Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Finnairin lentäjälakko  (Luettu 16705 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden  :P  ::)  ;D
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.

Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Katos vaan, aulis ja veeti rupeaa tappelemaan jo keskenään, kokoomus kai hajoaa kohta sisäisiin riitoihin... ;D ;D ;D

No ei, meillä käydään sivistynyttä mielipiteenvaihtoa.

AuA katselee asioita AY-suunnalta, veeti Suomen edun kannalta.

AuA:lta ei edelleenkään ole kysytty mitään  ;D ;D ;D

Onko Suomen etu, romuttaa nykyinen palkkataso ja sitä kautta ostovoima, joka pyörittää taloutta ????

Veeti

  • Vieras
Vs: Finnairin lentäjälakko
Eikös se Finnairin kotimaan lentoja paikkaava yhtiö maksa lentäjilleen puolet Finnairin MAKSAMISTA NAPINPAINAJIEN PALKOISTA. ;D

Näin se on ja siksi kai Finnairkin on pakotettu palkkoja katselemaan tarkemmin jatkossa, kilpailu alalla on tämän laman takia kiristinyt oleellisesti.
 

Mitäpä me yhdestä Finnairista, maailma on täynnä palvelujaan tarjoavia lentoyhtiöitä.

mm. Ryanair lentää halvemmalla ja ihan melkein kotiportilta hakien  ;D ;D ;D

Finnair joutaa mennä.

AuA:lta ei edelleenkään ole kysytty mitään  :D :D :D :D

Veeti

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden  :P  ::)  ;D
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.

Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Katos vaan, aulis ja veeti rupeaa tappelemaan jo keskenään, kokoomus kai hajoaa kohta sisäisiin riitoihin... ;D ;D ;D

No ei, meillä käydään sivistynyttä mielipiteenvaihtoa.

AuA katselee asioita AY-suunnalta, veeti Suomen edun kannalta.

AuA:lta ei edelleenkään ole kysytty mitään  ;D ;D ;D

Onko Suomen etu, romuttaa nykyinen palkkataso ja sitä kautta ostovoima, joka pyörittää taloutta ????

Meillä on palkkataso, mihin yhdelläkään läntisen maailman maalla ei olisi varaa. Nykyinen palkkataso pyörittää taloutemme konkkaan.

Veeti katseli joskus ohjelmaa SAABin tehtailta, haastateltu suomalainen työntekijä kieltäytyi kaikista palkanheikennyksistä, mieluummin koko tehdas saa mennä alta.


Edellekin AuA, hys hys   :) :) :) :)

Aulis Anttila

  • Vieras
Jummalaut´ ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden  :P  ::)  ;D
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.

Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nää asiat ei ole ihan noin mustavalkoisia, ei Finnairin lentäjät yhtiötä kaatamaan pyri sentään ????
Tämä ulkoistamispykälä on kyllä kinkkinen, katotaan nyt miten ne saa sen pakettiin.
Miksi Finnair pyrkii ulkoistamaan? vastaan itse: lentäjät ovat ahneuksissaan ja työsuhdeturvaa väärinkäyttäen saalistaneet itselleen kohtuuttomat edut. Työ pitäisi saattaa samaan kategoriaan tavaran ja palvelujen kanssa: vapaa kilpailu, vapaa hinnoittelu. Nykyinen tiukka työsuhdeturva pitää purkaa ts. työmies on palkkansa ansainnut...nimenomaan ansainnut,
ei kiristänyt tiukan  työsuhdeturvan suojissa. Jos esim. paperitehtaat olisivat saaneet palkata uutta miestä sitä mukaa, kun Ahosen Joken sakki on mennyt lakkoon, ei metsäteollisuuden alasajoa olisi tapahtunut. Nykymeno johtaa siihen, että Suomi hinnoittelee itsensä pihalle ja tavarat, palvelut yms. tulee Kauko-Idästä. Lännen autoteollisuus on jo siirtymässä sinne, Chevrolet made in Korea, Volvo kohta kiinalaisten jne. Lähitulevaisuudessa lentoliikennekin tapahtuu halpamaitten koneilla. Länsimaat elävät kiinalaisilta lainatuilla "elvytysrahoilla"

AuA:lta ei ole kysytty mitään   ;D ;D ;D

...että noin... siis otsikossa...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26224
  • vastustan
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden  :P  ::)  ;D
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.

Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Katos vaan, aulis ja veeti rupeaa tappelemaan jo keskenään, kokoomus kai hajoaa kohta sisäisiin riitoihin... ;D ;D ;D

No ei, meillä käydään sivistynyttä mielipiteenvaihtoa.

