Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe S-ryhmä menossa nurin... ???  (Luettu 6096 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
S-ryhmä menossa nurin... ???
Sirkka-Liisa Anttila odottaa ruoan arvonlisäveron putoavan jopa nollaan. Anttilan mukaan veroalessa on kyse vain poliittisesta tahdosta. Ruoan alv:n on määrä pudota lokakuun alusta 17 prosentista 12 prosenttiin. Euroopassa sen keskitaso on 6-9 prosenttia. Veron laskemista on vastustettu sekä SDP:ssä että kokoomuksen leirissä.
=
... että me kunnon ihmiset - veronmaksajat - joudumme rahoittamaan - taas kerran - kepulaisia "pankrotteja"...  :o >:( :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
Mites tämä liittyy S-ryhmään ????

dexta super

  • Vieras
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
Keitä ne s-ryhmän omistajat enimmäkseen on?

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
Keitä ne s-ryhmän omistajat enimmäkseen on?

Höh... kepulaisia  :P ;D :D

dexta super

  • Vieras
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
Keitä ne s-ryhmän omistajat enimmäkseen on?

Höh... kepulaisia  :P ;D :D

Mistä tiesit? ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Verot...
Ruoka ja syöminen on ihmisen elossa pysymisen ehto, eikä syömistä pitäisi mielestäni verottaa lainkaan.

Noh... voihan sitä noinkin tietysti "ajatella"... mutta olisi myös aikalailla kohtuullista kertoa miten tarvittavat verot kerätään  :o :o >:( >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Tieto...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
Tämän päivän Aamulehdessä on Huovialan hyvä kolumni, jossa hän toteaa kiinalaisten rahoittavan Suomen velat. Meillä on nyt sellainen käsitys, että velaksi on hyvä elää. Sopii mulle, kunhan ei tarvitse osallistua takaisinmaksuun :P

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Verot...
Ruoka ja syöminen on ihmisen elossa pysymisen ehto, eikä syömistä pitäisi mielestäni verottaa lainkaan.

Noh... voihan sitä noinkin tietysti "ajatella"... mutta olisi myös aikalailla kohtuullista kertoa miten tarvittavat verot kerätään  :o :o >:( >:(

Miten verovaroilla pyöritetään S-ryhmää ????
Vai leikitkö jälleen tyhmää ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Ikä... ja maksu...
Tämän päivän Aamulehdessä on Huovialan hyvä kolumni, jossa hän toteaa kiinalaisten rahoittavan Suomen velat. Meillä on nyt sellainen käsitys, että velaksi on hyvä elää. Sopii mulle, kunhan ei tarvitse osallistua takaisinmaksuun :P

Joo... en mäkään niitä joudu maksamaan... mun lapset joutuu... ja lapsenlapset - aina ku Kepu on vallankahvassa ni se on kaaos ja katastrofi... onneksi kohta palataan sinipunaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Avainsanoja...
Ruoka ja syöminen on ihmisen elossa pysymisen ehto, eikä syömistä pitäisi mielestäni verottaa lainkaan.
Noh... voihan sitä noinkin tietysti "ajatella"... mutta olisi myös aikalailla kohtuullista kertoa miten tarvittavat verot kerätään  :o :o >:( >:(
Miten verovaroilla pyöritetään S-ryhmää ???? Vai leikitkö jälleen tyhmää ????

Mela... Keva... Kela... Kepu... MTK... ja mitä niitä nyt mahtaakaan olla  :o :o :o :o >:( >:( >:( >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ikä... ja maksu...
Tämän päivän Aamulehdessä on Huovialan hyvä kolumni, jossa hän toteaa kiinalaisten rahoittavan Suomen velat. Meillä on nyt sellainen käsitys, että velaksi on hyvä elää. Sopii mulle, kunhan ei tarvitse osallistua takaisinmaksuun :P

Joo... en mäkään niitä joudu maksamaan... mun lapset joutuu... ja lapsenlapset - aina ku Kepu on vallankahvassa ni se on kaaos ja katastrofi... onneksi kohta palataan sinipunaan.

Eli kannat huolta niistä lapsista, joiden väitetty isä olet ????
Mutta, mulle ei oikein vieläkään avautunut se, että mitenkä verovaroilla pyöritetään S-ryhmää ja mitä tekemistä S-ryhmällä on arvonlisveroalennuksen kanssa ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Usko...
mulle ei oikein vieläkään avautunut se, että mitenkä verovaroilla pyöritetään S-ryhmää ja mitä tekemistä S-ryhmällä on arvonlisveroalennuksen kanssa ????

Uskon tuon  :o :o :o :o :o :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
Tsiaankin, visiko Aulis kerrakin  selittää ton ajatuksen  s-ryhmän ja kepun ja alvin kanssa.  Ite en kyllä kannata mitään puoluekantaa periaatteesta joten en voi sanoa olevani oma lehmä ojassa.   kyllähän tuntuu fatserillekin kelpaavan raha kuluttajilta vaikka on käsittääkseni yksityinen perheyritys, ja elannon aikaiset kaupatkin myivät aika suolaisilla hinnoilla vaikka niin punaisia että hirvitti.   ja miksi yksityinen kesko kusee asiakkaan lompsaan ( eikä kepulaisia ole edes johtokunnassa )

gonemies

  • Vieras
Vs: S-ryhmä menossa nurin... ???
>>>kyllähän tuntuu fatserillekin kelpaavan raha kuluttajilta vaikka on käsittääkseni yksityinen perheyritys

Fazerin konsernijohtaja Karsten Slotte kauhisteli taannoin viljan hinnan nousua ja oli huolissaan,että emmehän me voi jättää tuota nousua maajussien käsiin.Sama naama makailee Esim.HK ruokatalon hallituksessa.

Hyvin on rahat saatu oikeisiin taskuihin.Jotenkin vituttaa tuollaiset pärstät.