Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tosimiestesti.  (Luettu 25271 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Luin jonkun Englantilaisen yliopiston tutkimuksesta jossa kerrottiin että osa miehistä altistuu ennen syntymää vaarallisen korkealle testosteronin määrälle.
Jäin miettimään, miten ihminen voi sikiövaiheessa altistua liialle testosteronille. Entisessä Itä-Saksassa lienee mahdollista, ei muualla, sillä testosteronihan on miessukupuolihormoni, eikä äidit useinkaan ole miehiä.

Liika altistus testosteronille on kuitenkin periaatteessa mahdollista, jos alullepanossa sekaan livahtaa liikaa kusta.

Hormoonieritys ei ole näkyvistä sukupuolielimistä kiinni. Tämä olisikin kiinnostava aihe, mutta ei tälle palstalle.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Luin jonkun Englantilaisen yliopiston tutkimuksesta jossa kerrottiin että osa miehistä altistuu ennen syntymää vaarallisen korkealle testosteronin määrälle.
Jäin miettimään, miten ihminen voi sikiövaiheessa altistua liialle testosteronille. Entisessä Itä-Saksassa lienee mahdollista, ei muualla, sillä testosteronihan on miessukupuolihormoni, eikä äidit useinkaan ole miehiä.
Liika altistus testosteronille on kuitenkin periaatteessa mahdollista, jos alullepanossa sekaan livahtaa liikaa kusta.
Hormoonieritys ei ole näkyvistä sukupuolielimistä kiinni. Tämä olisikin kiinnostava aihe, mutta ei tälle palstalle.

Eipä tietenkään. Oletko nim. Mieshenkilön kavereita?  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Luin jonkun Englantilaisen yliopiston tutkimuksesta jossa kerrottiin että osa miehistä altistuu ennen syntymää vaarallisen korkealle testosteronin määrälle.
Jäin miettimään, miten ihminen voi sikiövaiheessa altistua liialle testosteronille. Entisessä Itä-Saksassa lienee mahdollista, ei muualla, sillä testosteronihan on miessukupuolihormoni, eikä äidit useinkaan ole miehiä.
Liika altistus testosteronille on kuitenkin periaatteessa mahdollista, jos alullepanossa sekaan livahtaa liikaa kusta.
Hormoonieritys ei ole näkyvistä sukupuolielimistä kiinni. Tämä olisikin kiinnostava aihe, mutta ei tälle palstalle.

Eipä tietenkään. Oletko nim. Mieshenkilön kavereita?  ;D



Mieshenkilö? En tunne. Luin jostain jutun näistä "kohtuhormooneista" ja "hormoonien vaikutuksesta ihmisen HENKISEEN sukupuoleen". En muista niitä tutkimusten tuloksia tarkkaan, joten en viitsi yrittää keskustella niistä täällä. Jotain muistan. Esim. sen että transseksuaalisuus sekä homous voidaan selittää osittain sikiöaikaisella hormoonitasolla. Eli aivot kehittyvät eri suuntaan kuin ruumis.

Toinen VIELÄ kiinnostavampi juttu on se, että pitkät naiset joilla on vielä lisäksi "nimetön etusormea pitempi" saattavat kantaa XY- tai XXY- tai XXXY-kromosomistoa. Ulkoisilta piirteiltään nämä naiset ovat siis naisia. Kromosomiston poikkeama aiheuttaa hedelmättömyyden ja mm. nuo mainitsemani miehiset piirteet. Ja nyt se ärsyttävä tieto: Pitkistä tytöistä (yli 180cm) jopa 10% kantaa tätä erikoista kromosomistoa (muistan että näin oli mm. Saksassa). Tälläiset tytöt hakeutuvat töihin mm. mallitoimistoihin, joten isohko osa pitkistä malleista onkin oikeasti miehiä  ;D

Miettikää muuten miten paljon hedelmättömyyttä Länsi-Maissa muuten ilmenee... Nämä hormooniasiat ja erikoiset kromosomistot ovat usein niitä "perinnöllisiä sairauksia" jotka tätä aiheuttaa.

Löytäisipä koko tuon jutun jostain. Tästä tulee kuitenkin kauhea väittely eikä minulla ole lähteitä hallussa.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12242
  • Virolaista kiitos!
Vs: Tosimiestesti.
Huonoja uutisia. En ole tosimies. Vain 31%. Ei mahda mitään.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Tosimiestesti.
Löytäisipä koko tuon jutun jostain. Tästä tulee kuitenkin kauhea väittely eikä minulla ole lähteitä hallussa.

