Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tosimiestesti.  (Luettu 25412 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Luin jonkun Englantilaisen yliopiston tutkimuksesta jossa kerrottiin että osa miehistä altistuu ennen syntymää vaarallisen korkealle testosteronin määrälle.Tutkimuksen mukaan tällaiset kaverit ovat aikuistumiseen(n.47v) saakka hengenvaarassa kun hakeutuvat jatkuvasti vaarallisiin tilanteisiin naisten,autojen,moottoripyörien ym.kanssa ja hölmöilevät yleensäkkin kun mikään tavallinen ei riitä.Aikuistumisen jälkeen on sitten mahdollista menestyä esim.liike-elämässä jos säilyy hengissä sinne asti.Merkkinä on tutkimuksen mukaan juuri nimettömän ja etusormen pituusero(nimetön pitempi)
Olen arvannut  muutaman kaverin kohdalla tämän asian joten pitänee paikkansa.

Ai niin,itsellä nimetön 2 senttiä pitempi.

Minä tunnen yhden ukon jolla nimetön on 10 cm etusormea pitempi. Sekin tykkäsi vaarasta ja vauhdista, mutta työturvallisuudesta se ei ymmärtänyt mitään. Taisi siltä lähteä muuten keskisormikin  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Tuo friikki-testi on mielenkiintoisempi

http://www.testimaa.com/testi.php?t=friikki

77% kun vähän kaunistelin.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8427
Vs: Tosimiestesti.
tosimiestesti: 81% Salaattijuttu tais vähän alentaa.  ::)
se toinen mikälie feikki 22%

Viimeksi muokattu: 22.01.10 - klo:19:32 kirjoittanut Make

Mystinen kesälaatumies

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tosimiestesti.
70% Ovat vähemmän outoja kuin sinä

6% Ovat juuri niin outoja kuin sinä

24% Ovat oudompia kuin sinä
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tosimiestesti.
Entä mitä se kertoo jos kaikki sormet ovat saman pituisia??

On kotosin Somerolta?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Entä mitä se kertoo jos kaikki sormet ovat saman pituisia??

On kotosin Somerolta?

Niinkuin Badding  :D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tosimiestesti.
58%. Somerolaisilla on yli puolella saparo....... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
58%. Somerolaisilla on yli puolella saparo....... ;D

Vieläköhän se Someron teinit kaivelevät niitä kalloja sieltä mäeltä?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
58%. Somerolaisilla on yli puolella saparo....... ;D

Vieläköhän se Someron teinit kaivelevät niitä kalloja sieltä mäeltä?
Mistä mäeltä ?

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Matti
Tunnen itseni lisäksi muutamia joilla nimetön on etusormea pidempi. Taitaapa meidän kerhossa kaikilla olla? Kukaan heistä ei kylläkään ole koskaan ollut hengenvaarassa ja vaarallisissa tilanteissa, kun aina sellaisten sattuessa ovat pyrkineet toisten selän taakse piiloon mm. väkivaltaisen tilanteen sattuessa. Itsekin pyrin aina toisen selän taakse. Kokemusteni mukaan sanoisin heidän (pitkä nimettömien) olevan enemmänkin suunsoittajia kuin todellisia laumanjohtajatyyppejä. Hölmöjä ja lapsellisia ne kyllä ovat kaikki. Tuolla mun avomiehellänikin on pidempi nimetön kuin mulla, oiskohan jotain 3 mm enemmän. Hän on muuten meidän taloudessa se ”vaimo-tyypi”; itsekeskeinen, omakehuinen, hiuksiaan kampaileva ja omasta mielestään muita parempi.  Kaikki tuntemani pitkänäpit ovat lisäksi eläneet kauan kulissielämää (en kylläkään minä), jotkut ihan aikuisikään saakka. Olet noin pitkällä sormella varustettuna aika varma tapaus jos tuo tutkimus vain pitää paikkansa. Ja nää mun kokemukset. Eli aika varmaahan se taitaa olla. Vaikutat ihan kivalta pojalta.

Saattanet erehtyä.Nämä minun tuttavat hölmöilevät kyllä naisten eikä miesten kanssa.Eikä minua muuten pojaksi ole kukaan nimitellyt muutamaan kymmeneen vuoteen.Mutta kaikkea hyvää teidän parisuhteellenne!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
58%. Somerolaisilla on yli puolella saparo....... ;D

Vieläköhän se Someron teinit kaivelevät niitä kalloja sieltä mäeltä?
Mistä mäeltä ?

Siitä kun keskustasta lähdetään Somerniemelle. Heti vasemmalla, Salon risteyksen jälkeen. Siinä on joku sotavankien hautuumaa. Muutamia vuosia sitten teinit kaivoivat zombeja valoon ja leikkivät niillä koulussa  :D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Luin jonkun Englantilaisen yliopiston tutkimuksesta jossa kerrottiin että osa miehistä altistuu ennen syntymää vaarallisen korkealle testosteronin määrälle.
Jäin miettimään, miten ihminen voi sikiövaiheessa altistua liialle testosteronille. Entisessä Itä-Saksassa lienee mahdollista, ei muualla, sillä testosteronihan on miessukupuolihormoni, eikä äidit useinkaan ole miehiä.

Liika altistus testosteronille on kuitenkin periaatteessa mahdollista, jos alullepanossa sekaan livahtaa liikaa kusta.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
58%. Somerolaisilla on yli puolella saparo....... ;D

Vieläköhän se Someron teinit kaivelevät niitä kalloja sieltä mäeltä?
Mistä mäeltä ?

Siitä kun keskustasta lähdetään Somerniemelle. Heti vasemmalla, Salon risteyksen jälkeen. Siinä on joku sotavankien hautuumaa. Muutamia vuosia sitten teinit kaivoivat zombeja valoon ja leikkivät niillä koulussa  :D
Tota en ole kuullukkaan tai sitten en muista . Sopii Somerolaisille kyllä .  :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tosimiestesti.

Vieläköhän se Someron teinit kaivelevät niitä kalloja sieltä mäeltä?
[/quote]Mistä mäeltä ?
[/quote]

sorkkista viedään kohti Somerolla olevaa mäkeä....

 :D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.

Vieläköhän se Someron teinit kaivelevät niitä kalloja sieltä mäeltä?
Mistä mäeltä ?
[/quote]

sorkkista viedään kohti Somerolla olevaa mäkeä....

 :D
[/quote]Ei onnistu , olen lujaa tekoa  8)