Jos nyt oikein olen hahmottanut sijaintisi niin eikös siinä sun lähellä ole yks sellainen "maatilamurskaamo"? Jonka luvistakin vähän kiistaa ollut?
Luvista tuli mieleeni että onnittelut! Ja vielä huomautuksitta läpi, hyvät suhteet naapureihin sulla!
Mites, joko olet saanut tarvittavan alan haalittua? Itse olen ilmeisesti hiukan liian kaukana mutta tiedän jonkun joka on aika lähellä jos olen sijaintisi oikein hahmottanut ja joka saattaisi olla kiinnostunut.
Toinen ryskyttää kokoajan eteläpuolella ja toista suunnitellaan pohjoispuolelle. En ole viittinyt olla valituksissa mukana, kun ittellä kuitenkin tarvetta murskeelle.
Kaikki naapurit sanos, että jos olis ollu sikala tai kanala niin olis asiaa pitänyt tutkata, mutta eipä navetassa mitään. Kävin kaikkien naapurien luona selittämäs minkälainen projekti on tulossa ja mitä se käytänössä tarkoittaa. Liikenne kasvaa, mutta lisätään yksiköitä sen mukaan sen mukaisesti. Onhan tuossa valitusaika vielä jäljellä, joten ei kannata vielä nuolaista...
Alaa on tarjottu, mutta ei sitä vielä liiaksi ole. Käske ottamaan yhteyttä. Noin 15km Rauman risteyksestä on vielä kohtuu etäisyys.