Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
Jokaisella on vaaleissa vain yksi ääni. Sinä olisit antanut sen demari-Rinteelle. Et esim. kokoomukselle.
Hae itse kirjoituksesi. Avauksen lainauksessa on kirjoituksesi päivämäärä ja kellonaikakin.