Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.  (Luettu 3787 kertaa)

apila

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Tuli käytyä tuolla farmarinäyttelyssä viime torstaina, ja siellä näkyi jo muutaman tilan pelloilla olevan rehunteko täydessä käynnissä. mutta pyytäisin teitä arvon kolleekoita kiinnittämään huomiota noihin perävaunujenvaloihin, kun niiden olisi ihan hyvä toimiakkin... ??? ainakin tuossa kajaani-kokkola tietä ajellessa siinä Sievin korkeudella oli suhteellisen uutta kalustoa vailla minkään laista vilkkua tai parkkia. ainakin näin ulkopaikkakuntalaisena on vaikea tietää kääntyykö tuo case+tuhti yhdistelmä juuri tuolle pelolle jossa on rehunkorjuu menossa.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
Tärkeä asia! Nostetaan ylös.
Viljamiehet alkaa nyppiin kans niitä viljakuupan tuikkuja kuntoon jo nyt, niin sitten hämärtyvissä illoissa on edes joku loistokas liikkeellä!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
tuo on todella tärkeä asia jo henkisen hyvinvoinnin kannalta, on paljon parempi jonkin vahingon jälkeenkin kirkkain otsin näyttää toimivat varusteet ja osoittaa syyllisen muotoa muualla!   itse olen aina pyrkinyt laittamaan valot sellaisiksi että minussa ei ainakaan ole vika kun joku teloo itsensä kulmaan.  vastuun siirrän mieluusti toisille!   kyllä noissa varsinkin kotimaisissa koneissa tahtoo olla tuo säästö teossa suurin synti toimimattomiin varusteisiin.  Kuka piru pystyy osoittamaan että esim. kärrin osto kaatui siihen että hintaa oli liikaa kun valolaitteet oli kunnolliset työkoneisiin tarkoitetut eikä mahollisimman halvat vinkuintiaanivärkit?   tehtaille kuiteski on halvempi jo valmistusvaiheessa laittaa oikeat tarvikkeet paikoilleen kuin jälkiasennustyöt takuun piirissä, -johon olen muutaman kerran vaatinut toimivat osat asennettuna!   " Kukaan ei koskaaa ole saanut näitä rikki ja kyllä nyt on käytetty väärin ja niin pois päin.." -selitykset olen torpannu alkuun ja vaatinut lakien mukaiset asennukset ja tuossa jo vuosia sitten eräs asentaja nauroi "halpaa" jälkiasennusta erään kotimaisen kärrin laskuun.... yhä toimivat valot kärrissä ja kestävät jopa pellolla ajoa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26119
  • vastustan
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
tuo on todella tärkeä asia jo henkisen hyvinvoinnin kannalta, on paljon parempi jonkin vahingon jälkeenkin kirkkain otsin näyttää toimivat varusteet ja osoittaa syyllisen muotoa muualla!   itse olen aina pyrkinyt laittamaan valot sellaisiksi että minussa ei ainakaan ole vika kun joku teloo itsensä kulmaan.  vastuun siirrän mieluusti toisille!   kyllä noissa varsinkin kotimaisissa koneissa tahtoo olla tuo säästö teossa suurin synti toimimattomiin varusteisiin.  Kuka piru pystyy osoittamaan että esim. kärrin osto kaatui siihen että hintaa oli liikaa kun valolaitteet oli kunnolliset työkoneisiin tarkoitetut eikä mahollisimman halvat vinkuintiaanivärkit?   tehtaille kuiteski on halvempi jo valmistusvaiheessa laittaa oikeat tarvikkeet paikoilleen kuin jälkiasennustyöt takuun piirissä, -johon olen muutaman kerran vaatinut toimivat osat asennettuna!   " Kukaan ei koskaaa ole saanut näitä rikki ja kyllä nyt on käytetty väärin ja niin pois päin.." -selitykset olen torpannu alkuun ja vaatinut lakien mukaiset asennukset ja tuossa jo vuosia sitten eräs asentaja nauroi "halpaa" jälkiasennusta erään kotimaisen kärrin laskuun.... yhä toimivat valot kärrissä ja kestävät jopa pellolla ajoa.
täyttä asiaa kaikki. ite oon tehny magneetilla kiinnitettävät ledivalot jossa tarpeeks pitkä johtö että riittää varmasti lainakärryynki. on kestävät ja nätti keriä kiepille ja laittaa koneeseen ko koneeseen mukaan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
tuo on todella tärkeä asia jo henkisen hyvinvoinnin kannalta, on paljon parempi jonkin vahingon jälkeenkin kirkkain otsin näyttää toimivat varusteet ja osoittaa syyllisen muotoa muualla!   itse olen aina pyrkinyt laittamaan valot sellaisiksi että minussa ei ainakaan ole vika kun joku teloo itsensä kulmaan.  vastuun siirrän mieluusti toisille!   kyllä noissa varsinkin kotimaisissa koneissa tahtoo olla tuo säästö teossa suurin synti toimimattomiin varusteisiin.  Kuka piru pystyy osoittamaan että esim. kärrin osto kaatui siihen että hintaa oli liikaa kun valolaitteet oli kunnolliset työkoneisiin tarkoitetut eikä mahollisimman halvat vinkuintiaanivärkit?   tehtaille kuiteski on halvempi jo valmistusvaiheessa laittaa oikeat tarvikkeet paikoilleen kuin jälkiasennustyöt takuun piirissä, -johon olen muutaman kerran vaatinut toimivat osat asennettuna!   " Kukaan ei koskaaa ole saanut näitä rikki ja kyllä nyt on käytetty väärin ja niin pois päin.." -selitykset olen torpannu alkuun ja vaatinut lakien mukaiset asennukset ja tuossa jo vuosia sitten eräs asentaja nauroi "halpaa" jälkiasennusta erään kotimaisen kärrin laskuun.... yhä toimivat valot kärrissä ja kestävät jopa pellolla ajoa.
täyttä asiaa kaikki. ite oon tehny magneetilla kiinnitettävät ledivalot jossa tarpeeks pitkä johtö että riittää varmasti lainakärryynki. on kestävät ja nätti keriä kiepille ja laittaa koneeseen ko koneeseen mukaan

Tämä valoasia on tärkeä koko ammattikunnan arvostukseen,sekä eteen että taakse valot aina toimimaan.

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
Toistan myös samaa. Halpaankin kärryyn kannattaa investoida valoja. Ledivaloja esim. löytyy joka väriä ja taaksekkin helppo lisätä punaisia ledivaloja normaalien lisäksi. Oikealla sijoittelulla on suojassa ja siten lähes ikuisia. Harvalla menee överiksi. Ei ole maatalouspuolella tullut "joulukuusikärryä" vastaan...

http://www.talmu.fi/suomi/tuotteet/trailer12v/tuotetiedot/?item=18

Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
Siinä kun on neljän auton jono perässä ja viides lähtee 120km/h ohittamaan koko jonon, jonka kärjessä on kääntyvä traktori. Helpottaa kummasti omaa tuntoa kun valot ja muut turvalaitteet toimivat.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Status

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 373
Vs: VALOT KUNTOON NOIHIN REHUKÄRRYIHIN.
Siinä kun on neljän auton jono perässä ja viides lähtee 120km/h ohittamaan koko jonon, jonka kärjessä on kääntyvä traktori. Helpottaa kummasti omaa tuntoa kun valot ja muut turvalaitteet toimivat.

Juurikin tuo helpottaa omaatuntoa ja polliisinkin päätelmiä tapahtumasta.
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee