Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!  (Luettu 42700 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Olen usean vuoden ajan eri keskustelupalstoilla varoittanut ihmisiä että EI PIDÄ USKOA ILMASTOHÖRHÖJEN teoriaan ilmaston lämpenemisestä ja nimenomaan että se johtuisi ihmisestä.
MOT ohjelma oli juuri samoilla linjoilla kuin minä.
Uskomaton mediavyörytys on jatkunut usean vuodenajan .
Ilmatieteenlaitoksen johtaja pitäisi heti erottaa siinä on oikein päähörhö.
Nyt toivotaan että seuraava ilmastokokous epäonnistuu kunnolla .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Toivottavasti löytyy vähän enempi faktaa, kuin Vanahasen lautatapulista ????

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Tunnetut öljyvarat loppuvat ihmisen ymmärrettävissä olevan ajan kuluessa. Mitä vapauksia lämpenemisuhan poistuminen meille suo JOS ymmärtäisimme ajatella nokkaamme pidemmälle tuon öljyn kanssa?

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22114
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Kovimpa paljon menetelmiltään muistuttaa tätä ihka kotomaista suurhuijausta.

TISSINKOITTAJAT KRIISISSÄ, KAIKKI RAHAT TÄNNE JA KAIKKIEN.

Lopputulos on tiedossa, tutkimustulokset pitää ottaa huomioon vain siten, jotta tulos on vaan oikea.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22114
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Muistanko muutoin oikein.

Eikös Kokoomuksen Ari Vatanen ollut kamppanijassaan jotakin tuota mieltä, mitä ohjelmassakin esitettiin.

Ja eikös saitin muutama pipipää asian teilannut tyystin lyttyyn.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Tunnetut öljyvarat loppuvat ihmisen ymmärrettävissä olevan ajan kuluessa. Mitä vapauksia lämpenemisuhan poistuminen meille suo JOS ymmärtäisimme ajatella nokkaamme pidemmälle tuon öljyn kanssa?
Tietysti energiaa pitää säästää mutta ei pidä tehdä hätiköityjä päätöksiä ilmastohörhöilyn takia koska ne voivat olla virheratkaisuja ja aiheuttaa jopa lisää vahinkoa ihmiskunnalle kuten hehkulamppujen vaihto energiaa säästäviin jotka ovat erittäin myrkyllisiä ja saastuttavat luontoa.Ei ihmisiä voi loputtomiin harhauttaa kaikki tieto pitää olla faktaa eikä mitään tietokone mallinnoksia.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Muistanko muutoin oikein.

Eikös Kokoomuksen Ari Vatanen ollut kamppanijassaan jotakin tuota mieltä, mitä ohjelmassakin esitettiin.

Ja eikös saitin muutama pipipää asian teilannut tyystin lyttyyn.
Olet oikeassa minä jopa ehdotin että Vatanen on viisain Kokkari ,sen voi tarkistaa arkistosta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Muistanko muutoin oikein.

Eikös Kokoomuksen Ari Vatanen ollut kamppanijassaan jotakin tuota mieltä, mitä ohjelmassakin esitettiin.

Ja eikös saitin muutama pipipää asian teilannut tyystin lyttyyn.
Olet oikeassa minä jopa ehdotin että Vatanen on viisain Kokkari ,sen voi tarkistaa arkistosta.

Sori vaan, mutta Veetieemeli arkistoi vain MTK:n tekemisiä ....

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Jos ilmaston lämpeneminen on hidastunut niin hyvä . Metaanipurkaukset toteuisivat ja se olis pahasta .

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Jos ilmaston lämpeneminen on hidastunut niin hyvä . Metaanipurkaukset toteuisivat ja se olis pahasta .

Ilmaston lämpeneminen on pysähtynyt jo 12 vuotta sitten, ilmasto lämpeni yli 20 vuotta yhtä *****ä ja noin 12 vuotta sitten se pysähtyi, sen jälkeen ilmasto on hiljalleen kylmentynyt.
Mikäli 1990 luvun lopun ennustukset olisi toteutuneet, niin pohjois-napa pitäisi olla jo kokonaan jäätön, mutta jääpeite on kasvanut jo muutaman vuoden ajan.

Nämä hörhöt tekee oikeastaan karhunpalveluksen tieteelle, kun ne väittävät asioita joita voidaan mitata ja sitten ne ei toteudukkaan.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Minä kuulun siihen sukupolveen että minun nuoruudessani peloiteltiin ihan vakavissaan tulevalla jääkaudella ja nyt yllättäen kerrotaan että ilmasto lämpeneekin. Tästä syystä vaadinkin pitäviä todisteita siitä mihin suuntaan ollaan menossa..

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Minä kuulun siihen sukupolveen että minun nuoruudessani peloiteltiin ihan vakavissaan tulevalla jääkaudella ja nyt yllättäen kerrotaan että ilmasto lämpeneekin. Tästä syystä vaadinkin pitäviä todisteita siitä mihin suuntaan ollaan menossa..
Siinä vaiheessa kun todisteet ovat käsissä, niin on liian myöhäistä.

A. Vatasen käyttämisestä luotettavana ja objektiivisena lähteenä en lähde keskustelemaan.

Fossiilienergian maksimaalinen säästö ei ole ihan tyhmää monesta muustakin syystä kuin kasvihuoneilmiön vuoksi. Jos katsantokanta on pidempi kuin "minun jälkeeni vedenpaisumus" -ajattelijoiden.

Petri

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Mun mielestä fossiilienergia kannattaa tuhlata loppuun mahdollisimman pian, jotta maapallon toipuminen
pääsee alkamaan mahdollisimman pian.

Vrt. Kaatokänni kerran kuukaudessa ei ole lainkaan niin paha kuin jatkuva pikku tissuttelu.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

KeljuK.Kojootti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75
Vs: Vuosituhannen SUPERHUIJAUS on totta!
Ihmisen aikaansaama ilmastonmuutos on ilmastonmuutos. Ei sen päälle kannata stressata.

Ihminen on sopeutunut vaikka mihinkä, eihän homo erectuksella ollut kapasiteettia olla pohjoisella pallonpuoliskolla.

Miksi tulevaisuuden ihmisen pitäisi muka asuttaa koko maapalloa? Ehkäpä jokin asuttava vyöhyke riittäköön, onpahan enemmän luonnonsuojelualueita. ;D
Yli aidan matalimmasta kohdasta

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä oivallus...
Miksi tulevaisuuden ihmisen pitäisi muka asuttaa koko maapalloa? Ehkäpä jokin asuttava vyöhyke riittäköön, onpahan enemmän luonnonsuojelualueita. ;D

Kerro se Kepulle... ja kepulaisille... niin, että ne ymmärtävät... siinä säästyisi melkoinen läjä meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoja tähdellisempiin menoihin  ;D ;D :D :D :) :)