AuA katselee asioita AY-suunnalta, veeti Suomen edun kannalta.

AuA:lta ei edelleenkään ole kysytty mitään  ;D ;D ;D

Onko Suomen etu, romuttaa nykyinen palkkataso ja sitä kautta ostovoima, joka pyörittää taloutta ????

Meillä on palkkataso, mihin yhdelläkään läntisen maailman maalla ei olisi varaa. Nykyinen palkkataso pyörittää taloutemme konkkaan.

Veeti katseli joskus ohjelmaa SAABin tehtailta, haastateltu suomalainen työntekijä kieltäytyi kaikista palkanheikennyksistä, mieluummin koko tehdas saa mennä alta.


Edellekin AuA, hys hys   :) :) :) :)
veeti vetelys, jos lentäjä lentää 700 tuntia se on esimerkiks 100 7 tunnin työpäivää, siis työpäivää  ;D ;D ;D ;D  ;Dei koneella kadehtimista, teekkö edes sen verran. jos finnair haluaa ulkoistaa lentäjät miksi se pitäisi lentäjien hyväksyä, kohta meillä ois lentäjät kiinasta jotka lentäs 2€ tunti ja voiton kuoris kokoomuslaiset osakkeenomistajat jotka maksas vain pääomaveroa, kun taas lentäjät verokirjalla, prokressiivisellä veroprosentilla maksas huomattavasti enemmän veroa, verovaroista rahotetaan muun muuassa veetiä joka toimii vapaan kilpailun viljamarkkinoilla maataloustuen avulla :D :D :D :D metsäpomot sanonu erittäin selkeästi, että vaikeuksien syyt tehtaan porttien ulkopuolella, paperimiesten palkat luokkaa 3-4% tehtaan kuluista.... mutta luetun ymmärtäminen veetille kovin vaikeaa, ellei kirjoittaja ole eemeli, syväkurkku tai korvenukko, niile vastaus alkaa aina jeps tai sitte näin on ;D ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...

Meillä on palkkataso, mihin yhdelläkään läntisen maailman maalla ei olisi varaa. Nykyinen palkkataso pyörittää taloutemme konkkaan.

Veeti katseli joskus ohjelmaa SAABin tehtailta, haastateltu suomalainen työntekijä kieltäytyi kaikista palkanheikennyksistä, mieluummin koko tehdas saa mennä alta.


Edellekin AuA, hys hys   :) :) :) :)

No, sitä en tiedä mikä tilanne on nyt kun on lama, mutta ennen tätä lamaa Suomen palkkataso ei ollut mitenkään ihmeellinen Euroopassa, periaatteessa vain itä-euroopan ja välimeren alueella palkat oli matalampia ja kun otetaan huomioon myös ostovoima, eli verotus ja hintataso, niin vain itä-eurooppa on ollut meidän takana, välimeren alue nousee ihan samalle tasolle.

Lama on voinut muuttaa tilannetta, mutta en usko meidän olevan lähelläkään varsinaisten korkeiden palkkakustannusten maita, kuten esim. Sveitsiä ????

Veeti

  • Vieras
Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden  :P  ::)  ;D
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.

Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nää asiat ei ole ihan noin mustavalkoisia, ei Finnairin lentäjät yhtiötä kaatamaan pyri sentään ????
Tämä ulkoistamispykälä on kyllä kinkkinen, katotaan nyt miten ne saa sen pakettiin.
Miksi Finnair pyrkii ulkoistamaan? vastaan itse: lentäjät ovat ahneuksissaan ja työsuhdeturvaa väärinkäyttäen saalistaneet itselleen kohtuuttomat edut. Työ pitäisi saattaa samaan kategoriaan tavaran ja palvelujen kanssa: vapaa kilpailu, vapaa hinnoittelu. Nykyinen tiukka työsuhdeturva pitää purkaa ts. työmies on palkkansa ansainnut...nimenomaan ansainnut,
ei kiristänyt tiukan  työsuhdeturvan suojissa. Jos esim. paperitehtaat olisivat saaneet palkata uutta miestä sitä mukaa, kun Ahosen Joken sakki on mennyt lakkoon, ei metsäteollisuuden alasajoa olisi tapahtunut. Nykymeno johtaa siihen, että Suomi hinnoittelee itsensä pihalle ja tavarat, palvelut yms. tulee Kauko-Idästä. Lännen autoteollisuus on jo siirtymässä sinne, Chevrolet made in Korea, Volvo kohta kiinalaisten jne. Lähitulevaisuudessa lentoliikennekin tapahtuu halpamaitten koneilla. Länsimaat elävät kiinalaisilta lainatuilla "elvytysrahoilla"

