Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutz-Fahr ja Fendt...  (Luettu 40810 kertaa)

Tracman

  • Vieras
Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Joo, ja ilmeisesti laitettu myös viimeiset osat hyllystä, kun ei niitä sieltä ainakaan sitten hetikään löydy, kun jostain syystä näköjään kuitenkin silloin tällöin huomataan jotain unohtuneen...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Joo, ja ilmeisesti laitettu myös viimeiset osat hyllystä, kun ei niitä sieltä ainakaan sitten hetikään löydy, kun jostain syystä näköjään kuitenkin silloin tällöin huomataan jotain unohtuneen...
:D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Joo, ja ilmeisesti laitettu myös viimeiset osat hyllystä, kun ei niitä sieltä ainakaan sitten hetikään löydy, kun jostain syystä näköjään kuitenkin silloin tällöin huomataan jotain unohtuneen...

Juu kyllä täälä e-pohojanmaalla on toimitukset pelannu hyvin  ;D mitä oon saanu kuulla mitä jotkut on vähä tarvinneet osia!!! ja ei millään pahalla mutta eikös tilalla kannata olla aina se toinen kones sen verran suuri että saa hätätilas tehtyä työt silläkin hetken aikaa jos ykkös kone jostain syystä ei pelaa..?  8) niin meillä ainakin on tehty kauan...

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Joo, ja ilmeisesti laitettu myös viimeiset osat hyllystä, kun ei niitä sieltä ainakaan sitten hetikään löydy, kun jostain syystä näköjään kuitenkin silloin tällöin huomataan jotain unohtuneen...

Juu kyllä täälä e-pohojanmaalla on toimitukset pelannu hyvin  ;D mitä oon saanu kuulla mitä jotkut on vähä tarvinneet osia!!! ja ei millään pahalla mutta eikös tilalla kannata olla aina se toinen kones sen verran suuri että saa hätätilas tehtyä työt silläkin hetken aikaa jos ykkös kone jostain syystä ei pelaa..?  8) niin meillä ainakin on tehty kauan...
Täälä eteläs täytyy sen ykköskoneen toimia, ku ei oo pohjoisia tukia ;)

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
no sitte pitää ostaa deutzi tai ventti ni hommat pyörii 24/7  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Tuon saattaa vissiin allekirijottaa kun tiijjän errään urakkamiehen joka Teutsilla ajanu yli 20 tuhatta tuntia iliman remonttia.
ilman remontia.... on lievästi sanottuna venyvä ilmaisu. ite on tullu muutamassa yli 20000 tuntia ajetussa koneessa istuttua ja merkkiin katsomatta remonttia on tehty. niihin enempi missä on ruutuvihko mukana mihin merkitään kaikki polttimon vaihosta lähtien, niihin huomattavasti vähempi mitkä muistin varassa 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
Nämä on kans näitä. Toisille joku homma on pikkujuttu ja toisille ei. Mua tympii suunnattomasti jo pikku viatkin ja jos multa kysytään niin täydellisiä ei meidän koneet oo ollu. Akkua suurempaa niihin ei tosin oo laitettu.
Yhdeltä isännältä kysyin kuinka sen koneet on pelannu. Oli oma merkki aivan ehdottoman hyvä ja mitään suurta ei oo ollu. Pikkuisen kyselemällä selvis että kaikki kolme konetta on katkaistu ainakin kerran. Ne vaan ei hänen mielestä ollu suuria juttuja  ::) ;D No käyttökin tunnetusti hieman ronskia, mutta toisaalta kaikki 2000-luvun koneita.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Joo, ja ilmeisesti laitettu myös viimeiset osat hyllystä, kun ei niitä sieltä ainakaan sitten hetikään löydy, kun jostain syystä näköjään kuitenkin silloin tällöin huomataan jotain unohtuneen...

Juu kyllä täälä e-pohojanmaalla on toimitukset pelannu hyvin  ;D mitä oon saanu kuulla mitä jotkut on vähä tarvinneet osia!!! ja ei millään pahalla mutta eikös tilalla kannata olla aina se toinen kones sen verran suuri että saa hätätilas tehtyä työt silläkin hetken aikaa jos ykkös kone jostain syystä ei pelaa..?  8) niin meillä ainakin on tehty kauan...
mikäs teillä on se ykköskone jos teussi ja prenti on niitä pieniä kakkoskoneita.. ;D ;D
ja pohjoiset päälle..

Verku

Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Ooks sä joku Ojalan aivopesemä....... :D

"hauki on kala - hauki on kala - on kala jne....."  ;D
Kypsä tapaus

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
deutzin ja fendtin myyjät tuossa totesi mulle että näihin koneisiin on jo laitettu osat paikalleen tehtaalla  ;D ettei tarvi varasosia lähetellä jälkikäteen  8) että se varaosien tarpeista  :P

Ooks sä joku Ojalan aivopesemä....... :D

"hauki on kala - hauki on kala - on kala jne....."  ;D
eihän noilla prentin omistajilla edes ole mitä pestä.. ;D
ja pohjoiset päälle..

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
]
eihän noilla prentin omistajilla edes ole mitä pestä.. ;D
[/quote]


ps. Hirtä ittes  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
no ykkös kone on tietysti deutzi maatalous hommissa ja kärryn verossa  ;D ja vähä muussakin urakoinnissa!!! ja kyllä ne isolla mb-tracillakin tulee tehtyä jos se paikka tulee toivottavasti koskaan ei tule sellasta tilannetta  :D se vähä riippuu mihin työhön mikäkin kone on pääasiassa tarkoitettu... on se ykkös kone esim lavetin vetoon trac ja deutzillakin sitä vie jos se paikka tuloo etehen!!! että näin... ja en tunne ojalaa millään tavalla että ojala ei oo aivopessyt meikäläästä ojala vain sattuu harvinaisen hyvin tietää että kunnon koneilla on mukava työskennellä  :D esim. meillä on ollut 69 vuodesta asti deutzeja ja traceja iät ajat venttiä ei oo viä ikäväkyllä ollu koskaan talossa  :(  ehkä tulevaisuudessa....

Tracman

  • Vieras
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
no ykkös kone on tietysti deutzi maatalous hommissa ja kärryn verossa  ;D ja vähä muussakin urakoinnissa!!! ja kyllä ne isolla mb-tracillakin tulee tehtyä jos se paikka tulee toivottavasti koskaan ei tule sellasta tilannetta  :D se vähä riippuu mihin työhön mikäkin kone on pääasiassa tarkoitettu... on se ykkös kone esim lavetin vetoon trac ja deutzillakin sitä vie jos se paikka tuloo etehen!!! että näin... ja en tunne ojalaa millään tavalla että ojala ei oo aivopessyt meikäläästä ojala vain sattuu harvinaisen hyvin tietää että kunnon koneilla on mukava työskennellä  :D esim. meillä on ollut 69 vuodesta asti deutzeja ja traceja iät ajat venttiä ei oo viä ikäväkyllä ollu koskaan talossa  :(  ehkä tulevaisuudessa....


http://www.youtube.com/watch?v=15s22O2B2tY&feature=related 

tosi on

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: Deutz-Fahr ja Fendt...
ei semmoista trktoria ookaan mikä ei tartte osia jos sillä ajetaan.minulla on ollut deutzeja 10 kpl ja kaikki ovat tarteneet enempi ja vähemppi osia ja joskus on menneet hermot kun on odottanut 3 viikkoa osia .tänääkin kysyin etunavan laakereita olivat saksassa ja pirun kalliita.