Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ferkun nopeutus  (Luettu 16971 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: ferkun nopeutus
no eikös tämä oo liikennetraktori kun rekisteriottees lukoo. ja ne jarrut on hyvät jos hätäseen painaa liika lujaa niin on nenä lasis.
Rekisteriottees on lopullinen totuus tässä tapauksessa. Sanooko ote mitään nopeudesta? Ellei sano, saa kulkee saman kuin muutkin liikennetraktorit.

Renkaita isommaks, jos sopii pyörimään. 4-veto oikeassa suhteessa.
Periaattees tohon vois mahtuu 16,9x30 ja 20,8x42 tjsp. Vai meneekö liian ahtaaksi? Suhteellisuudet pitäs pysyä suhteellisen oikeena?

Viimeksi muokattu: 16.11.09 - klo:21:49 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

Naturalis

  • Vieras
Vs: ferkun nopeutus
no eikös tämä oo liikennetraktori kun rekisteriottees lukoo. ja ne jarrut on hyvät jos hätäseen painaa liika lujaa niin on nenä lasis.
Rekisteriottees on lopullinen totuus tässä tapauksessa. Sanooko ote mitään nopeudesta? Ellei sano, saa kulkee saman kuin muutkin liikennetraktorit.

Liikennetraktorin maksinopeus on 50km/h ei yhtään enempää.

urkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: ferkun nopeutus
ei lue muuta kun et liikennetraktori nyt renkaat 580 70 38 -480 70 28
moon oikias soot vääräs

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: ferkun nopeutus
no eikös tämä oo liikennetraktori kun rekisteriottees lukoo. ja ne jarrut on hyvät jos hätäseen painaa liika lujaa niin on nenä lasis.
Rekisteriottees on lopullinen totuus tässä tapauksessa. Sanooko ote mitään nopeudesta? Ellei sano, saa kulkee saman kuin muutkin liikennetraktorit.

Renkaita isommaks, jos sopii pyörimään. 4-veto oikeassa suhteessa.
Periaattees tohon vois mahtuu 16,9x30 ja 20,8x42 tjsp. Vai meneekö liian ahtaaksi? Suhteellisuudet pitäs pysyä suhteellisen oikeena?
Aikoinaan katsastin maatalouskoneesta liikennekoneen,oli pyörät merkattu rekisteriotteeseen.Ei saa isontaa jos ei ole näyttää jarrutusteho mittauksia myös isommille pyörille.Silloin oli maininta liikennekoneessaki kulkiko 45 vai 50.

urkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: ferkun nopeutus
mut siitä kysymyksestä et onko alentava vai ylentävä. jos sais tehtyä nopeutuksen niinkuin noihin zetkoihin ja urkeleihin
moon oikias soot vääräs

Red Bull

  • Vieras
Vs: ferkun nopeutus
Elä hyvä mies pelleile sen verkun kanssa vaan vaiha ainoaan oikeaan liikennetraktoriin, eli MB-traciin. On jarrut, jouset ja nopeus on vähintään riittävä  8)

232126151

  • Vieras
Vs: ferkun nopeutus
tracista sen verran että jaskari keräilee rivistöönsä ton ikäisiä..

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: ferkun nopeutus
Sen kun virität, ei mua sinänsä haittaa vaikka kulkis ferkkus sataa.Mutta älä tu sit meidän kylän kakaroiden yli ajelemaan.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

urkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: ferkun nopeutus
Elä hyvä mies pelleile sen verkun kanssa vaan vaiha ainoaan oikeaan liikennetraktoriin, eli MB-traciin. On jarrut, jouset ja nopeus on vähintään riittävä  8)
joo onhan se mb nopia mut siinä on niin ankea ja meluisa ohjaamo. oon tottunu vähän parempaan.
moon oikias soot vääräs

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26119
  • vastustan
Vs: ferkun nopeutus
Elä hyvä mies pelleile sen verkun kanssa vaan vaiha ainoaan oikeaan liikennetraktoriin, eli MB-traciin. On jarrut, jouset ja nopeus on vähintään riittävä  8)
joo onhan se mb nopia mut siinä on niin ankea ja meluisa ohjaamo. oon tottunu vähän parempaan.
jcb vois olla kone paikallaan.... taitaa löytyä levyjarrut ja abs
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: ferkun nopeutus
Anteeksi vielä että kysyn,mutta mihin sul on kiire?? Eikö autolla olis nopeampaa liikkua kun traktorilla??  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

urkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: ferkun nopeutus
joo mut ei sillä lietteitä levitetä ja paaleja ajeta pellolta. ei ainakaan mun autolla.
moon oikias soot vääräs

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: ferkun nopeutus
joo mut ei sillä lietteitä levitetä ja paaleja ajeta pellolta. ei ainakaan mun autolla.
Ootko muuten laskenu/arvioinut paljonko keskinopeus nousee jos huippunopeus nousee 10km/h.Voin kertoa että noissa hommissa et montaa minuuttia päivässä säästä vaikka ferkkus kulkis 60km/h huippua.Jos et usko niin et o ilmeisestikään tottunut laskukonetta pitämään kädessäsi.  8) Ja tää ei oo *****ilua vaan neuvoa, jos oikein arvaan niin oot aika nuori kaveri?? Toivottavasti en oo väärässä  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

urkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: ferkun nopeutus
kyllä mä täs sitä polttoaine säästöä ajan takaa en niinkään ajan säästöä. ja no en mä mikään pojannulikka enää oo mut en mikään krätyynen vaarikaan
moon oikias soot vääräs

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: ferkun nopeutus
kyllä mä täs sitä polttoaine säästöä ajan takaa en niinkään ajan säästöä. ja no en mä mikään pojannulikka enää oo mut en mikään krätyynen vaarikaan
no, sellanenhan se minäkii.Mut toivottavasti pääset hyvään lopputulokseen.Kyllähän se aina vaan niin on että vaikka kone menis kuinka kovaa niin aina sitä kuitenkin ajattelee että jos vähän vielä...  :) ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.