Mä kyl puhuin polttoainesuodattimista(2kpl erilaisia) ja niissä on alvit mukana.
no niin olikin vain pelkät 2kpl poltto-aine suodattimia
mutta hinta niistä vaikka tuossa alv mukana ni ihan hirveä
Joo, kyselin sieltä Grönblommilta niin 55e olis ollu se halvempi polttoainesuodatin(alv0) Y:ssä 49e että hintahan senkun nousee...tosin 13% lupas alennusta
Eli hirveen hintasia ne on sielläkin. Sitä kalliimpaa esisuodatinta ei edes saanut.
miten ihmeessä ne sulle voi noin kalliita olla

siitä ei oo ku 2kk ku niitä tilasin ja hinnat oli nuo... meillä on 06 mallin 150 deutzi... ja siinä on ne pelkät paperi suodattimet jotka tulee muovi maljan sisälle kanteen kiinni ja tuossa 4 reikäsessä on ne vanhan malliset pellipurkki suodattimet

mikä malli sulla on se deutzi sitte...? juu ja tarkistin myös ni oltiin kans saatu 13% alennusta

ihmettelen että miten me saatiin ihan eri hinnalla ku mitä ne sulle sanoi

tie sitte vaikuttaako se asiaan eli hintaan jotain ku sieltä on niin kauan ku mä muistan ni ostettu suodattimia paketillinen!!! ookko sä itse laittanut sen esisuodattimen kiinni ku meillä ei semmosta oo ainakaan ollu mikä hengst merkkinen se on se suodatin minkä me siihen heti uutena laitettiin siihen itse

mutta se on pestävää mallia se meidän esi suodatin... itse en ole koskaan nähnyt ettö raktoreissa se olisi vakiona mut työkoneissa ne on yleensä aina ollut missä on deutzin moottori!!!