Ilmaa järjestelmässä tai vesipitoinen (ylivanha) jarruneste,
ilmauksen saa suoritettua yksinkin muovipulloa apunakäyttäen tai
paineilmatoimisella ilmauskannulla (on sit kätevä,alipaineella käy
sujeesti yksin ilmaus)
traktorit senverran pölysissä ja kurasissa olosuhteissa, et jarru-
ja kytkineste kannattaa vaihtaa vuosittain, melkosen paskasta
nestettä tulee vaikka vuosittain vaihtaa
tai sitten "käytön puutteesta" jarruventtiili jämähtänyt
jumiin .
Öhöm.Siellä ei ole nestettä.Eikä kytkimissäkään enään.
Muistaakseni kolmetonnisista asti vasta ilman erillisiä jarrunesteitä... samalla peräöljyllä, tehostettu...
Epäilin kyllä tuota käytön puutettakin, vaikka syksyllä toimikin ok siitäkin huolimatta, että oli ollu reilun vuoden käyttämättä jarrullisia kärryjä perässäkään.
Voihan ne jarrukengätki olla finito. Onko kuorma-auton alustalle tehty kärry?(=se sun paalikärry) Jos on niin niistä on helppo tarkistaa jarrujen toimivuus, samaten säätö on nätti homma.
Syksyllä jarrutteli ihan ok. Ei oikein viittaa tuohon, kun letkukaan ei heilu niinku syksyllä.