Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe No voi voi  (Luettu 466 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25271
No voi voi
https://www.is.fi/terveys/art-2000011798750.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=satakunnankansa.fi&utm_content=artikkeli-right

kepu edellisessä hallituksessa vastusti viimeiseen asti uusien ruokasuositusten julkaisemista.
Miksihän?

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11732
  • Never Trust a Hippy
Vs: No voi voi
Eemeli syö aina vihervasemmiston antamien ruokasuositusten mukaisesti. ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12178
Vs: No voi voi
Eemeli syö aina vihervasemmiston antamien ruokasuositusten mukaisesti. ;D

Vihervasurit juo kauramaitoa. Eikä tuossa sitä mainittu ollenkaan.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12818
Vs: No voi voi
Eemeli syö aina vihervasemmiston antamien ruokasuositusten mukaisesti. ;D

Vihervasurit juo kauramaitoa. Eikä tuossa sitä mainittu ollenkaan.

Seppo juo vain  " punaista maitoa."

😎😎😎

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12178
Vs: No voi voi
Eemeli syö aina vihervasemmiston antamien ruokasuositusten mukaisesti. ;D

Vihervasurit juo kauramaitoa. Eikä tuossa sitä mainittu ollenkaan.

Seppo juo vain  " punaista maitoa."

😎😎😎

Lilauta kaverille, syyllinen.
Vai pitikö olla lirauta?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: No voi voi
ja onhan se hauskaa kuinka lihan kulutus vaan kasvaa..   ja moni kasvisjuttu on poistunu markkinoilta vähin äänin..

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9140
Vs: No voi voi
Valion tulokselle hyväksi kun kansa juo joppia ja saadaan myytyä enemmän voita ranskalaisille hyvään hintaan.
Mystinen kesälaatumies

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25271
Vs: No voi voi
Ei maito mihinkään häviä, eikä lihakaan, mutta ihminen saa ihan itse valita mitä juo tai syö, millaisia sen hetkisiä suosituksia toteuttaa.
EI sitä tarvitse vanhaan neuvostoliittolaiseen tapaan ohjata jotakin kieltämällä tai salaamalla.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29700
  • vastustan
Vs: No voi voi
Ei maito mihinkään häviä, eikä lihakaan, mutta ihminen saa ihan itse valita mitä juo tai syö, millaisia sen hetkisiä suosituksia toteuttaa.
EI sitä tarvitse vanhaan neuvostoliittolaiseen tapaan ohjata jotakin kieltämällä tai salaamalla.
eikös kokoomus ole kovin alkanut neuvomaan kauppiasta mitä eemelille saa myydä, muistamme myös amerikan kokoomuksen presitentin joka ohjeist kansan syömään pekonia ja munia, juomaan täösmaetoa :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...