niin hyvä tulee !!
Ja vaihteistoremontti maksaa saman verran kuin fendtin vaihtolaatikko...
Mega ja T-sarjan vaihteistoja pehmitetty tarpeeksi nevalla kärryn edessä.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka monta...
