Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Traktorimarssi 2026..  (Luettu 2539 kertaa)

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1801
Traktorimarssi 2026..
On 9.4

Eipä ole aiheuttanut täällä parran pärinää...
MTK ei kuulemma osallistu...

 Ei sitten sitä isointa ja uusinta peltiä matkaan... tai mitä välii ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29701
  • vastustan
Vs: Traktorimarssi 2026..
muistakaa päivämaksu varmuudeksi , kuitenkin oikeistohallitus ja sillä kova rahan nuusa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25274
Vs: Traktorimarssi 2026..
Kuitseski vasemmistolainen asian esiin nosti.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12193
Vs: Traktorimarssi 2026..
Maanviljelijöiden traktorimarssi tukki keskiviikkona Itävallan pääkaupungin Wienin kadut. Noin kolmellasadalla traktorilla liikkeellä olleet viljelijät vaativat protestillaan, että ravintolat ja valintamyymälät määrätään merkitsemään alkuperämaa myymiinsä ruokiin.

Protestissa mukana olleen luomuviljelijän Hannes Royerin mukaan puutteet merkinnöissä vaarantavat viljelijöiden elinkeinon.

– Kuluttajilla on oikeus nähdä totuus lautasellaan. Alkuperä piilottamalla heiltä viedään tahallaan oikeus valita, Royer perusteli.

Valintamyymälöiden on Itävallassa kerrottava myymiensä ruoka-aineiden alkuperä. Myös työmaaruokaloiden on kerrottava, mistä raaka-aineet ovat lähtöisin. Määräykset eivät kuitenkaan koske valintamyymälöiden valmisruokia tai ravintolaruokaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
Vs: Traktorimarssi 2026..
mutta minkäs takia noi traktoreilla pitäs tehä?   eiks se olis parasta sähkyautoilla?    kun ei varaa polttoaineisiin ni kulettava sit millä voipi vielä..  sähkyautolla tahi sit jopa kaasulla..

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11742
  • Never Trust a Hippy
Vs: Traktorimarssi 2026..
Onko joku menossa? MTK ei ole mukana ja sekös aiheuttaa joillekin mielipahaa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25274
Vs: Traktorimarssi 2026..
Hyökkäys kepuloista mtk politiikkaa vastaan.Tikun nokassa turve

Viimeksi muokattu: 06.04.26 - klo:15:49 kirjoittanut Eemeli

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9140
Vs: Traktorimarssi 2026..
Ei viitti enää ottaa paripyöriä pois.
Mystinen kesälaatumies

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12830
Vs: Traktorimarssi 2026... 🎅
sähkyautolla tahi sit jopa kaasulla..

Roonilla. Ja hyökätään...    🎅

👍👍👍😁😁😁

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29701
  • vastustan
Vs: Traktorimarssi 2026..
Hyökkäys kepuloista mtk politiikkaa vastaan.Tikun nokassa turve
eemelihän voisi organisoida mielenosoituksen yhteyteen turvemiesten alajaoston, ensiksi tulisi viljelijäväki ja sitten eemeli vetäisi nokivasarallaaan jonka lokasuojasta kohoaisi tanko misssä vapon ja kokoomksen  viiri turvemiesten marssia  misssä kilometritolkulla turveautoja 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7829
  • karkki vai keppana?
Vs: Traktorimarssi 2026..
Ei viitti enää ottaa paripyöriä pois.
Paremmin täyttää kaistan ;D
pessimisti ei pety!

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9140
Vs: Traktorimarssi 2026..
Kaistat. Aleksilla voisi olla ahdasta 3,95 m leveällä.  ;D Sieltä kautta viimeksi ohjattiin pois Senaatintorilta.
Mystinen kesälaatumies