Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista  (Luettu 21926 kertaa)

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Kävinpä tuossa eilen erään merkkisen tarkavaattorin myyntipisteessä

Mäkin kävin eilen erään merkin myyntipisteessä, meillä riitti myyjän kanssa positiivista puhumista ja molemmat olivat tyytyväisiä merkkiin. Kauppoja ei kuitenkaan väännetty. ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Naturalis

• Vieras
Esimerkki K:n varaosa toimituksesta:  Claasin osa tiistaina klo.13.00 tilaus Saksaan keskiviikkona klo. 9.00 tavara noudettavissa... Helvetin huonoako? Ei mun mielestä....

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Kävinpä tuossa eilen erään merkkisen tarkavaattorin myyntipisteessä

Mäkin kävin eilen erään merkin myyntipisteessä, meillä riitti myyjän kanssa positiivista puhumista ja molemmat olivat tyytyväisiä merkkiin. Kauppoja ei kuitenkaan väännetty. ;D

--kysymys Maalaispojalle(tai JD tietäjille yleensä),kun en ole raputtomalla JD:llä ajanut.Tuolla reissulla mulle sanottiin että JD:n AP oli käynyt 3 tuntia paikallaan eikä suostunut millään lähtemään liikkeelle.Olen ymmärtänyt että Jd olisi fiksukin pakkasessa ja osaisi lämmittää itesensä.Mites kilpailija ei saa sitä millään liikeelle?

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaikuttaa vähän siltä, että porukka ostaa sen koneen, jonka myyjä on mukavin, eikä konetta joka olisi itselle paras. Itse ainakin ostan sellaisen koneen josta pidän ja joka sopii käyttötarkoitukseeni. Itse pitää tietää ja selvittää koneiden ominaisuudet.

Aina on tietenkin mukava asioida myyjän kanssa joka on asiallinen ja ei sorru tähän toisten koneiden mollaamiseen.

--niin,olen ehkä vaihtamassa traktoria suunnilleen vuonna 2012 ja ratkaisun teen teknisin perustein ihan ite...
--uusiin malleihin olisin tutustunut
--harmittaa vaan,olis tosiaan mukavampi kun ei tarttis kuunnella esitelmää siitä kuinka nykymerkki on ihan pska,markkinakelvoton yms.....

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
 ::)
 8)

8)
 8)
 :P
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Teroman

Monta hymiötä osaa hän käyttää ?
 8)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Monta hymiötä osaa hän käyttää ?
 8)

Hän osaa lyödä välit enterillä hymiöiden väliin ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Fuller

• Vieras
Joskus firaabelihommissa eräässä koneliikkeessä jossa tulee asioitua. Pääsääntöisesti olen saanut kelpo palvelua niissä firmoissa missä teen kone ym.kauppaa.

redbull

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Go Ahead, Make My Day

--kysymys Maalaispojalle(tai JD tietäjille yleensä),kun en ole raputtomalla JD:llä ajanut.Tuolla reissulla mulle sanottiin että JD:n AP oli käynyt 3 tuntia paikallaan eikä suostunut millään lähtemään liikkeelle.Olen ymmärtänyt että Jd olisi fiksukin pakkasessa ja osaisi lämmittää itesensä.Mites kilpailija ei saa sitä millään liikeelle?
>>Ei se lähdekkään, jos sitä käyttää sen lämmityskäytön suunnanvaihdin vapaa-asennossa..Sen PITÄÄ olla P-asennossa..Jostakin syystä.."Vika" kuittaantuu sammuttamalla ja uudelleenkäynnistämällä kone. 

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

>>Ei se lähdekkään, jos sitä käyttää sen lämmityskäytön suunnanvaihdin vapaa-asennossa..Sen PITÄÄ olla P-asennossa..Jostakin syystä.."Vika" kuittaantuu sammuttamalla ja uudelleenkäynnistämällä kone. 

--dio dii,aattelinkin jotain tän tapaista 'ominaisuutta'

AP

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Koneen tekniset ominaisuudet ratkaisee, huonoa en hommaa... Mut jos myyjä on pelkkä kuspiää ja muutenki ärsyttävä, niin kyllä jää kaupat tekemättä. Oli kauppias kuinka kauppias tahansa, niin hänen ammatinkuvaansa kuuluu palvella asiakasta. Piste.

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hankkijalta aikoinaan sai palvelua...mutta enää ei ole Hankkijaa eikä palveluakaan.
Vielä kun päästäis väyrysestä eroon...

Älä kuvittele. Siitä tulee pääministeri.

:D

Sitten kp lähtee...

...alaskaan
Tuleeks pellot myyntiin?

Taidankin mennä puoluekokoukseen äänestämään Väyrystä.
Mystinen kesälaatumies

3070 E

• Vieras
Tenkaselta tuli maakärryt

+ paljon jykevämmän näköset kuin Kiret tuossa hintaluokassa
- ei löydy takaa koukkua, jos tarvii vetää takaa päin joutuu vetämään liinan runkopalkin ympäri, ketju naarmuttaa ellei ole pehmusteita ketjun alla 
Älä vedä Tenkasta takaapäin ;D ;D

Zetor8045: Ei raaski kuitenkaan ihan heti uusia kärryjä naarmuttaa.

Mitä meinaat kuskata jos meinaat naarmuitta pysyvän? Turvetta, multaa ja lunta?
Nuo kärryt nyt on vielä ihan näyttelykelpoiset, ei ole vasta ajettu kuin kuorma kauraa myllytystä varten, sitten ei enää pikku naarmut haittaa kun ne tosikäyttöön otetaan, vai pitäiskö ne heti päin laakasiilon seinää pakittaa HÄH!!

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hankkijalta aikoinaan sai palvelua...mutta enää ei ole Hankkijaa eikä palveluakaan.
Vielä kun päästäis väyrysestä eroon...

Älä kuvittele. Siitä tulee pääministeri.

:D

Sitten kp lähtee...

...alaskaan
Tuleeks pellot myyntiin?

Ei, mä otan ne mukaan.

Taidankin mennä puoluekokoukseen äänestämään Väyrystä.

Teroman

Koneen tekniset ominaisuudet ratkaisee, huonoa en hommaa... Mut jos myyjä on pelkkä kuspiää ja muutenki ärsyttävä, niin kyllä jää kaupat tekemättä. Oli kauppias kuinka kauppias tahansa, niin hänen ammatinkuvaansa kuuluu palvella asiakasta. Piste.

asiakas on aina oikeassa, Paitsi silloin jos hän itse kertoo olevansa väärässä,,,,,,,,,,, ????
 8) :)