Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puimurin vaihto  (Luettu 20501 kertaa)

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa suunnittelen.Claas Tucano,New Holland 6050,Sampo 3065 (3085) vaihtoehtoina. Varusteet kaikissa lähes toisiaan vastaavat. New Holland ehkä kiinnostavin.
New Holland ja Sampo suunnilleen samoissa hinnoissa (ja painossa), Tucano n 20000€ kalliimpi ja 3000kg painavampi. MIELIPITEITÄ ja myös kokemuksia kaipaisin.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: Puimurin vaihto
Jäi pois edellisestä Claas Tucano 430 olisi Claasin vaihtoehto

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Puimurin vaihto
Claas Tucano,New Holland 6050 on vaihtoehtoja jos on tarkoitus tehdä konkurssi lähivuosina.

Ovat paremmin myytävissä netin kautta pitkin eurooppaa.
Kui mää ain olen paras?

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Puimurin vaihto
Claas Tucano,New Holland 6050 on vaihtoehtoja jos on tarkoitus tehdä konkurssi lähivuosina.

Ovat paremmin myytävissä netin kautta pitkin eurooppaa.

Ei kai sillä sitten enää ole merkitystä...

Neuvoisit ennemmin ostamaan ton sampon, niin saisit itse ostaa sen pesästä - halvalla...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Puimurin vaihto
Claas Tucano,New Holland 6050 on vaihtoehtoja jos on tarkoitus tehdä konkurssi lähivuosina.

Ovat paremmin myytävissä netin kautta pitkin eurooppaa.

Ei kai sillä sitten enää ole merkitystä...

Neuvoisit ennemmin ostamaan ton sampon, niin saisit itse ostaa sen pesästä - halvalla...

Mun tilinpäätösostot on jo tehty.

Tuo agrobaatoksen kuva muistuttaa T. Savimaata???!!!

Viimeksi muokattu: 30.12.07 - klo:23:33 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa suunnittelen.Claas Tucano,New Holland 6050,Sampo 3065 (3085) vaihtoehtoina. Varusteet kaikissa lähes toisiaan vastaavat. New Holland ehkä kiinnostavin.
New Holland ja Sampo suunnilleen samoissa hinnoissa (ja painossa), Tucano n 20000€ kalliimpi ja 3000kg painavampi. MIELIPITEITÄ ja myös kokemuksia kaipaisin.
    Ei ole olemassa muita leikkuupuimureita kuin claas.Asia on minun osaltani loppuun käsitelty. :-X
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Puimurin vaihto
Claas Tucano,New Holland 6050 on vaihtoehtoja jos on tarkoitus tehdä konkurssi lähivuosina.

Ovat paremmin myytävissä netin kautta pitkin eurooppaa.

Ei kai sillä sitten enää ole merkitystä...

Neuvoisit ennemmin ostamaan ton sampon, niin saisit itse ostaa sen pesästä - halvalla...

Mun tilinpäätösostot on jo tehty.

Tuo agrobaatoksen kuva muistuttaa T. Savimaata???!!!

muistuttaa toki...

mutta kuvassa ei ole touko, vaan ratsastuksen ohjaajani Paavo Zachharius Epäläinen...

Paavosta yksi tarina, joka täytyy kertoa...

Tapahtui joitain vuosia sitten Paavon vasta aloitettua orastavan harrastuksensa ratsastuksen...:

Uljaan ratsunsa selässä oleva Paavo alkaa menettää otettaan ratsusta. Hiljalleen Paavo valuu satulasta, yrittäen tarttua hevosen harjaksiin ja lopulta epätoivoisesti hepan kaulaan.
Paavon voimat uupuvat, ja lopulta hän roikkuu satulan jalaksesta pää maata vasten kolisten...
Vähän ennen kuin Paavo lopullisesti menettää tajuntansa, Prisman osastonhoitaja tulee ja vetäisee ratsun pistokkeen irti seinästä...

Kohta-Sippoolan Kaappoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 623
Vs: Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa suunnittelen.Claas Tucano,New Holland 6050,Sampo 3065 (3085) vaihtoehtoina. Varusteet kaikissa lähes toisiaan vastaavat. New Holland ehkä kiinnostavin.
New Holland ja Sampo suunnilleen samoissa hinnoissa (ja painossa), Tucano n 20000€ kalliimpi ja 3000kg painavampi. MIELIPITEITÄ ja myös kokemuksia kaipaisin.

