Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jahas........  (Luettu 295 kertaa)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4268
Jahas........
Eemeli itkee mitä itkee....mut tästä nykyiset vallanpitäjät on varmaan ylpeitä ja uni tulee illalla helposti kun pään tyynyyn painaa.....


https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000012082748.html

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75750
Vs: Jahas........
mutta tuohan on sitä heikompilaatuista sakkia josta teemukin puhuu..  ei kait noihin kannata ruutia tuhlata..   pääsee halvemmalla nykymenolla..

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3584
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12178
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11732
  • Never Trust a Hippy
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.
Vaikealta tuntuu uskoa, että 1900-luvun alkuvuosikymmenellä olisi Valamossa joutunut maksamaan ulkohuussin käytöstä.😁🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75750
Vs: Jahas........
mutta sepeltä hyö osaa vaatia jo pelkän ennakoinnin takia..

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12178
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.
Vaikealta tuntuu uskoa, että 1900-luvun alkuvuosikymmenellä olisi Valamossa joutunut maksamaan ulkohuussin käytöstä.😁🎅🎅

Miksei olis. Nä ortodoksimunkit on ja oli aika rahan ahneita.
Viime kesänä käytiin Heinäveden Valamossa ja hieman sama  sävel.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12818
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.

Niitähän sinulla, ryssän passaajalla sitten riitti.

🎅🎅🎅😼😼😼

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12178
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.

Niitähän sinulla, ryssän passaajalla sitten riitti.

🎅🎅🎅😼😼😼

Lainasin emännältä. Maksoin luonnossa.😛😛😛

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12818
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.

Niitähän sinulla, ryssän passaajalla sitten riitti.

🎅🎅🎅😼😼😼

Lainasin emännältä. Maksoin luonnossa.😛😛😛

On vanhuksella jutut. Sepolla ei ole ollut aikoihin enää muuta jäykkää kuin selkä ja käytös. Paitsi silloin , kun ryssää passaa. Selkä nöyrtyy kyumarrukseen ja käytös lipoo ryssiä.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12178
Vs: Jahas........
Ärsyttäähän tuo joskus digitaitoisiakin. Käytiin hesassa keväällä, Kampin ostoskeskuksessa ei vessan ovi auennut, ennen kuin soitti johonkin maksulliseen numeroon. Se ennakoi sitä että helsinki tulee vielä tuhoutumaan, lopullisesti.

Olisko pitänyt olla kuten vanhasa Valamosa. Siellä ravintolassa vessasta piti maksaa ruplilla.

Niitähän sinulla, ryssän passaajalla sitten riitti.

🎅🎅🎅😼😼😼

Lainasin emännältä. Maksoin luonnossa.😛😛😛

On vanhuksella jutut. Sepolla ei ole ollut aikoihin enää muuta jäykkää kuin selkä ja käytös. Paitsi silloin , kun ryssää passaa. Selkä nöyrtyy kyumarrukseen ja käytös lipoo ryssiä.

Natzipaska herännyt. Kankkunen laittaa käden vapisemaan. Ajatus harhailee. Kyllä se siitä. Ota korjaavaa. 😛😛😛