Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kinkkukysely  (Luettu 3462 kertaa)

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Kinkkukysely
..taas näin joulun alla.Mitenpä laitatte kinkkunne ja mistä ostatte?Veeti ostaa kotimaista,mutta valehtelee meille ostavansa tanskalaista. 8)
Minä ostan atrian luuttoman ja paistan se miedossa uunin lämmössä.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Kinkkukysely
..taas näin joulun alla.Mitenpä laitatte kinkkunne ja mistä ostatte?Veeti ostaa kotimaista,mutta valehtelee meille ostavansa tanskalaista. 8)
Kuolleena mieluummin , hiton hankala pysymään uunissa jos henkeä jäljellä .

Kotimaista , tottakai  8)

Aulis Anttila

• Vieras
Vastaus...

Reinin Lihasta Hagiksen hallista pakastamattoman ostan... ja semmoset 12-14 tuntia uunissa... n. 105 astetta lämpöä  :) :) :) :)
+
http://www.reininliha.fi/tuotteet_3.html

JoHaRa

• Vieras
Meille tulee kotimainen. En kyllä meinaa jutella sen kanssa.

Sepedeus

• Vieras

Tokko siellä muuta edes saakaan. ;D

Jätkä

• Vieras
Vs: Vastaus...

Reinin Lihasta Hagiksen hallista pakastamattoman ostan... ja semmoset 12-14 tuntia uunissa... n. 105 astetta lämpöä  :) :) :) :)
+

Eikös tuo ala jo vähän kuivamaan? Itse olen ensiksi jääkaappi kylmän kinkun "lämmittänyt" keittiössä huoneen lämpöiseksi noin vuorokaudessa jasen jälkeen paistanut alle sadassa asteessa kunnes paistomittari on sammuttanut uunin noin 80 asteessa, kulunutta aikaa en tiedä mutta aamulla kun herää niin kinkku on jo alkanut jäähtymään uunissa ja on leikattavissa. Ja maistuu hyvin Auran tulisen sinapin kera leivän päällä. Kinkku on kotimaista riippuen siitä missä joulun viettää.

pajapoju

• Vieras
 Elävänä, kotimaista ja juttelua ennen nauttimista.

Aulis Anttila

• Vieras
Kuiva...

+
Eikös tuo ala jo vähän kuivamaan?

Ei, ei vähääkään

Itse olen ensiksi jääkaappi kylmän kinkun "lämmittänyt" keittiössä huoneen lämpöiseksi noin vuorokaudessa jasen jälkeen paistanut alle sadassa asteessa kunnes paistomittari on sammuttanut uunin noin 80 asteessa, kulunutta aikaa en tiedä mutta aamulla kun herää niin kinkku on jo alkanut jäähtymään uunissa ja on leikattavissa. Ja maistuu hyvin Auran tulisen sinapin kera leivän päällä. Kinkku on kotimaista riippuen siitä missä joulun viettää.

Meillä ootellaan ns. kieli pitkänä koko yö sen valmistumista... ekat siivut leikataan lämpimästä kinkusta... ja otetaan punkkua... jos sitä on vielä jälellä  ::) ::) ::) ::)

Aulis Anttila

• Vieras
Käsitevirhe...
Elävänä, kotimaista ja juttelua ennen nauttimista.

Ny oli kyl kyse syämisestä, ei panemisesta  :P :P   ::)   ;D ;D

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minä ostan Portin tai HK:n juhlakinkun potkalla.

sorkkahessu

• Vieras
Maustatko votkalla .

Vilja-Antti

• Vieras
Kotimaista kyllä, mutta jyrkkä ei osuustoimintakinkulle.

Onneksi on vielä vaihtoehtoja.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kylläpä tollasestakin asiasta pitää tehdä niin mahdotonta että!!!!!    tietty kotimainen kinkkurulla ja hyvällä hoidolla kiviuunissa paistaen , slurps,   eeen kuolaa!, ja naattien nautittava!

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Maustatko votkalla .
Tarvittaessa

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kotimaista kyllä, mutta jyrkkä ei osuustoimintakinkulle.

Onneksi on vielä vaihtoehtoja.
Onko tolle asialle joku perustekin, muuten Portin kinkku on ainoa osuustoiminnallinen muut ovat osakeyhtiöitä.