Nyykkäristä ilmeisesti RS-malli (jälkipuintikela)?
Itse en keksisi mitään syytä ostaa Sampoa. Ainoa josta kuulee yleensä huonoa.
Ja jos Tucano noin paljo kalliimpi - ilmeisesti ero välirahassa - kallistuis vaaka aika helposti Nyykkäriin. Eikös sitä kuitenkin pidetä puimurien Mersuna... Lisäksi Tucanossa uutena mallina on pieni mahdollisuus lastentauteihin, jota kuitenkin epäilen. Toki ennen ostoa kannattaa selvittää kuinka huolto ja varaosapalvelut on järjestetty omalla alueella.
Vaikka vastaus oliki mututuntumaa yhtä tyhjän kanssa ottaisin itse noilla tiedoilla NH:n.
"Tämä sääntö pätee aina: kaikissa mielipideasioissa vastustajamme ovat järjettömiä." -Mark Twain-

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa suunnittelen.Claas Tucano,New Holland 6050,Sampo 3065 (3085) vaihtoehtoina. Varusteet kaikissa lähes toisiaan vastaavat. New Holland ehkä kiinnostavin.
New Holland ja Sampo suunnilleen samoissa hinnoissa (ja painossa), Tucano n 20000€ kalliimpi ja 3000kg painavampi. MIELIPITEITÄ ja myös kokemuksia kaipaisin.
    Ei ole olemassa muita leikkuupuimureita kuin claas.Asia on minun osaltani loppuun käsitelty. :-X

pikku-Mike tarvitsi rahaa. 100 euroa, lippuihin iiron maille. Mike rukoili Jumalalta ilta toisen jälkeen. ilman tulosta...

Lopulta pikku-Mike päätti kirjoittaa kirjeen Jumalalle, jossa vaati saada sata euroa ja pian. Kirjeen osoitteeksi pikku-Mike kirjoitti Jumala: Taivas.

Postitoimistossa päättelivät, että Mooses oli lähinnä jumalaa jolle osoite tunnettiin. Joten kirje meni Paavo Lipposelle.

Paavo tykästyi pikku-Miken vilpittömään kirjeeseen ja lähetti kymmenen euroa pikku-Mikelle.

Pikku-Mike harmistuneena vastaa Jumalalle uudella kirjeellä: kiitos Jumala, mutta miksi lähetit rahani eduskunnan kautta. Ne pirut verottivat 90 %...

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa täälläkin mietitään,JD:n paremmat mallit karkaavat hinnaltaan ja Claas tucano on myös muutaman kympin kalliimpi kuin NH.Mietinnässä on mallit tc5080rs ja cs6050.Onko kellään kokemuksia esim.tc56:sta.Puitavaa n.300ha josta puolet heinänsiementä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa täälläkin mietitään,JD:n paremmat mallit karkaavat hinnaltaan ja Claas tucano on myös muutaman kympin kalliimpi kuin NH.Mietinnässä on mallit tc5080rs ja cs6050.Onko kellään kokemuksia esim.tc56:sta.Puitavaa n.300ha josta puolet heinänsiementä.

Viljansiemen n. 600€/tn

Luulis tolla hintaa irtoavan kunnon jenkkijonnekin.
Kui mää ain olen paras?

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Puimurin vaihto
Puimurin vaihtoa suunnittelen.Claas Tucano,New Holland 6050,Sampo 3065 (3085) vaihtoehtoina. Varusteet kaikissa lähes toisiaan vastaavat. New Holland ehkä kiinnostavin.
New Holland ja Sampo suunnilleen samoissa hinnoissa (ja painossa), Tucano n 20000€ kalliimpi ja 3000kg painavampi. MIELIPITEITÄ ja myös kokemuksia kaipaisin.
    Ei ole olemassa muita leikkuupuimureita kuin claas.Asia on minun osaltani loppuun käsitelty. :-X

pikku-Mike tarvitsi rahaa. 100 euroa, lippuihin iiron maille. Mike rukoili Jumalalta ilta toisen jälkeen. ilman tulosta...

Lopulta pikku-Mike päätti kirjoittaa kirjeen Jumalalle, jossa vaati saada sata euroa ja pian. Kirjeen osoitteeksi pikku-Mike kirjoitti Jumala: Taivas.

Postitoimistossa päättelivät, että Mooses oli lähinnä jumalaa jolle osoite tunnettiin. Joten kirje meni Paavo Lipposelle.

Paavo tykästyi pikku-Miken vilpittömään kirjeeseen ja lähetti kymmenen euroa pikku-Mikelle.

Pikku-Mike harmistuneena vastaa Jumalalle uudella kirjeellä: kiitos Jumala, mutta miksi lähetit rahani eduskunnan kautta. Ne pirut verottivat 90 %...
Saatams sentään kakarat.menkää ampumaan raketteja ja ampukaa myös omaan perseeseenne,tyhmiä juttuja tuollaset.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Puimurin vaihto

Saatams sentään kakarat.menkää ampumaan raketteja ja ampukaa myös omaan perseeseenne,tyhmiä juttuja tuollaset.
[/quote]  Rauhootu.Ettei ala loka lentään.OO hiljaa. :-X
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"