Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe helppoa rahaa  (Luettu 4621 kertaa)

tolasvw

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
helppoa rahaa
tuli ko viesti kun on nettikoneenkautta

Viesti :
Hello Dear,

I am Donald Cassidy only Son of late Mr. James Cassidy from Zimbabwe I am 21 years old, before the death of my late father in my Country's political Crisis he deposited the sum of ($2,000,000,00 million United State Dollars)in one of the Banks in Ivory Coast for establishment of new farms and animal feeds producing factory but now that he is dead I want to invest this money In your Country in any good business but I need you to help me receive this money in your account as my foreign business partner, I will offer you 15% of the total money for your kind assistance to me after the successful transfer of the money to your account. Reply me on(donald.cassidy12@yahoo.fr) or call +22547616502, for more clarifications before we continue the transfer of the money to your bank account, please read this news in website so that you will understand exactly what I am telling you (http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/918781.stm) Looking forward to your urgent reply

Best Regards
Donald Cassidy

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: helppoa rahaa

Viesti :
Hello Dear,

I am Donald Cassidy only Son of late Mr. James Cassidy from Zimbabwe I am 21 years old, before the death of my late father in my Country's political Crisis he deposited the sum of ($2,000,000,00 million United State Dollars)in one of the Banks in Ivory Coast for establishment of new farms and animal feeds producing factory but now that he is dead I want to invest this money In your Country in any good business but I need you to help me receive this money in your account as my foreign business partner, I will offer you 15% of the total money for your kind assistance to me after the successful transfer of the money to your account. Reply me on(donald.cassidy12@yahoo.fr) or call +22547616502, for more clarifications before we continue the transfer of the money to your bank account, please read this news in website so that you will understand exactly what I am telling you (http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/918781.stm) Looking forward to your urgent reply

Best Regards
Donald Cassidy

Hey Sir, What is your Visa number? Please, tell me your Visa number.  ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.

Viesti :
Hello Dear,

Best Regards
Donald Cassidy

kyllä kai annoit tilinumerosi?  ;D

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Miksei mulle tule koskaan noin hyviä tarjouksia ???
Ota kiinni kun viä kerkiät ;D ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
t sum of ($2,000,000,00 million United State Dollars)
Aika ison summan oli keksinyt..  :o :o :o :o
Nothing is Something Worth Doing

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Näitä viestejä tuli 90 luvulla ennen kaiken maailman suodattimia työposteihin ihan urakalla.
Kaikkiin noihin vastasin ja kaikista tuli rahat...ny sitä piisaa ;)

Siis ihan vanha keksintö on tuo...milloin minkäkinlainen isä.eno,täti tms oli kuollut ja rahojen siirtoon tai lunastukseen tarvittiin pikkusumma jotta pääsis osille.

Että helppoa on...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ikiliikkuja se on, ikiliikkuja se on.......

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Ikiliikkuja se on, ikiliikkuja se on.......

--niin,joku älypää taisi laskeskella että ainakin Nigerian koko kansantuote oli 200 kertaisesti talletettuna eri pankkeihin näiden setien,isien tätien ym.tileille.Sen verran monella oli oli sukulaisten rahaa sulkutileillä....vain odottamassa pientä apurahaa nostoon...

oltsik

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Näitä viestejä tuli 90 luvulla ennen kaiken maailman suodattimia työposteihin ihan urakalla.
Kaikkiin noihin vastasin ja kaikista tuli rahat...ny sitä piisaa ;)

Siis ihan vanha keksintö on tuo...milloin minkäkinlainen isä.eno,täti tms oli kuollut ja rahojen siirtoon tai lunastukseen tarvittiin pikkusumma jotta pääsis osille.

Että helppoa on...

Kertooko saman huijausyrityksen pysyminen markkinoilla vuosikymmeniä ihmisten tyhmyydestä?