Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näppäimistön kuolema  (Luettu 8474 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Näppäimistön kuolema
Totaalikieltäytyminen näppikselle tuli eteen tuos puolilta päivin ja nyt näppistä katteltava. Valikoima on varsin laaja ja tuleekin vaan mieleen, että missä vaihees kannattaa lykätä tikku kynnen alle, kun hintahaitari alkaa 12 euron paikkeilta. Epäilen vaan, ettei tommosella pitkään viitti kirjotella - edes agronettiin. Ja onko jollain labtecin (meidinzaina) rimpulalla vs microsoftin 40€ näppiksellä oikeesti mitään eroa. Alkuperänen HP:n (meidinzaina) näppis kesti juuri ja juuri kaks vuotta vai saiskohan vielä takuuseen uuden, kun laptekilläkin ois kahden vuoden takuu (ei vastaa sitä ja tätä...) ainiin... naruttomista on kysymys paitsi toi ensinmainittu 12 egen härveli. Ainakin tuos läptekis näyttää olevan liian piukkaan tukittu näppäimet, melkein yhtä pahasti kuin läppäreis.
tethering holes to their concave windings

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Näppäimistön kuolema
Logitechin näppikset on olleet ihan hyviä, niitä oon käyttänyt sen jälkeen kun Keytronicsit alkas olemaan menneen talven lumia.

Esmes tuollaista mä harkitsisin:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=31290

Tai sitten jos haluaa kokeilla samaa lainelautana...

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24448

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Näppäimistön kuolema
Tarttisko olla langaton? Hintaero ei ole tietenkään juuri mitään mutta toimintavarmuus ehkä nykyäänkin parempi. Olen läppäriä varten joskus ostanut langattoman hiiren ja näppäimistön mutta en ollut suuresti tyytyväinen pidemmän päälle, logitech oli tuo minkä ostin.

Movado

  • Vieras
Vs: Näppäimistön kuolema
Logitech UltraX Premium Keyboard

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/61748#
19 - 32 €

Arvostelut
" Tällä kelpaa naputella. Näppäimistön tuntuma on uskomattoman intensiivinen, jotain läppärin ja tavallisen keyboardin väliltä. Näyttää monin verroin kalliimmalta kuin on. Design on minimalistisen komiaa, pikanäppäimistä ei ole tehty turhaan spektaakkelia, musta/hopea -kombinaatio hivelee silmiä. "

Täytyy myöntää että tuo on " tavallisen " näppiksen jälkeen Premiumia

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Näppäimistön kuolema
Ei kai kukaan enää langallista näppistä uutena hommaa? Ja vielä vähemmän hiirtä. Yhden langattoman hiiren oon päästäny eläkkeelle, ja senki lähinnä sen takia, että oli vielä perinteisiä pallohiiriä. Näppisten kanssa ei oo ollu ongelmia, vanhin lienee ny about 4-5 vuotias. Varapatterit/-akut kannattaa toki pitää aina hollilla..  :)

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Näppäimistön kuolema
Logitech:n M705 langaton laserhiiri ja samalla usb-ohjaimella toimiva näppis.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Näppäimistön kuolema
Mä oon siirtyny sitä mukaa takas langallisiin kun patterisulkeiset alkaa kyrsiä. Varsinkin hiirellä se kävi nopeasti.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Näppäimistön kuolema
Mä oon siirtyny sitä mukaa takas langallisiin kun patterisulkeiset alkaa kyrsiä. Varsinkin hiirellä se kävi nopeasti.

Kiinteä yhteys on aina kiinteä. Minä kanssa kyllästyin ainaiseen patterin vaihtoon.

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Näppäimistön kuolema
Miten ois tuollanen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26152 Saa sitä näppylöillekin hintaa näköjään.

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Näppäimistön kuolema
Lainaus
Ei kai kukaan enää langallista näppistä uutena hommaa? Ja vielä vähemmän hiirtä. Yhden langattoman hiiren oon päästäny eläkkeelle, ja senki lähinnä sen takia, että oli vielä perinteisiä pallohiiriä. Näppisten kanssa ei oo ollu ongelmia, vanhin lienee ny about 4-5 vuotias. Varapatterit/-akut kannattaa toki pitää aina hollilla.. 


Kuinka kauan noissa langattomissa näppäimistöissä oikein voi kestää patterit? Jokusen vuoden kuitenkin mulla ollut tämä kokoonpano ja ei mitään muistikuvaa, että olis joutunut siihen pattereita vaihtamaan.. mutta ne onkin turasellit:) Hiireen kyllä joutuu aika-ajoin vaihtamaan.. siihen mulla on kaksi paria ladattavia akkuja ja  kyllä ne uudenkarheina muutaman viikon kestää, ennenkuin tarvii vaihtaa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Näppäimistön kuolema
Kannattaa laittaa langalliset.

Niit pattereit saa olla jatkuvasti uusimassa.
Kui mää ain olen paras?

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Näppäimistön kuolema
Kuinka kauan noissa langattomissa näppäimistöissä oikein voi kestää patterit?

Olisko kerran-pari vuodessa mitä näppikseen joutuu vaihtamaan. Mielestäni kyllä hyödyt peittoaa moisen haitan..  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Näppäimistön kuolema
Kuinka kauan noissa langattomissa näppäimistöissä oikein voi kestää patterit?

Olisko kerran-pari vuodessa mitä näppikseen joutuu vaihtamaan. Mielestäni kyllä hyödyt peittoaa moisen haitan..  ;D

Mitä hyötyä. Meneekö kloppi näppis ja hiiri kädessä ympär huonetta?

Usko nyt että tavallinen langallinen näppis ja usb hiiri riittää sulle!
Kui mää ain olen paras?

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Näppäimistön kuolema
Lainaus
Ei kai kukaan enää langallista näppistä uutena hommaa? Ja vielä vähemmän hiirtä. Yhden langattoman hiiren oon päästäny eläkkeelle, ja senki lähinnä sen takia, että oli vielä perinteisiä pallohiiriä. Näppisten kanssa ei oo ollu ongelmia, vanhin lienee ny about 4-5 vuotias. Varapatterit/-akut kannattaa toki pitää aina hollilla.. 


Kuinka kauan noissa langattomissa näppäimistöissä oikein voi kestää patterit? Jokusen vuoden kuitenkin mulla ollut tämä kokoonpano ja ei mitään muistikuvaa, että olis joutunut siihen pattereita vaihtamaan.. mutta ne onkin turasellit:) Hiireen kyllä joutuu aika-ajoin vaihtamaan.. siihen mulla on kaksi paria ladattavia akkuja ja  kyllä ne uudenkarheina muutaman viikon kestää, ennenkuin tarvii vaihtaa.
Mulla on langaton näppis, kyllä tuossa on patterit kestäny pitkään. Hiiri on langallinen, siinä sai olla jatkuvasti vaihtamassa pattereita.

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Näppäimistön kuolema
Näppiksenä on logitecin ergo ja siihen olen tyytyväinen, on mukava kirjoittaa. Langaton versio on mutta näppiksen ei mielestäni tarvi olla langaton, hiiren kylläkin.