Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille  (Luettu 418 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
varmasti te muutkin kokoomuslaiset olette olleet hyvin järkyttyneitä siitä miten tiukka ote lindemannilla on jo orposta :o :o :o :o

kertokaa nyt mikä on se voima mikä saa orpon riskeeraamaan koko oikeistohallituksen olemassaolon muutamaan järjestödemarin tähden :o :o :o :o

lindtmannin ei tarvitse tehdä edes oppositiopolitiikkaa, riittää kun huuli pyörenä ihmettelee sivusta mitä ihmettä hallitus taas  touhuaaa :o :o :o :o

https://yle.fi/a/74-20232923
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Mikä suru nyt asiasta on vasemmistolaisella.
Ai niin, eihän kepu halua hallitukseen, koska pitää kantaa vastuuta, rahaa ei ole.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
miten niiin ei ole?   eihän tuo näytä mikään onkelma olevan...   kun asia on vaan "oikea "..

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Tätä teatteria on hauska katsella. Suomi on kesäteatterien luvattu maa.
Eikä tähän teatteriin tarvitse edes lippua ostaa.
  Rydman ei halua antaa rovon ropoa lepsoille eikä homoille. Siitä on kysymys. Golffarit saa täyden potin.
Mut Rymannin pitäis tutkia onko siellä muutama lepso

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Tätä teatteria on hauska katsella. Suomi on kesäteatterien luvattu maa.
Eikä tähän teatteriin tarvitse edes lippua ostaa.
  Rydman ei halua antaa rovon ropoa lepsoille eikä homoille. Siitä on kysymys. Golffarit saa täyden potin.
Mut Rymannin pitäis tutkia onko siellä muutama lepso
Pride on ylpeää meininkiä. Ei kuitenkaan niin ylpeää, etteikö nöyrryttäisi hakemaan tukia. Ei ylpeillä, että tullaan omillaan toimeen. :D ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pride on ylpeää meininkiä. Ei kuitenkaan niin ylpeää, etteikö nöyrryttäisi hakemaan tukia. Ei ylpeillä, että tullaan omillaan toimeen. :D ;D ;D

Sanos muuta + siiderit sille...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
mutta ohan tuo hupsua kun miettii miks moinen sälli sai kenkää kokoomuksesta...   no,  kait net persut huoli säälistä...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Rydmanin Wille on muuten ihan huippu jätkä, yksi Suomen parhaimmista poliitikoista.👍👍👍💪💪💪

 Vasureita v1tuttaa!!!😁😁😁😁😁😁

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Rydmanin Wille on muuten ihan huippu jätkä, yksi Suomen parhaimmista poliitikoista.👍👍👍💪💪💪

 Vasureita v1tuttaa!!!😁😁😁😁😁😁
loikkari kokoomuksesta on koko persuporukan paras , kuka muistaa enää mestaria, keskisarjaa tai purraa 8) 8) 8) 8)

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Taas aloitus kuvaa hyvin kepuloista muistin lyhyyttä.
kepu taitanut unohtaa jo viime hallituksen.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Taas aloitus kuvaa hyvin kepuloista muistin lyhyyttä.
kepu taitanut unohtaa jo viime hallituksen.

No Marinin hallitus on tosiaan unohtunut. Sipilän hallitus ei.
Orpon hallitus mennyt samoin. Kriisistä kriisiin joka kesä. Nyt Orpolla miettimisen paikka tekeekö Sipilät ja menee Mäntyniemeen.
  Muuten Rydman jatkaa Orpon testausta. 😛😛😛

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Takavuosina, kun Jan Vapaavuori jotakin töräytti ja sabotoi silloisen hallituksen toimintaa jossa kokoomus oli mukana, niin Orpo vingahti heti pelosta ja perääntyi nurkkaan, vaikka oli puolueen puheenjohtaja.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
mutta mitä mahtaa nyt ukrainan jälleenrakennukseen luvata suomelta?  runkonaulaimia vai?     mutta ohan se hienoa että pete on mukana näin kesälläkin jossain..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
mutta ohan tuo hupsua kun miettii miks moinen sälli sai kenkää kokoomuksesta...   no,  kait net persut huoli säälistä...

Muistit ny hupsusti väärin. Vae oliko tahallinen teko...?    🎅

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009301654.html
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."