Aika moneen täällä on jo vastattukin, mutta vielä muutama juttu.
Joku ihmetteli miten noita on niin paljon vaihtokoneina. Suomessahan noita ei ole myyty kovin valtavia määriä, mutta saarivaltakunnassa sitäkin enemmän. Aika moni vaihdokki on ns. "uitettu". Kokoluokka on sitä mihin suomessa ei ole kovin valtavasti käytettyjä tarjolla, tekniikka suht. edistyksellistä mutta kuitenkin peruskamaa ja sumujen saarilla nuo on suomen hintatasoon nähden lähes ilmaisia.
Vaihteiston kalibroinnista Nyykkärille pisteet, ohjekirjassa selkeät ohjeet ja aikaa menee n.5 min. Uudemmissa vieläkin helpompaa, muutama napinpainallus ja kone kalibroi itse itsensä. Kuskin ei tarvitse huolehtia kuin että öljy on oikean lämpöistä ja pysyä penkillä. Kaikille vaihteistoille kalibrointi tekee hyvää, mutta joillakin valmistajilla annetaan ymmärtää, että se olisi jotain salatiedettä jonka vain valtuutettu huoltomies osaa tehdä (edullisesti
).