Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 5820 ei starttaa.  (Luettu 14294 kertaa)

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: JD 5820 ei starttaa.
Aivan...nyt se on kyllä koko päivän pelannut taas...ihme vika.Toivottavasti tuli ja menikin samantien  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Aivan...nyt se on kyllä koko päivän pelannut taas...ihme vika.Toivottavasti tuli ja menikin samantien  :)
jos sitä laiskotti ja toivos että suakin  ;D 

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no, arvaa vaan.Mutta kun asiakas halusi välttämättä saada olkipaalinsa just tänään.Ja laitoinkin jo seuraavan Jd:n piuhaan mutta kävin kuitenkin vielä yrittämässä, ja lopun tiedätkin. :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
mull oli sifferiristä palana solenoidista toinen käpälä ja naksututti väliin aika tavalla.neljänkympin remppa ja loppu naksuttelu.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla taas on v-mäinen vika. Heti kun kone alkaa vähä tulla mukaan niin lyö startin vapaalle. Lämpimällä kelillä kyllä lähtee mutta ei enää alle -20:ssä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

samppaj76

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
onko maajohdot kunnossa. akulla voi olla hapettumaa.

AgriAllah

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ts Neukussa oli käyntiin lähtö ongelmaa. Ei aina startannut kesäkelilläkään, lähti kyllä lisävirralla. Vikana oli oikosulku startissa joka meni vaihtoon.

Entisessä Setkassa (9540) starttirele nakutti jos akku oli tyhjä. Joskus itse rele meni mykäksi ja piti ihme surinaa jolloin se piti nakata jorpakkoon ja hommata veres.
Tranceforming the world

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tossa on maajohdolla hyvä kosketus:

Kui mää ain olen paras?

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on vissiin toi punainen lanka tossa oikeassa jalassa...mutta ottaako se oikein kunnolla maahan tosta maton läpi??

JoHaRa

• Vieras
Näyttää siltä kuin tuon kieli olisi jäätynyt kiinni kylmään seinään.

Mäksä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla napsahti sulake yks päivä jd 6410:stä, kun kokeilin pakkasessa tartata ilman lämmitystä, ihmettelin, kun virrat hävis kojetaulusta kokonaan. Ohjekijan mukaan se on virtalukon sulake, mutta hokasin, että se sulake napsahtaa nyt joka kerta, kun tökkää hehkutuksen päälle.... Onko sitten hehkutulppa sökö/joku oikkari ???  ???

Tosin eihän tuo hehkukäynnistyksellä lähde, kun ihan pikkupakkasissa käyntiin (ihan niinkuin voortikin) ja johdon päähän kun laittaa niin sitten ei hehkua tarvikaan, eli pärjäilee kyllä ilman sitäkin, että vois suorittaa tutkimuksen vasta sitten kun elohopea kohoaa siedettäviin lukemiin  :)

sjk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hehkulle on oma sulake,tainnu se kärähtää

Mäksä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus
Hehkulle on oma sulake,tainnu se kärähtää
Ainakin se f101 30A sulake, eli vasemman ylänurkan (penkin sivussa) sulake rapsahtaa, jos hehkua käyttää, eikä ohjekirja ainakaan näytä erillistä sulaketta hehkulle... polttoaineen lämmittimelle on omansa, mutta sehän ei pitäisi liittyä tähän.

Paitsi näköjään kohdassa "traktorit ilman ohjaamoa" on lisäksi pääsulake, joka on mittariston alla ja hehkun sulake, joka on moottorin oikeassa kyljessä...

Korjataans taas.. eli kyllä tuossakin näköjään pitäisi olla hehkulle omansa moottorin kyljessä, kun vain pläräilin tuota opusta lisää :)

Viimeksi muokattu: 11.01.10 - klo:17:38 kirjoittanut Mäksä

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tossa on maajohdolla hyvä kosketus:

Timppa on laittanu emännän ansiotyöhön....................

Quadramf

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo,

sulla taitaa olla kaksi vaihtoehtoa poistaa em. ongelma. Ensimmäinen on uusia virtalukko ja toinen on kytkeä rele starttimoottorin läheisyyteen.
Itse olen enemmän näitä "relemiehiä". Hyvin pelaa ja startti pärähtää joka käännöllä...