parantaa varmasti myös kuhnin kestävyyttä merkittävästi.. pulttaamalla kasattu sekoitus pönttö
Pamahti mieleen tuo kommentti, sillä kohta lähes viisi vuotta vanhan apevaunun (kuhn) laidat eivät näytä antavan periksi , vaikka fyysiikan lait vetivät hiljattain tuon vaunun jo toisen kerran kumoon!
(nyt joku viisas alkaa tietysti jeesustelemaan siitä, miten on mahdollista kaataa apevaunu, kun eihän sillä ajeta kuin navetan pöydällä. Mutta jeesustelkoot! Meilläpäin harrastetaan nuillakin offroadia; on muuten vähän jännempää, kun on pelkokertoimet isommat
) Laidat on luotisuorat edelleenkin, eikä merkkiä murtumisesta näy, saati mistään elämisestä. Se on kylläkin pakko myöntää, että rehua siitä ei mene paljoa läpi, vuodessa n. 3,5 miljoonaa kiloa+kaikki muut tärpeet (n. 30% kok. painosta).
Sitä en myöskään väitä, etteikö muissa ole vahvemmat laidat, koska ei ole muista merkeistä kokemusta, mutta tuskin niiden kuitenkaan tarvitsee kestää tuota rajumpaa käyttöä
Parannuskohteita olisi tässäkin merkissä, esimerkiksi kierrukoissa, mutta tuskin täydellistä konetta ikinä keksitäänkään (älkääkä Ojala tai timppa alkako kertomaan teidän märistä yöunista), sillä eihän sellaista ihmistäkään ole?
Ja elä Hl:llä ota tätä mitenkään henkilökohtaisesti...
Ps. kolmatta odotellessa