Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.
Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katos vaan, aulis ja veeti rupeaa tappelemaan jo keskenään, kokoomus kai hajoaa kohta sisäisiin riitoihin...
No ei, meillä käydään sivistynyttä mielipiteenvaihtoa.
AuA katselee asioita AY-suunnalta, veeti Suomen edun kannalta.
AuA:lta ei edelleenkään ole kysytty mitään
Onko Suomen etu, romuttaa nykyinen palkkataso ja sitä kautta ostovoima, joka pyörittää taloutta ?
Meillä on palkkataso, mihin yhdelläkään läntisen maailman maalla ei olisi varaa. Nykyinen palkkataso pyörittää taloutemme konkkaan.
Veeti katseli joskus ohjelmaa SAABin tehtailta, haastateltu suomalainen työntekijä kieltäytyi kaikista palkanheikennyksistä, mieluummin koko tehdas saa mennä alta.
Edellekin AuA, hys hys
veeti vetelys, jos lentäjä lentää 700 tuntia se on esimerkiks 100 7 tunnin työpäivää, siis työpäivää
;Dei koneella kadehtimista, teekkö edes sen verran. jos finnair haluaa ulkoistaa lentäjät miksi se pitäisi lentäjien hyväksyä, kohta meillä ois lentäjät kiinasta jotka lentäs 2€ tunti ja voiton kuoris kokoomuslaiset osakkeenomistajat jotka maksas vain pääomaveroa, kun taas lentäjät verokirjalla, prokressiivisellä veroprosentilla maksas huomattavasti enemmän veroa, verovaroista rahotetaan muun muuassa veetiä joka toimii vapaan kilpailun viljamarkkinoilla maataloustuen avulla
metsäpomot sanonu erittäin selkeästi, että vaikeuksien syyt tehtaan porttien ulkopuolella, paperimiesten palkat luokkaa 3-4% tehtaan kuluista.... mutta luetun ymmärtäminen veetille kovin vaikeaa, ellei kirjoittaja ole eemeli, syväkurkku tai korvenukko, niile vastaus alkaa aina jeps tai sitte näin on