AuA:lta ei ole kysytty mitään   ;D ;D ;D

...että noin... siis otsikossa...

täyttä asiaa...taas kerran  :o :o :o

Aulis Anttila

  • Vieras
Otsikot...
Lentäjät lähentelevät ahneudessaan jopa tundramaidontuottajien ahneutta ja häikäilemättömyyttä.
Työnsä tekijä on aina palkkansa väärti... eikä palkollinen palkkaa määrää, sen määrää työnantaja - tietyin reunaehdoin... jokaisessa työehtosopimuksessa on kahden osapuolen allekirjoitus... arvannet keiden  :P  ::)  ;D
Se nyt vain on niin, että maillä on liian vahva työsuhdeturva ts. työntekijöille annetaan mahdollisuus kiristämiseen tuottamalla työnantajalle suuret tappiot mahdollisessa lakossa...esim. Finnair ja paperitehtaat. Työnantaja ei todellakaan määrää palkkaa, vaan sen kiristää työntekijä vahvan työsuojansa voimalla. Työvoimassa pitäisi siirtryä vapaan yrittämisen linjaan, ts työnantaja saisi täysin vapaasti kilpailuttaa työntekijänsä...Finnairin tapauksessa vaihto kohtuupalkkaisiin lentäjiin, tätähän Finnair on yrittänyt. Näinhän toimitaan kaikessa muussa paitsi työvoimassa, mikä on erittäin vahvasti suojattu vapaalta kilpailulta. Erityisesti avainaloilla on vahva työsuhdeturva p...stä. Joitain vuosia sittern kiinalainen varustamo yritti pistää rahtireitin pystyyn Suomen satamista, Merimiesunioni esti.- mitä vapaata kilpailua tämä on? Ko. varustamossa maksettiin työntekijöille maailmanmarkkinahintainen palkka. Veeti ei lennä Finnairilla, Ryanair hoitaa lennot täältä meidän kentältä.

Otsikossa kaikki... ja en erittele moista potaskaa, perkele, juu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nää asiat ei ole ihan noin mustavalkoisia, ei Finnairin lentäjät yhtiötä kaatamaan pyri sentään ????
Tämä ulkoistamispykälä on kyllä kinkkinen, katotaan nyt miten ne saa sen pakettiin.
Miksi Finnair pyrkii ulkoistamaan? vastaan itse: lentäjät ovat ahneuksissaan ja työsuhdeturvaa väärinkäyttäen saalistaneet itselleen kohtuuttomat edut. Työ pitäisi saattaa samaan kategoriaan tavaran ja palvelujen kanssa: vapaa kilpailu, vapaa hinnoittelu. Nykyinen tiukka työsuhdeturva pitää purkaa ts. työmies on palkkansa ansainnut...nimenomaan ansainnut,
ei kiristänyt tiukan  työsuhdeturvan suojissa. Jos esim. paperitehtaat olisivat saaneet palkata uutta miestä sitä mukaa, kun Ahosen Joken sakki on mennyt lakkoon, ei metsäteollisuuden alasajoa olisi tapahtunut. Nykymeno johtaa siihen, että Suomi hinnoittelee itsensä pihalle ja tavarat, palvelut yms. tulee Kauko-Idästä. Lännen autoteollisuus on jo siirtymässä sinne, Chevrolet made in Korea, Volvo kohta kiinalaisten jne. Lähitulevaisuudessa lentoliikennekin tapahtuu halpamaitten koneilla. Länsimaat elävät kiinalaisilta lainatuilla "elvytysrahoilla"
AuA:lta ei ole kysytty mitään   ;D ;D ;D
...että noin... siis otsikossa...
täyttä asiaa...taas kerran  :o :o :o

Niinpä... mulla on osuvia otsikoita  ;D ;D ;D ;D ;D

Veeti

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...

Meillä on palkkataso, mihin yhdelläkään läntisen maailman maalla ei olisi varaa. Nykyinen palkkataso pyörittää taloutemme konkkaan.

Veeti katseli joskus ohjelmaa SAABin tehtailta, haastateltu suomalainen työntekijä kieltäytyi kaikista palkanheikennyksistä, mieluummin koko tehdas saa mennä alta.


Edellekin AuA, hys hys   :) :) :) :)

No, sitä en tiedä mikä tilanne on nyt kun on lama, mutta ennen tätä lamaa Suomen palkkataso ei ollut mitenkään ihmeellinen Euroopassa, periaatteessa vain itä-euroopan ja välimeren alueella palkat oli matalampia ja kun otetaan huomioon myös ostovoima, eli verotus ja hintataso, niin vain itä-eurooppa on ollut meidän takana, välimeren alue nousee ihan samalle tasolle.

