Ostaessa kokeile voimanotto, että lähtee siinä ensimmäisessä lovessa jo pyörimään, muuten on remontti edessä. Voimanotonpakka on tyyppivika, mikä on yleensä tuossa tuntimäärässä vaihdettu. Vaihteistoa kepittää ,kun henkilöautossa, mutta pitää huolehtia vaihdekepin vivuston säädöistä, sitä mukaa kun nivelet väljistyy. Uudistukset oli sen verran vähäiset 4200 sarjassakin, että vaihteistoa lukuunottamatta, konsepti on -85 sarjan peruja, joten käypästä osaa löytää helposti, ja monet osat käy ristiin edellisten mallien kanssa.
ps. Jos ihmettelet miksei neliveto lähde päältä, niin nelivedon magneettiventtiilin pesä on yleensä tuon ikäsissä ensimmäisen kerran kondenssi vettä täynnä, ja johto hapettunu poikki. Pitäs viiden vuoden välein päästää kosteus pois, tai poralla reikä: Pohjassa, oikeella neliönmuotonen uloke, missä peltikansi neljällä ruuvilla kiinni.
Viimeksi muokattu: 06.02.10 - klo:13:01 kirjoittanut pötsjölööm