Ei kai tuosta kovin veristä väittelyä saada aikaan. Onhan se jo kauan sitten tutkittu että miehiä viehättää naisissa naiselliset, eivät miehiset piirteet. Evoluutio on siis opettanut että naiselliset piirteet omaava naaras on hedelmällinen ja otollinen siirtämään geenit eteenpäin. Tämä pätee myös miesten kohdalla, naisia viehättää miehissä miehiset piirteet, jotka ovat seurausta korkeasta testosteronitasosta, joka taas vaikuttaa moneenkin asiaan.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tosimiestesti.
Jotenkin tuntuu että tämä haluaa väitellä...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tosimiestesti.
Jotenkin tuntuu että tämä haluaa väitellä...

Eikun se vaan haluaa kehuskella noilla homokokeiluillaan.

 :D

Minua se ei kateelliseksi saa...
Kui mää ain olen paras?

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tosimiestesti.
Káikkea voi kokeilla paitsi homohommia ja pellonmetsitystä.Muistatteko yhden homppelin kirjoituksen hesariin sota-ajasta kun miehet oli rintamalla niin niistä muka tuli homoja kun ei ollut naisia.Mitä itse muistan ja tunsin veteraaneja niin luulen että ne olisi vetäneet kurkun auki jos joku olisi yrittänyt lähennellä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52024
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tosimiestesti.
Pitkätukat on ollu aina homoja ja tulee olemaan. KAIKKI
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Káikkea voi kokeilla paitsi homohommia ja pellonmetsitystä.Muistatteko yhden homppelin kirjoituksen hesariin sota-ajasta kun miehet oli rintamalla niin niistä muka tuli homoja kun ei ollut naisia.Mitä itse muistan ja tunsin veteraaneja niin luulen että ne olisi vetäneet kurkun auki jos joku olisi yrittänyt lähennellä.
Luin jostakin et Sakujenporukoissa olis niitä ollu mut Suomalaisten ei . Suomalainen olis kyllä turpaan vetäny ja rankasti jos sellaista olis tapahtunut .

Sakut toivat kupan tullessaan .

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tosimiestesti.
Olihan niitä ruåttalaisia vapaaehtoisia porukoissa mukana.

Eihän sitä tiedä mitä korsujen kätköissä tapahtui.
Kui mää ain olen paras?

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Tosimiestesti.
54 taitaa olla tuo Perus-Masan luku, kun näemmä sen kaikki saa! Mutta näillä mennään  8)
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Tosimiestesti.
54% Salaatin syönti pilas mun testin :o
58% vaikka salaatin ruksasinkin mukaan...
tethering holes to their concave windings

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Káikkea voi kokeilla paitsi homohommia ja pellonmetsitystä.Muistatteko yhden homppelin kirjoituksen hesariin sota-ajasta kun miehet oli rintamalla niin niistä muka tuli homoja kun ei ollut naisia.Mitä itse muistan ja tunsin veteraaneja niin luulen että ne olisi vetäneet kurkun auki jos joku olisi yrittänyt lähennellä.
Luin jostakin et Sakujenporukoissa olis niitä ollu mut Suomalaisten ei . Suomalainen olis kyllä turpaan vetäny ja rankasti jos sellaista olis tapahtunut .

Sakut toivat kupan tullessaan .

Ei se ongelma niin akuutti ollut, rintamalla oli myös parisataatuhatta lottaa ja moraali oli riittävän alhaalla ....
Vesilahtelaisille oli sitten lampaita sitä varten ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Káikkea voi kokeilla paitsi homohommia ja pellonmetsitystä.Muistatteko yhden homppelin kirjoituksen hesariin sota-ajasta kun miehet oli rintamalla niin niistä muka tuli homoja kun ei ollut naisia.Mitä itse muistan ja tunsin veteraaneja niin luulen että ne olisi vetäneet kurkun auki jos joku olisi yrittänyt lähennellä.
Luin jostakin et Sakujenporukoissa olis niitä ollu mut Suomalaisten ei . Suomalainen olis kyllä turpaan vetäny ja rankasti jos sellaista olis tapahtunut .

Sakut toivat kupan tullessaan .

Eikö se ollut osasto Kuhlmey, eikä Kuhlgay  ;D