Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pitkärannan pihatot?  (Luettu 29375 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Pitkärannan pihatot?
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8369
Vs: Pitkärannan pihatot?

samoiten kun Maaniitty taitaa edustaa alansa huippua suomessa

Tiedä sitten, mutta toiminnallisen suunittelun Maaniittu osaa paremmin kuin Pitkäranta.

Pakko tehdä reilusti neliöitä, että saa kaikki Venticit mahtumaan.  ::) No ei ainakaan tule konkurssia liianvähien hormien takia.  ::)
Mystinen kesälaatumies

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Pitkärannan pihatot?

samoiten kun Maaniitty taitaa edustaa alansa huippua suomessa

Tiedä sitten, mutta toiminnallisen suunittelun Maaniittu osaa paremmin kuin Pitkäranta.


;D ;D Ja jouniin tyytyväisiä moititaan hurmahenkisyydestä ;D

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Pitkärannan pihatot?
Mitä työ täällä kinaatte?

Joukossamme on käsittääkseni henkilö, joka tuosta vaan kertoo kuinka täydellinen navetta tehdään.

PS. en minä

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8369
Vs: Pitkärannan pihatot?
On tehnyt vai tekemässä?
Mystinen kesälaatumies

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Pitkärannan pihatot?
On tehnyt vai tekemässä?

***Onko se sama jolla on paljon kavereita ;)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Pitkärannan pihatot?
On tehnyt vai tekemässä?

***Onko se sama jolla on paljon kavereita ;)

Jokainen päätelköön itse

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Pitkärannan pihatot?
On tehnyt vai tekemässä?

***Onko se sama jolla on paljon kavereita ;)


Hieman on kyllä jäänyt epäselväksi että missä välissä ehtii tekemään oikeita töitä jos jokaisessa avajaismessussa kiertää syömässä makkaroita ja katsomassa mitä rakennusvirheitä kukakin on tehnyt?  ;D ;D Ja oliko se robocäppi nyt oikian färinen vaikona eikönä?  ;D ;D
Poliittinen *****.

MarJukka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: Pitkärannan pihatot?
On jotensakin naurettavaa katsella kun uudessa navetassa mätellään visiirikourusta syömätöntä apetta (lämmennyttä ?) kottikärryyn. Omasta mielestä Suunnittelussa on menty pahasti metsään.

caseman

  • Vieras
Vs: Pitkärannan pihatot?
On jotensakin naurettavaa katsella kun uudessa navetassa mätellään visiirikourusta syömätöntä apetta (lämmennyttä ?) kottikärryyn. Omasta mielestä Suunnittelussa on menty pahasti metsään.
Tai rehustuksessa...

Poikapoloinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Vs: Pitkärannan pihatot?
Kylläpä noita navetoita kannattaa katsella, jos meinaa itse rakentaa. Vai onko jollekkin ollut jotain haittaa siitä, että on käynyt avoimissa ovissa tai muuten katselemassa navetoita ennen kun on itse rakentanut?
Maaseudun tulevaisuus

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Pitkärannan pihatot?
Kylläpä noita navetoita kannattaa katsella, jos meinaa itse rakentaa. Vai onko jollekkin ollut jotain haittaa siitä, että on käynyt avoimissa ovissa tai muuten katselemassa navetoita ennen kun on itse rakentanut?


Eniten siitä on ollut haittaa kustannuskriisin pahenemiseen, vai voiko joku väittää avajaismessujen laskeneen rakennuskustannuksia?  ::) Oppia on yritetty hakea mantereelta ja tantereelta mutta jonnekin ideat aina katoavat rakennusvaiheessa ja jossain mennään metsään. Ja sitten täytyy muistaa olla hiljaa kustannusarviosta. Siinä suomalaisen maatalouden kehitys.  ;D
Poliittinen *****.

mah

  • Vieras
Vs: Pitkärannan pihatot?
On jotensakin naurettavaa katsella kun uudessa navetassa mätellään visiirikourusta syömätöntä apetta (lämmennyttä ?) kottikärryyn. Omasta mielestä Suunnittelussa on menty pahasti metsään.

Kaks ja puoli vuotta ollut visiirikourut. Muutama lippahatullinen kiviä, joitain aumamuovin paloja, siirtoleukapihdit, autonrengas ja paalipiikki ainoo mitä sieltä siivottu...Kävisitte ny kattomassa niitä marimekko ja visiirinavetoita käytössä ennenku alatte tietämään.... ::)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Pitkärannan pihatot?
Kylläpä noita navetoita kannattaa katsella, jos meinaa itse rakentaa. Vai onko jollekkin ollut jotain haittaa siitä, että on käynyt avoimissa ovissa tai muuten katselemassa navetoita ennen kun on itse rakentanut?


Eniten siitä on ollut haittaa kustannuskriisin pahenemiseen, vai voiko joku väittää avajaismessujen laskeneen rakennuskustannuksia?  ::) Oppia on yritetty hakea mantereelta ja tantereelta mutta jonnekin ideat aina katoavat rakennusvaiheessa ja jossain mennään metsään. Ja sitten täytyy muistaa olla hiljaa kustannusarviosta. Siinä suomalaisen maatalouden kehitys.  ;D

Osittain oikein, osittain väärin. Paljon saa avaisistakin vinkkejä, jos kriittisesti osaa suhtautua, mutta myös negatiivisia (taloudellisesti) kalliita vinkkejä.

Parhaan kuvan tietysti saa, jos pääsee itse työskentelemään tai seuraamaan työtä toimivassa navetassa.

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Pitkärannan pihatot?
Kyllä se kummiskin on niin,jotta nyt kun on itse tehnyt navetan ja jopa hoitanut siellä elukoitaniin nyt vasta "näkee" ja ymmärtää uusien navettojen systeemit.Käyt puolivalmiin navetan avajaisissa,jossa puuttuu veräjiä ym. ja paljon väkeä,niin hahmottaminen on huomattavan vaikeaa.