Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutz-Fahr ja Fendt...  (Luettu 43692 kertaa)

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...

Deutz on nyt sellaista keskitasoa

Fendt vasta kuuluu sarjaan laatua ?
 ???


No ainut missä deutzia ja fenttiä ei voi verrata on varusteet ja ventti viety hieman hienommaksi tekniikalta!!! mutta laadussa ja kestävyydessä ventti ei oo yhtää sen parempi  ;D

Teroman

Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...

Laita tilastoa kehiin vioista ???

deutz enää same laatua,,,,,,,,,,,

Fendt panostaa vieläkin toimivuuteen.
 ::)

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...

Laita tilastoa kehiin vioista ???

deutz enää same laatua,,,,,,,,,,,

Fendt panostaa vieläkin toimivuuteen.
 ::)



deutzissa k,m, x ja ttv- sarjoissa ei ole mitään samea ne on yhtä lailla saksalaisia koneita ku ventitikin!!! ja dx deutzit ne on  saksalaisista komponenteista tehty  ;D

vastaavasti samella on noita kokoluokka malleja vastaavia koneita ni ne on deutzeja sitä en tie missä on kasattu..?

ainoat mallit mitkä deutzit on sameja ni on noi puutarha koneet eli alle 100hv koneet mitä nyt ei tämänpäivän tilalla enää juuri tarvita tai meillä ei ainakaan tule kuuloonkaa enää mikää 4 pyttyynen kones!!!

ja sama täälä laita vikoja deutzista miten ne on hajonneet  ;D

potatofarmer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
Multa löytyy deutz 135 -01 200 hv ja 130 -06 160 hv ja hyvin ovat kestäneet,vikahistoria 135:nen voimanoton pakasta levyt paloiks ,130 tuntimittari sekos ja etupyörän stefa uusiks.

Siinä oli 2000 luvulla tehdyt remontit normaalien huoltojen lisäksi ,mielestäni deutzit ovat laadukkaita koneita kuten muutkin saksalaiset.

Meillä oli 80 luvulla 2 dx sarjan konetta ja myös ne olivat iän aseita,ja niiden jälkeen oli 2 5100 sarjan maxumia joista ensimmäisessä oli lastentauteja,mutta jälkimmäinen 5150 oli helmi ja kaduttaa vieläkin että annoin sen vaihdossa pois.

Fendistä en tiä mitään kun ei oo rahkeet riittäneet sellaisen hankintaan .

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...

Laita tilastoa kehiin vioista ???

deutz enää same laatua,,,,,,,,,,,

Fendt panostaa vieläkin toimivuuteen.
 ::)


tuo nyt ei oikeen mee käsi kädessä jos ventti panostaa viä toimivuuteen ni miten silloin voit haukkua deutzin moottorit...?

ja tuo panostus on ilmeisesti näkyvissä oliko se nyt 200 sarja vai mikä se nyt oli nii agco sisu power 3-pyttyynen siä räksyttää ni mun mielestä tämä ei ainakaan oo laatuun panostamista  ja toimivuuteen  ;D

Teroman

Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...

Traktorissa pitää olla akseliväliä Yli 3 M

Katsokee kuvasta Vrt 818  ,,,,,,,,,,xylofooni

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/10/05/8143010478555485821orig.jpg

Deutzit ja varsinkin Valtut semmoisia Töpöjä  , vrt Pekka töpöhäntä tai mikä se  satuolento olikaan ?
 ::)


Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...

Traktorissa pitää olla akseliväliä Yli 3 M

Katsokee kuvasta Vrt 818  ,,,,,,,,,,xylofooni

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/10/05/8143010478555485821orig.jpg

Deutzit ja varsinkin Valtut semmoisia Töpöjä  , vrt Pekka töpöhäntä tai mikä se  satuolento olikaan ?
 ::)

800 sarjan ventti on 3cm lyhyempi akselivälilleen T-sarjan valluun verrattuna. 900 sarjanen on akselivälilleen 305cm joka on saman 3cm lyhyempi kuin vastaavankokoinen ässä..

