Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kunnioitusta... ja lämmin muisto...  (Luettu 4776 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1807445
=
Entinen yliopisto-opettajani, jota arvostan erittäin paljon, on tullut... tai oikeammin ehkä mennyt... tiedä niistä... mutta erinomainen opettaja hän oli.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kunnioitusta... ja lämmin muisto...
evustanu terveitä arvoja

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Kunnioitusta... ja lämmin muisto...
Onhan niitä tervearvoisiakin opettajia auliksella, ehkä me hänen muistolleen joskus kumoamme karhut. Edellyttää toki, ettei karhun takana ole keskustaa. Jos onkin niin väliäkö sillä.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kunnioitusta... ja lämmin muisto...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1807445
=
Entinen yliopisto-opettajani, jota arvostan erittäin paljon, on tullut... tai oikeammin ehkä mennyt... tiedä niistä... mutta erinomainen opettaja hän oli.
Yliopisto-oppeja??? Sinähän olet koulutetumpi, kuin minkä viesteitäsi voisi päätellä  ;D ;D
Minä kun vielä eilen olisin kuvitellut, että koulusivistyksesi rajoittuu kiertokouluun ja Sirola-opistoon.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Kunnioitusta... ja lämmin muisto...
Ei oo oppi langennu hdelmälliseen maaperään. ;D
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kunnioitusta... ja lämmin muisto...
tieto menny samaa tietä kuin karhukin!    ei aivan tol*****nen kun sitä juo!   ja koppahan sitä tekee ...... lorrrrrrrrrrrrrr lor rrrrrr!     ei ole viisaan opettajan vika ettei vastaaotollolla ole ketään paikalla kun jaon aika on!

Aulis Anttila

  • Vieras
Sirola-opisto...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1807445
=
Entinen yliopisto-opettajani, jota arvostan erittäin paljon, on tullut... tai oikeammin ehkä mennyt... tiedä niistä... mutta erinomainen opettaja hän oli.
Yliopisto-oppeja??? Sinähän olet koulutetumpi, kuin minkä viesteitäsi voisi päätellä  ;D ;D Minä kun vielä eilen olisin kuvitellut, että koulusivistyksesi rajoittuu kiertokouluun ja Sirola-opistoon.

Mä oon pikemminki opettanu siellä... siis Sirola-opistossa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kumoaminen...
Onhan niitä tervearvoisiakin opettajia auliksella, ehkä me hänen muistolleen joskus kumoamme karhut.

Ilkka otti aina viskiä - tosin vähän ja harvakseen - mutta eiköhän Karhukin käy... hän tuskin pahoittaa siitä mieltään - outo ukko se oli... sekä suvaitsevainen että suvaitsematon samassa palttoossa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kumoaminen...
Onhan niitä tervearvoisiakin opettajia auliksella, ehkä me hänen muistolleen joskus kumoamme karhut.

Ilkka otti aina viskiä - tosin vähän ja harvakseen - mutta eiköhän Karhukin käy... hän tuskin pahoittaa siitä mieltään - outo ukko se oli... sekä suvaitsevainen että suvaitsematon samassa palttoossa.

Toiset on vaan niin suvaitsevia, ettei ne suvaitse minkäänlaista vaihtoehtoa omalle missiolle ????

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Sirola-opisto...
Lainaus
Mä oon pikemminki opettanu siellä... siis Sirola-opistossa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Niinkö? tuo nostattaa sinun arvostuksen agrossa pilviin.

Yx vaan

  • Vieras
Vs: Sirola-opisto...
Lainaus
Mä oon pikemminki opettanu siellä... siis Sirola-opistossa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Niinkö? tuo nostattaa sinun arvostuksen agrossa pilviin.
Siitä huolimatta ei vaan....tai antaa olla...

Aulis Anttila

  • Vieras
Pilvet...
Lainaus
Mä oon pikemminki opettanu siellä... siis Sirola-opistossa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Niinkö? tuo nostattaa sinun arvostuksen agrossa pilviin.

No heh heh  ::) ::) ::) ::)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pilvet...
Lainaus
Mä oon pikemminki opettanu siellä... siis Sirola-opistossa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Niinkö? tuo nostattaa sinun arvostuksen agrossa pilviin.

No heh heh  ::) ::) ::) ::)
Joo, kun vielä saisi sinut opettamaan työväen akatemiaan...

Aulis Anttila

  • Vieras
Eläkepappa...
Lainaus
Mä oon pikemminki opettanu siellä... siis Sirola-opistossa  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D
Niinkö? tuo nostattaa sinun arvostuksen agrossa pilviin.
No heh heh  ::) ::) ::) ::)
Joo, kun vielä saisi sinut opettamaan työväen akatemiaan...

Ne ajat on ny mennyttä aikaa... muuten toki passais... hyvinki  ::) ::) ::) ::)

Yx vaan

  • Vieras
Vs: Kunnioitusta... ja lämmin muisto...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1807445
=
Entinen yliopisto-opettajani, jota arvostan erittäin paljon, on tullut... tai oikeammin ehkä mennyt... tiedä niistä... mutta erinomainen opettaja hän oli.
Yliopisto-oppeja??? Sinähän olet koulutetumpi, kuin minkä viesteitäsi voisi päätellä  ;D ;D
Minä kun vielä eilen olisin kuvitellut, että koulusivistyksesi rajoittuu kiertokouluun ja Sirola-opistoon.
   Niinpä. Oppiarvolla ja sydämen sivistyksellä ei ole mitään tekemistä keskenään.