onkos kyseisessä pellervossa jo kunnolla takapyörä kiinni vai onko se jollain n. 100hv koneen kokoluokan kiinnityksellä jossa on se ihana kaulus vahvisteena... ettei se petä ku ovat tehtaalla havainneet että tuli liian pieni laitettua eikös myös jonneissa ole ollut kans tuollaanen kaulus juttu, muistaakseni???
Ventissä 818 ja 820 on jo 10kpl takapyörässä kiinnitys pultteja ni kyllä kestää rommentaa ja kuormittaa Massikassa varmasti paaaljon pienemmät kiinnitykset ja kun tuosta sun yhdistelmästä tulee painoa aika mukavasti ja tiet on välistä mitä on ni ventille tässäkin suhteessa pisteet ja jälleenmyynti arvokin on varmasti parempi ku masserissa...
Juu tiän kokemuksesta sanoa et täälä suunnalla siis missä mä asun ni on kans noi valtterin myyjät jokka venttiä myivät tai vaikka on sitte ostamassa valtteria niiltä, ni on ne saamarin ylimielisiä pellejä ja samoin on valtran huoltomiehet...
Kaulus voipi olla sellaiseenkin tarkoitukseen kuin raidevälin säätö... ainakin muotoilun perusteella. Noilla kiinteän keskiön vanteilla kun ei muuten oikein säädellä paitsi vaihtamalla puolelta toiselle, mutta jossain tapauksessa se voi olla liikaa tai ei riitä...
Ja mitä tuohon pulttimäärään tulee, voit tuosta kuvasta laskeskella, että Fendtin 818/820:n teholuokas on kyllä Fergussakin pultteja sama määrä...
Sinänsä niin ylivertaiseen Fendtiin on muuten tullut käyttöön suhteellisen myöhään sellainen innovaatio kuin öljykylpyiset levyjarrut... Oikein hämmästyin moisesta jälkijättöisestä kehityksestä.