Taas aloitus kuvaa hyvin kepuloista muistin lyhyyttä.
kepu taitanut unohtaa jo viime hallituksen.
No Marinin hallitus on tosiaan unohtunut. Sipilän hallitus ei.
Orpon hallitus mennyt samoin. Kriisistä kriisiin joka kesä. Nyt Orpolla miettimisen paikka tekeekö Sipilät ja menee Mäntyniemeen.
Muuten Rydman jatkaa Orpon testausta. 😛😛😛