Taitais olla parempi noiden pienempienkin lootien murheet selvittää purkamalla koko laitos tää kotomaas ilman turhaa ulkomaanmatkailua. Voisivat alkaa kestämäänkin. Joku turkkilaanen siä Saksas kumminkin ne laatikot purkaa ja kasaa tjsp.
Näinhän se helpoiten menis, mutta jotakin erikoosta siinä on, kun tehdas kieltää laatikkojen aukaasun Suomes. Ei se anturin vaihtaminen nyt niin vaikiaa pitääsi olla.
Siä on kuulemma jotaki erikoosia patentteja...
Eikös noiden isojen portaaton oo täysin eri kun tää Eccom?
Naapuri oli nähnyt sisälle ja kysellyt kuinka toimii.Vain kaksi nopeus aluetta eli kaksi pakka
Pienissä (eurovehkeet) neljä pakkaa ja planeettaa, isommis (jenkkivehkeet) kolme pakkaa ja planeettaa. Näin kertoi akrimarketin setä.
Tarkemmin: Pienemmäs ne kolme pakkaa hoitaa ensimmäisen pakka/planeetta systeemin toiminta-alueen laajentamisen. Siis kokonaisuutena toimii automaattivaihteisena laatikkona, noi kolme pakkaa laajentaa vaihteiston toiminta-aluetta. Isommis kaiketi samoin, mutta yks pakkasydeemi vähempi.
Siis joteski noin.