Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pyöröpaalisilppureista  (Luettu 18419 kertaa)

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Pyöröpaalisilppureista
Luoja onneks varjeli, ei tullu tuohon "monoblokkiin" sekaannuttua. Tuntu et siinä kärrys muuta ookkaa ku monopolokkia. Noh myyjän räkäset naurut kärryä ostettaessa muistettiin ja nyt o bergmanni.

epäilen et bergmannissaki olis ollu rempattavaa sen kiven jäljiltä...

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Pyöröpaalisilppureista
No näinnii, ylleesä ollu tapana et lehmän läpi menneet kivet omasta ja isommat lävityttäjän pussista. Muuten on tuo touhu liian kallista. Tähäasti kyllä menny erittäin hyvi ilman suurta ropleemoo. Ja takana on 2 kesää ja muutama tunkio.

Karjankasvattaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Vs: Pyöröpaalisilppureista
Joo jelmanilla ei oo jälkimarkkinointia ollenkaan soittelin joskus kulmavaihteesta niin soittivat takaisin 2 viikonpäästä et ranskasta vois lähtee rekka parinviikon päästä. Kone jolla pitäs jakaa rehut 2 kertaa päiväs ei voi olla kuukautta hommista. Nykyään kun tulee varaosa ongelmia täytyy hoitaa muita kanaviapitkin (saapi viälä nopemmin ja halvemmalla)
eli en kusekkaan jelmannille päin enää missään konehankinnoissa.

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Vs: Pyöröpaalisilppureista
Juu moblokkia piisaa Kjelmannilla, ***** maali vedetty rasvan päälle, ei auta pestä enään ettei lähde kaikki maali. Rauta on ihan paskaa mistä terät ja ruuvit on monoblokki kärryihin. Levitys jälki ihan tyydyttävä, parempi siis kun venäläisellä hinta on vaan paljon kovempi.... Ois pitäny ostaa samalla rahalla käytetty Samsoni, tyhmä kun ja kuvitteli että uus on parempi. Ja manituuttaajat samaa sarjaa paskoja ransakaisia!

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Pyöröpaalisilppureista
Joo jelmanilla ei oo jälkimarkkinointia ollenkaan soittelin joskus kulmavaihteesta niin soittivat takaisin 2 viikonpäästä et ranskasta vois lähtee rekka parinviikon päästä. Kone jolla pitäs jakaa rehut 2 kertaa päiväs ei voi olla kuukautta hommista. Nykyään kun tulee varaosa ongelmia täytyy hoitaa muita kanaviapitkin (saapi viälä nopemmin ja halvemmalla)
eli en kusekkaan jelmannille päin enää missään konehankinnoissa.

No joo, sama meininki se on kyllä kaikilla, ei kelmanni oo poikkeus. Ei paljon kiinnosta kjelmanin kilpailijan myymä apevaunu toimimattomine vaakoineen...