Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meillä on todella hyvä hallitus.  (Luettu 905 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
joko kerkisit senkin mittaamaan?    mutta olipa aika hienot arvot persuista kansalla..   kun jonkun kyselyn puolueista tehneet..      mutta oisko pete noin rohkia?

Kyl Antisiionistitesantti tietää Sepedeuksenniin kyllin pittuuven levossa ja töissä.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Saapa nähdä antaako Årpå pikku pedofiilin kairata itseään kakkoseen ilman liukkaria.  ;D
Rydmania vit uttaa vielläkin että joutui vaihtamaan puoluetta, ja vi ttuilee Årpolle aina kuin mahdollista.
Hienointa olis jos Årpo saisi järjestettyä lastenkoskijalle potkut, pikku runkkari saisi varmaan slaagin.   ;D

Opelmiehellä oli tänään etuoikeus todistaa, kuinka ulkomaiset vieraamme rikastuttavat elämäämme. Opelmiehen edellä paikalliseen markettiin asteli arviolta 4-kymppinen venäläisnainen. Takapuolesta sopivan tiukat housut, sekä käärmennahkabootsit toivat naisen täydelliset muodot esille harvinaisen selvästi.

Voi Timppa, kun olisit ollut näkemässä!! Käteni hapuili jo kännykkäkameraa housuntaskusta, jotta olisin saanut jakaa tämän ihmeen muiden foorumilaisten kanssa. Valitettavasti itsesuojeluvaisto astui siinä vaiheessa kehiin, naisen vierellä nimittäin kulki verkkaripuseroon pukeutunut, etäisesti Tony Sopranoa muistuttanut mies.  :'(

Pienestä takaiskusta huolimatta, Opelmiehen verkkokalvoille tallentunut kuva tuon naisen täydellisestä takapuolesta antoi Opelmiehelle hyvän mielen näin alkaneen vuoden kunniaksi.  :)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Meillä on todella hyvä hallitus.
Kyl Antisiionistitesantti tietää Sepedeuksenniin kyllin pittuuven levossa ja töissä.

Omituisia kavereita seppputeuksela. Taijatta ollakki semmosia Mikkelin kittaajia sielä Tellasa...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
ja tuo oli jotain vajaa kymmen vuotta sitten...  miten ois mahtannu käytä ibizalla?     on se hyä kun on keskustelu nykypäivänä tuolla tasolla kun ei nyt muuta huolta...

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3346
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
On hyä hallitus, on...



Lainaus
Työttömien määrä kasvoi toukokuussa 376 000 ihmiseen, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998, kertoo Tilastokeskus. Työttömyysaste on 12,7 prosenttia.

Viime vuoden toukokuussa 15–74-vuotiaita työttömiä oli 308 000.

– Vuoden korkeimmat työttömyysluvut mitataan työvoimatutkimuksessa tyypillisesti juuri toukokuussa, kun opiskelijat ja vastavalmistuneet ryhtyvät työnhakuun. Moni nuori hakee joko kesätöitä tai mahdollisesti ensimmäistä valmistumisen jälkeistä työpaikkaansa jo valmiiksi erittäin kilpailluilla työmarkkinoilla, kommentoi Tilastokeskuksen yliaktuaari Joanna Viinikka tiedotteessa.

Tämä näkyy etenkin nuorisotyöttömyyden kasvuna. 15–24-vuotiaita työttömiä oli toukokuussa noin 44 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.

Pitkän aikavälin kehityssuuntaa mittaava työttömyysasteen trendiluku nousi Tilastokeskuksen mukaan 10,8 prosenttiin. Työttömyys on toisin sanoen kausivaihtelu huomioon ottaen hienoisessa nousussa.

Vuodentakaiseen verrattuna tämä trendi on noussut 1,5 prosenttiyksiköllä ja 15–24-vuotiailla tätäkin enemmän eli 2,4 prosenttiyksiköllä.
-IS-
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
On hyä hallitus, on...



Lainaus
Työttömien määrä kasvoi toukokuussa 376 000 ihmiseen, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998, kertoo Tilastokeskus. Työttömyysaste on 12,7 prosenttia.

Viime vuoden toukokuussa 15–74-vuotiaita työttömiä oli 308 000.

– Vuoden korkeimmat työttömyysluvut mitataan työvoimatutkimuksessa tyypillisesti juuri toukokuussa, kun opiskelijat ja vastavalmistuneet ryhtyvät työnhakuun. Moni nuori hakee joko kesätöitä tai mahdollisesti ensimmäistä valmistumisen jälkeistä työpaikkaansa jo valmiiksi erittäin kilpailluilla työmarkkinoilla, kommentoi Tilastokeskuksen yliaktuaari Joanna Viinikka tiedotteessa.

Tämä näkyy etenkin nuorisotyöttömyyden kasvuna. 15–24-vuotiaita työttömiä oli toukokuussa noin 44 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.

Pitkän aikavälin kehityssuuntaa mittaava työttömyysasteen trendiluku nousi Tilastokeskuksen mukaan 10,8 prosenttiin. Työttömyys on toisin sanoen kausivaihtelu huomioon ottaen hienoisessa nousussa.

Vuodentakaiseen verrattuna tämä trendi on noussut 1,5 prosenttiyksiköllä ja 15–24-vuotiailla tätäkin enemmän eli 2,4 prosenttiyksiköllä.
-IS-

Työllisten määrä on pysynyt suunnilleen ennallaan, mutta  maahan rahdatut moniosaajat, jotka eivät...jostain...syystä...ole ohjautuneet työmarkkinoille näkyvät tilastoissa.

Tietty Opelmies ja muut putinisti haluavat että valtio alkaisi velkarahalla työllistämään ihmisiä vaikkapa kompostintarkastajiksi, niin saadaan aitovenäläisern tapaan Suomeen lisää valvontaa ja valtion ohjaamaa sääntelyä kansalaisten kiusaksi.

😁😁😁

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Meillä on todella hyvä hallitus.
On hyä hallitus, on...

Jepz...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
ja pete luvannu valtiolle 500 uutta työpaikkaa... mitä nuo lie...?