Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀  (Luettu 469 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
 
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.

Eli viime eduskuntavaalien jälkeen Eemelin suosikki Antti Rinne tippui eduskunnasta, mutta viimein saapui pelastus: Kumpula-Natri häipyy ja Rinne nousee hänen tilalleen demareiden eduskuntaryhmään.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4274
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.

Eli viime eduskuntavaalien jälkeen Eemelin suosikki Antti Rinne tippui eduskunnasta, mutta viimein saapui pelastus: Kumpula-Natri häipyy ja Rinne nousee hänen tilalleen demareiden eduskuntaryhmään.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html

Mikähän Rinteen kanta on kysymykseen onko turve itseuudistuva luonnonvara , ja miten se kanta vaikuttaa eemelin kyvyttömyyteen vastata noin yksinkertaiseen kysymykseen...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.

No nyt kun Lindman on remmisä, niin kepu menee vasemmalle.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
Jokaisella on vaaleissa vain yksi ääni. Sinä olisit antanut sen demari-Rinteelle. Et esim. kokoomukselle.

Hae itse kirjoituksesi. Avauksen lainauksessa on kirjoituksesi päivämäärä ja kellonaikakin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Laitapa linkkiä, missä yhteydessä äänestän rinnettä.
Vai tasko tätä kepuloista höttöä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11825
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Kansallisissa tuissa on kyllä leikkuvaraa.

Toinen rivi kertoo kaiken tuosta demarista.

Löytyy otsikon alta "mtk.n kriisitukien hoito miellytti veetiä ja eemeliä"

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
ja noin pitkä on eemelin muisti!   no,  siksipä huutelee kepun tekemisistä/tekemättömistä...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Tuollaista se on. Eemeli kyselee ja kun vastataan, niin Eemeli häipyy vähin äänin. Ikinä hän ei itse vastaa mihinkään hänelle osoitettuun kysymykseen. Pyörittelee vain hamettaan.

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.

No nyt kun Lindman on remmisä, niin kepu menee vasemmalle.

Kuka on Lindman, Seppo?