Lama on voinut muuttaa tilannetta, mutta en usko meidän olevan lähelläkään varsinaisten korkeiden palkkakustannusten maita, kuten esim. Sveitsiä ????


Ihan yhdentekevää, mutta palkkatasomme tulee tippumaan lähivuosina...yhdistettynä veronkorotuksiin... puhutaan jopa 25% kunnallisveroprosentista.

Kotimaamme EU:n sisällä on monta palveluksiaan tarjoavaa lentoyhtiötä, ei ole järkevää ylläpitää pitkään tappiota tuottavaa Finnairia.

FINNAIR joutaa mennä

Veeti

  • Vieras
Vs: Finnairin lentäjälakko
Kysyin joskus tutulta Ilmavoimien MIG-lentäjältä , että miksi hän ei ole mennyt Finnairille käärimään rahaa.

Herra lentäjä totesi, että hän on lentäjä, eikä mikään  bussikuski.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Ihan yhdentekevää, mutta palkkatasomme tulee tippumaan lähivuosina...yhdistettynä veronkorotuksiin... puhutaan jopa 25% kunnallisveroprosentista.

Kotimaamme EU:n sisällä on monta palveluksiaan tarjoavaa lentoyhtiötä, ei ole järkevää ylläpitää pitkään tappiota tuottavaa Finnairia.

FINNAIR joutaa mennä


Finnair on hyvässä kunnossa ja tehnyt tähän asti tulosta, ei pidä panikoida hetkellisen notkahduksen takia.
Kunnallisverotus on helppo korjata, laajennetaan kiinteistöveropohjaa myös metsämaahan, sekä nostetaan kiinteistöjen verotusta muutenkin.
Kuntia voidaan myös yhdistää lisää, vapaaehtoisuuden pohjalta mutta porkkanoita antaen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Finnairin lentäjälakko
Kysyin joskus tutulta Ilmavoimien MIG-lentäjältä , että miksi hän ei ole mennyt Finnairille käärimään rahaa.

Herra lentäjä totesi, että hän on lentäjä, eikä mikään  bussikuski.


Tossa Veeti laskeutuu Virttaalle...

Kui mää ain olen paras?

Veeti

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Ihan yhdentekevää, mutta palkkatasomme tulee tippumaan lähivuosina...yhdistettynä veronkorotuksiin... puhutaan jopa 25% kunnallisveroprosentista.

Kotimaamme EU:n sisällä on monta palveluksiaan tarjoavaa lentoyhtiötä, ei ole järkevää ylläpitää pitkään tappiota tuottavaa Finnairia.

FINNAIR joutaa mennä


Finnair on hyvässä kunnossa ja tehnyt tähän asti tulosta, ei pidä panikoida hetkellisen notkahduksen takia.
Kunnallisverotus on helppo korjata, laajennetaan kiinteistöveropohjaa myös metsämaahan, sekä nostetaan kiinteistöjen verotusta muutenkin.
Kuntia voidaan myös yhdistää lisää, vapaaehtoisuuden pohjalta mutta porkkanoita antaen.

Finnair on pieni ja kallis firma, joutaa mennä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Ihan yhdentekevää, mutta palkkatasomme tulee tippumaan lähivuosina...yhdistettynä veronkorotuksiin... puhutaan jopa 25% kunnallisveroprosentista.

Kotimaamme EU:n sisällä on monta palveluksiaan tarjoavaa lentoyhtiötä, ei ole järkevää ylläpitää pitkään tappiota tuottavaa Finnairia.

FINNAIR joutaa mennä


Finnair on hyvässä kunnossa ja tehnyt tähän asti tulosta, ei pidä panikoida hetkellisen notkahduksen takia.
Kunnallisverotus on helppo korjata, laajennetaan kiinteistöveropohjaa myös metsämaahan, sekä nostetaan kiinteistöjen verotusta muutenkin.
Kuntia voidaan myös yhdistää lisää, vapaaehtoisuuden pohjalta mutta porkkanoita antaen.

Finnair on pieni ja kallis firma, joutaa mennä.

Kyllä siellä paremmin silti pyyhkii, kuin kauranviljelijöillä ????

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Finnairin lentäjälakko
on se hyvä kun rupijaa nyt paremmin pääseen ulukomaille
suoraan muiltaki kentiltä

saa hällssinki vantaan unohtaa :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY