Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista  (Luettu 21956 kertaa)

Uuno74

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Tottakai täytyy kilpailuttaa ja AINA (jos sitä ei jaksa tehdä niin antakaa nyt ihmeessä semmonen kuva että kilpailijalla oli 15% halvempi), jos nyt ei ole kysymys muutaman satasen kaupoista.....

Aika moneen kertaan olen kusettanut myyjää sillä että olen antanut ymmärtää että olen saanut toiselta paremman tarjouksen vaikka tilanne on päinvastainen ja se on aina tuottanut tulosta.....
Kannattaa muuten harrastaa puukaupoissa  ;D  Parhaalle tarjouksen antaneelle soitat kyynel silmässä ja kerrot että valitettavasti jäit vähän perään mutta haluaisit kuitenkin hänelle myydä kun ollaan niin paljon näitä kauppoja viritetty että jos sä pikkasen nostat hintoja niin ei tarvi kilpailijalle mennä  ;D

Alennusprosentti ostajat ovat helposti huijattavissa....."sähän oot ihan vakioasiakas niin mää annan sulle 30 % alennusta".... :D :D :D   

Terveisin Uuno

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Jep, kaupoilla ollessaan kannattaa ensiksi selvittää hinta, alennus on ihan toissijainen ja oikeastaan täysin turha juttu. Ostetaan tavaraa rahalla, ei alennuksia..
Nothing is Something Worth Doing

vms1

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Aika moneen kertaan olen kusettanut myyjää sillä että olen antanut ymmärtää että olen saanut toiselta paremman tarjouksen vaikka tilanne on päinvastainen ja se on aina tuottanut tulosta.....
Kannattaa muuten harrastaa puukaupoissa  ;D  Parhaalle tarjouksen antaneelle soitat kyynel silmässä ja kerrot että valitettavasti jäit vähän perään mutta haluaisit kuitenkin hänelle myydä kun ollaan niin paljon näitä kauppoja viritetty että jos sä pikkasen nostat hintoja niin ei tarvi kilpailijalle mennä  ;D

Niin ja näiden takia kaupankäynti on ihan pelleilyä. Jos ei kaupassa muista mainita alennusta niin kuitista toteaa vähintään 15% ja jos muistaa niin 25%. Nämä kaupoista jossa käy vaikka ensimmäisen kerran sisällä ja ostaa vaikka maalipurkin. Mun puolesta voitais vaikka maatalouskaupan ovelle laittaa lappu että jos tinkaat niin hinta hyppää 10%. En näet saa mitään tyydytystä siitä että saa leikkiä pelleä ja tingata jossain kopissa vaan hinta lapulle mukaan ja ota taikka jätä.
Ps. Jos tämän tekee selväksi tarjouksia pyydettäessä niin se lappu on oikeasti huomattavasti edullisempi.

Samoiten kannattaa omamyyjän kanssa sopia, että myydään niin halvalla kun voi ja sen suuremmin puhumatta vaihtuu toimittaja jos ei hinta ole kilpailukykyinen.

Niin ja myyjä ei koskaan myy tappioksi vaikka melkein itkien niin toteaa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Komppaan
Nothing is Something Worth Doing

Pohojalaanen

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Niin ja näiden takia kaupankäynti on ihan pelleilyä. Jos ei kaupassa muista mainita alennusta niin kuitista toteaa vähintään 15% ja jos muistaa niin 25%. Nämä kaupoista jossa käy vaikka ensimmäisen kerran sisällä ja ostaa vaikka maalipurkin. Mun puolesta voitais vaikka maatalouskaupan ovelle laittaa lappu että jos tinkaat niin hinta hyppää 10%. En näet saa mitään tyydytystä siitä että saa leikkiä pelleä ja tingata jossain kopissa vaan hinta lapulle mukaan ja ota taikka jätä.
Ps. Jos tämän tekee selväksi tarjouksia pyydettäessä niin se lappu on oikeasti huomattavasti edullisempi.

Samoiten kannattaa omamyyjän kanssa sopia, että myydään niin halvalla kun voi ja sen suuremmin puhumatta vaihtuu toimittaja jos ei hinta ole kilpailukykyinen.

Niin ja myyjä ei koskaan myy tappioksi vaikka melkein itkien niin toteaa.
Tuo viimmeenen lause on kyllä harvinaasen totta. Kaupankäynnin peruste on se jotta joka välis saarahan vähä välistä. Vahinkojahan aina sattuu myyjillekkin, mutta mä en sellaasta myyjää viitti kuunnella joka tarkootuksella sellaasta väittää tekevänsä.

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere

--kysymys Maalaispojalle(tai JD tietäjille yleensä),kun en ole raputtomalla JD:llä ajanut.Tuolla reissulla mulle sanottiin että JD:n AP oli käynyt 3 tuntia paikallaan eikä suostunut millään lähtemään liikkeelle.Olen ymmärtänyt että Jd olisi fiksukin pakkasessa ja osaisi lämmittää itesensä.Mites kilpailija ei saa sitä millään liikeelle?
>>Ei se lähdekkään, jos sitä käyttää sen lämmityskäytön suunnanvaihdin vapaa-asennossa..Sen PITÄÄ olla P-asennossa..Jostakin syystä.."Vika" kuittaantuu sammuttamalla ja uudelleenkäynnistämällä kone. 

--dio dii,aattelinkin jotain tän tapaista 'ominaisuutta'

Noinhan se Timppakin onnistui saamaan jontikasta sellaisen ´"joulukuusikuvan", missä paloi mittariston täydeltä valoja. Starttaus niin, ettei suunnanvaihdin ole P-asennossa, niin johan valoja palaa.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Teroman

Forzan agria kehuisin,,,,

Varaosapuoli eteenkin palveleva ja Professional henkilöstö
 8)

Siis Markettia
 :o

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Italiassa on kanssa Forssa niminen paikkakunta:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Forza_Italia
Kui mää ain olen paras?

Teroman

No mää olen miettinytkin mitä yhteistä mulla Berlusgonin kanssa,,,,

Vapaa- Muurareita kumpikin
 ???

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

No mää olen miettinytkin mitä yhteistä mulla Berlusgonin kanssa,,,,

Vapaa- Muurareita kumpikin
 ???

On teillä muutakin yhteistä........ ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Teroman

Mua ei ole Kakutettu , eikä kengällä heitetty
 8)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mua ei ole Kakutettu , eikä kengällä heitetty
 8)

;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

3070 E

• Vieras
 :'( :'(

IsoK

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

8)

Siis Markettia

Osaa Tero näköjään kehuakin.....

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa

8)

Siis Markettia
Samansuuntaisia havaintoja juu. Kyrsii vaan se, että seudun A-marketit on kaikki supistaneet aukiolonsa päättymään arkisin klo 17 (ennen oli 18). Ymmärrän toki, et hiljaista varmaan on ollu se viiminen tunti, mut kaukana päivätöissäkäyvälle oli tietysti kivempi, et vois asioida myöhempään.

Nettikauppa on aina auki ja kiito tuo tavarat kotiin.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...