Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Deutzin insinööri viisas??  (Luettu 22902 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
sepäs se onkin kun jotain pitää "uudistaa" ihan vaan sen takia että tulee uus malli merkintä niin joku kesä harjoittelija saa tämän uudistuksen tehdä ja hyvän toimivan jutun vaihtaa johonkin todella turvalliseen (nostolaitelukko) mitä on sitten jo *****mainen käyttää  >:(  

Viimeksi muokattu: 20.01.10 - klo:15:33 kirjoittanut zetor8045

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Erästä DynaVT:n haltijaa lainatakseni sanoisin ainakin omasta entisestä 118 Deutzista: "Paska mikä paska". Ja hel...n kallis ylläpitää.

***Nii´i.

"Kaverilla on samanlainen ja se ei ole herjannut eli hän ei pidä suunnanvaihtajaa ikäänkuin "välivapaalla." "

***Miks tollai täytyy tehdä? 

Ei silleen tarvi tehdä, ihmettelin vaan että mikä ***** täs on? Nyt kun tietää niin ei enää tarvii tehdä niin  :P Kun ei nääs aiemmin ole ollut tollasta ominaisuutta.Joskus tossa edestakas ajellessa vaan tekee jonkun liikkeen jota ei ole tietoisesti tehnyt. No, hyvä että selvis tääkin.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli joka on alkujaan samen malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D

Kaupan setäkö se näin tietää valistaa?
Mahtaa olla toisinpäin kehitys.
ei kun olen itse ottanut selvää  :D  ja ompa noilla deutseilla tullut ajettua jonkin verran....   

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D

Joo, Samethan ne on kovasti Deutzistunut ja suurin osa kamasta tulee Lauingenista, eli siis kaikki Agrotron-pohjaiset mallit. Sinänsä sääli, että esim. Samen 9-port. powershift on haudattu tuota L-mallia lukuunottamatta. Se on hyvä laatikko lukuunottamatta aluevaihteen huonoa porrastusta.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D

Joo, Samethan ne on kovasti Deutzistunut ja suurin osa kamasta tulee Lauingenista, eli siis kaikki Agrotron-pohjaiset mallit. Sinänsä sääli, että esim. Samen 9-port. powershift on haudattu tuota L-mallia lukuunottamatta. Se on hyvä laatikko lukuunottamatta aluevaihteen huonoa porrastusta.
eikä siihen saa edes 50km/h laatikkoa tähän powershiftiin.... 

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Joo, Samethan ne on kovasti Deutzistunut ja suurin osa kamasta tulee Lauingenista, eli siis kaikki Agrotron-pohjaiset mallit. Sinänsä sääli, että esim. Samen 9-port. powershift on haudattu tuota L-mallia lukuunottamatta. Se on hyvä laatikko lukuunottamatta aluevaihteen huonoa porrastusta.

Muutenkin kuin laittamalla Deutzin konepelti Samen nokalle?
Lauingen=Turkkilaisten siirtolaisten tyyssija.

Isommissa malleissa maalaamalla Deutzin (K,M,TTV,X) konepelti punaiseksi, ja pienemmissä Samen pohjalta.

No siirtotyöläiset - etupäässä turkkilaiset - ne on jo pitkään saksalaisten autotuotantoakin pyörittäneet, joten sikäli en ymmärrä, mitä tekemistä sillä on tämän asian kanssa?

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D

Joo, Samethan ne on kovasti Deutzistunut ja suurin osa kamasta tulee Lauingenista, eli siis kaikki Agrotron-pohjaiset mallit. Sinänsä sääli, että esim. Samen 9-port. powershift on haudattu tuota L-mallia lukuunottamatta. Se on hyvä laatikko lukuunottamatta aluevaihteen huonoa porrastusta.
eikä siihen saa edes 50km/h laatikkoa tähän powershiftiin.... 

Jep, elikkä kolmella aluevaihteella saavutettaisiin sekä se 50 km/h kohtuullisilla kierroksilla, että paljon parempi pikavaihdejakauma peltoalueelle, sen sijaan, että nyt on 2 aluetta ja ryömä... Eli ihan vaan hammaspyörien vaihdosta olis kyse.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Joo, Samethan ne on kovasti Deutzistunut ja suurin osa kamasta tulee Lauingenista, eli siis kaikki Agrotron-pohjaiset mallit.
Lauingen=Turkkilaisten siirtolaisten tyyssija.
No siirtotyöläiset - etupäässä turkkilaiset - ne on jo pitkään saksalaisten autotuotantoakin pyörittäneet, joten sikäli en ymmärrä, mitä tekemistä sillä on tämän asian kanssa?
Vrt. esim. Mersun laatukehitys. Halvalla ei hyvää saa aikaiseksi. Aikansa ratsastaa merkin aiemmalla brändillä, kunnes asiakas huomaa mihin on menty.
Ei se niistä kokoajista ole kiinni se mersun nykyinen huono laatu vaan yksinkertaisesti paskoista komponenteista....

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Joo, Samethan ne on kovasti Deutzistunut ja suurin osa kamasta tulee Lauingenista, eli siis kaikki Agrotron-pohjaiset mallit.
Lauingen=Turkkilaisten siirtolaisten tyyssija.
No siirtotyöläiset - etupäässä turkkilaiset - ne on jo pitkään saksalaisten autotuotantoakin pyörittäneet, joten sikäli en ymmärrä, mitä tekemistä sillä on tämän asian kanssa?
Vrt. esim. Mersun laatukehitys. Halvalla ei hyvää saa aikaiseksi. Aikansa ratsastaa merkin aiemmalla brändillä, kunnes asiakas huomaa mihin on menty.
Ei se niistä kokoajista ole kiinni se mersun nykyinen huono laatu vaan yksinkertaisesti paskoista komponenteista....
Samoin by Same-DeutzFahr. Sen lisäksi että selviä kasaamisvirheitä.
Minkäslaisia kokoamisvirheitä sun deutseissa sitten on ollut???

SDF

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 193
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D
Vuodesta 2008 on Agrotron K mallit koottu italiassa: .....the production of the tractors in the ‘Agrotron K’ range from 90-120 HP has been transferred to the plant in Treviglio.
http://www.samedeutz-fahr.com/123.pdf

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
On. Deutzin insinööri on hyvin viisas.
Hän onnistuu taikomaan Italialaisesta kökkötuotteesta hyväksi todetun brändin mukaisen tuotteen, jonka Turkkilainen ja Afrikkalainen halpasiirtotyövoima kasaa huippuedullisin kustannuksin myytäväksi "laatu"tietoisille asiakkaille huimilla katteilla.
itseasiassa kylläkin same on italiasta ja samet on nykyään lähes täysin deutseja paitsi jotkut pienet ja suomessa tuntematon agrotron L malli.... eli deutsi on saksalainen toimiva laatu tuote jolla tehdään töitä hyvillä katteilla  :D
Vuodesta 2008 on Agrotron K mallit koottu italiassa: .....the production of the tractors in the ‘Agrotron K’ range from 90-120 HP has been transferred to the plant in Treviglio.
http://www.samedeutz-fahr.com/123.pdf
Tuon myönnän että K-sarja on aika italialainen eikä mitenkään sukua MK3/M sarjalle mutta on tuo naapurin karjatilallinen ainakin K420 (140hv tehtaalta tullessaan jo) deutsillaan päästellyt jo monta vuotta päivittäin ja jos siinä talossa koneet kestää niin ne kestää muuallakin  :D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Täytyy sanoa että vaihdettuani suunnanvaihdon vivun niin nyt toimii 100%:sti,ei ole mitään väliasentoja eikä muitakaan pätkimisiä.Deutzin ja Yrmyn puolelta homma pelaa kyllä,mutta Kjälllmannin kuormaajan(Stoll) sähkötikkua ei ole saatu vieläkään toimivaksi.Eli jos homma ei rupea edistymään niin on sitten eka ja vika Stollin sähkövipu mulla!!
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Tracman

  • Vieras
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Täytyy sanoa että vaihdettuani suunnanvaihdon vivun niin nyt toimii 100%:sti,ei ole mitään väliasentoja eikä muitakaan pätkimisiä.Deutzin ja Yrmyn puolelta homma pelaa kyllä,mutta Kjälllmannin kuormaajan(Stoll) sähkötikkua ei ole saatu vieläkään toimivaksi.Eli jos homma ei rupea edistymään niin on sitten eka ja vika Stollin sähkövipu mulla!!

eikös sun deutzissa ole sitä omaa sähkötikkua siinä käsinojasssa...? ku et ole laittanut sitä sen kautta pelaamaan...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Onko Deutzin insinööri viisas??
Täytyy sanoa että vaihdettuani suunnanvaihdon vivun niin nyt toimii 100%:sti,ei ole mitään väliasentoja eikä muitakaan pätkimisiä.Deutzin ja Yrmyn puolelta homma pelaa kyllä,mutta Kjälllmannin kuormaajan(Stoll) sähkötikkua ei ole saatu vieläkään toimivaksi.Eli jos homma ei rupea edistymään niin on sitten eka ja vika Stollin sähkövipu mulla!!

Pitäis varmaan uutta konetta tilatessa tilata kuormain ilman hallintaa ja asennuttaa siihen Danfossin tai Parkerin sähkövipu ja lohko jotta saa toimivan systeemin. Tai vielä paree jos laittaa hydraulisesti esiohjatun kuormaimen keulalle.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's