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
tuolla netissä oli jossain juttua että uuteen X730 deutsiin pitäis tulla ABS jarrut tai ainakin 590mm ulkoiset jarrulevyt etu-akselille ja i monitorit ja muut sinne hyttiin myös... ja uus puma 225CVX pitäis tulevaisuudessa kulkea 60km/h 1900r/min  :D 

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
tuolla netissä oli jossain juttua että uuteen X730 deutsiin pitäis tulla ABS jarrut tai ainakin 590mm ulkoiset jarrulevyt etu-akselille ja i monitorit ja muut sinne hyttiin myös... ja uus puma 225CVX pitäis tulevaisuudessa kulkea 60km/h 1900r/min  :D 


kyllä pitää hyvin paikkansa tää tieto  ;D

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
hei trakmanni onko sulla träkissä vakio ratti? heitin mäkeen sen vakio ruorin ja pitäs löytää pienempi tilalle, aattelin vaan että ootko selvittäny mikä sopii?
vanhan vois laittaa vaikka laivaan?

deutsi on hyvä moottori, lähes valmetin veronen mut ei ihan. mersu tulee sitte näiden jälkeen.

fendtihän siirty mannista deutsiin päästömääräysten kiristyessä. mannin pakokaasunkierrätys on susi. puuautoissa menny moottoreita jo puolessa millissä!

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
hei trakmanni onko sulla träkissä vakio ratti? heitin mäkeen sen vakio ruorin ja pitäs löytää pienempi tilalle, aattelin vaan että ootko selvittäny mikä sopii?
vanhan vois laittaa vaikka laivaan?

deutsi on hyvä moottori, lähes valmetin veronen mut ei ihan. mersu tulee sitte näiden jälkeen.

fendtihän siirty mannista deutsiin päästömääräysten kiristyessä. mannin pakokaasunkierrätys on susi. puuautoissa menny moottoreita jo puolessa millissä!

vakio ratti on paikallaan ja se on aika iso joo... meidän 4.syl rakissa on booreilla ratti kiinni ja tod. näk. on näissä isommissakin, toki ei oo ikää ollu ratti irti tossa isommassa, pienemmässä on kerran  ;D

eli tähän asiaan en osaa sanua mitään  ??? että ei muutaku jonnekin raktoripurkaamolle kiertämään ratti kädessä missä olis sopivalla kiinnityksellä oleva ratti  ;D joka on pienempi...

Teroman

Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
fendtihän siirty mannista deutsiin päästömääräysten kiristyessä. mannin pakokaasunkierrätys on susi. puuautoissa menny moottoreita jo puolessa millissä!

Sanoo Valtu käyttäjä joka ei juuri Mannia nähnytkään ?

Man myynti inssi Hannoverissa kertoi että ainoa syy Fendtin deutz valintaan oli saada halpis kone keulalle, eli maksimoida osakkeen omistajille voittoja,,,,,,,,,,,,
 8)



Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
fendtihän siirty mannista deutsiin päästömääräysten kiristyessä. mannin pakokaasunkierrätys on susi. puuautoissa menny moottoreita jo puolessa millissä!

Sanoo Valtu käyttäjä joka ei juuri Mannia nähnytkään ?

Man myynti inssi Hannoverissa kertoi että ainoa syy Fendtin deutz valintaan oli saada halpis kone keulalle, eli maksimoida osakkeen omistajille voittoja,,,,,,,,,,,,
 8)

jos ventti arvoisensa moottorin keulalle haluaas laittaa ni eihän niitä ole ku yksi ja kaikkista kallein ei ole mikää halppis mylly eli MERCEDEKSEN moottori sinne kuuluis ni sitte olis kunnon moottorit keulalla  ;D

mersu muutenki on tosi miesten merkki... ei oo mikää poikaasten ja tyhjätaskujen merkki  ;)

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
fendtihän siirty mannista deutsiin päästömääräysten kiristyessä. mannin pakokaasunkierrätys on susi. puuautoissa menny moottoreita jo puolessa millissä!

Sanoo Valtu käyttäjä joka ei juuri Mannia nähnytkään ?

Man myynti inssi Hannoverissa kertoi että ainoa syy Fendtin deutz valintaan oli saada halpis kone keulalle, eli maksimoida osakkeen omistajille voittoja,,,,,,,,,,,,
 8)

jos ventti arvoisensa moottorin keulalle haluaas laittaa ni eihän niitä ole ku yksi ja kaikkista kallein ei ole mikää halppis mylly eli MERCEDEKSEN moottori sinne kuuluis ni sitte olis kunnon moottorit keulalla  ;D

mersu muutenki on tosi miesten merkki... ei oo mikää poikaasten ja tyhjätaskujen merkki  ;)

Todellakin tosimiesten merkki. Meilläpäin nimittäin mersuilla ei aja enää kun mustalaaset  ;D ;D

kormikki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
xl hyttiseen caseen käy ainakin volswagen polon ralliratin keskiö ,uskoisin että samaa orbitroolia käyttävät myös muut saksalaiset valmistajat ???