Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉
Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.
Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .
Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena . Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁
Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/8d7b93ab-a056-4dca-9895-9179443d8b8f