Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 23  (Luettu 295 kertaa)

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
23
On toi 23 eli Heikelä ja Koskelo pirun hyvä
Kattokaa

https://youtu.be/mO_pVLV0fBI?si=XeUwWtkrLjKVRcOh

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: 23
miten tuo eroaa nuista töllön "realitiohjelmista" ?    ei ihan hirveesti järkeee..        ja ohan se nyt mukava kun vain yhtä mieltä voipi esittää ilman kritiikkiä..

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
miten tuo eroaa nuista töllön "realitiohjelmista" ?    ei ihan hirveesti järkeee..        ja ohan se nyt mukava kun vain yhtä mieltä voipi esittää ilman kritiikkiä..

No tuo ei ole mikään realityohjelma.

Kuuntele sinä vaan Ylen Pyöreätä pöytää. Siinä Hazard, Vilkkumaa ja pari muuta punikkia ovat saaneet esittää veronmaksajien kustantamana pahimmillaam jopa 20 vuotta omaa punavihreää propagandaansa ilman kritiikkiä.

Veronmaksajien rahoittamana.

23 minuuttia on ihan v1tun hyvä ohjelma.

👍👍👍😎😎😎

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Kuinka se on, onko Heikelä vielä ulkoministerin poikaystävä?
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuinka se on, onko Heikelä vielä ulkoministerin poikaystävä?

Eijoo ilmoittaneet muuta.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Lukitaanko vastaus, että on?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Lilauta kaverille, syyllinen.

Sepe kilauttaa toverille.

🎅🎅🎅

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Lilauta kaverille, syyllinen.

Sepe kilauttaa toverille.

🎅🎅🎅

Lilauta, hih hih🤪

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
muutaman kerran olen tuota kuunnellu mutta on miun mielestä aika tyhjänpäiväistä lässyttelyä ja kun vielä näkökanta on noin yks silmäinen niin ei paljon ole antannu.    sivistys tuloo kait jostain muualta..             ja pyöreää pöytää en kuuntele kun en tuota suomea muutenkaan kehtaa..                        btw, kukas tuon 23 rahoittaa ??

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
muutaman kerran olen tuota kuunnellu mutta on miun mielestä aika tyhjänpäiväistä lässyttelyä ja kun vielä näkökanta on noin yks silmäinen niin ei paljon ole antannu.    sivistys tuloo kait jostain muualta..             ja pyöreää pöytää en kuuntele kun en tuota suomea muutenkaan kehtaa..                        btw, kukas tuon 23 rahoittaa ??

Mainostuloillahan nuo elävät. Mitä enemmän klikkauksia, sitä enemmän massia. Tää on periaate.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kun klikkauksien tasolla on myös tarjonta niiin taitaa olla aika tylsistynyttä porukkaa klikkaajat.      milloin mahtavat kertoa jotain ihan asiaakin?   eikä pelkkää mutua ja yhtä silmää..

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kun klikkauksien tasolla on myös tarjonta niiin taitaa olla aika tylsistynyttä porukkaa klikkaajat.      milloin mahtavat kertoa jotain ihan asiaakin?   eikä pelkkää mutua ja yhtä silmää..

Sinulla on kyllä kaikki aivan  päin v1ttua. Aivan kaikki.

Paitsi kul-li.🤔

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
quin??   mulla menöö hyästi ja hommat rulaa kunnolla..  ei pahemmin etes närästä vaikka aika paljon oon nyt kaalilaatikkoa syöny,  hyä pakkasruokaa nuo uunissa paistetut laatikkoruuat..            mutta en kuiteskaan yhtä natsijuttukanavaa jaksa kuunnella..  saman jankkaamista joka setti.    hankkisvat elämän..

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
quin??   mulla menöö hyästi ja hommat rulaa kunnolla..  ei pahemmin etes närästä vaikka aika paljon oon nyt kaalilaatikkoa syöny,  hyä pakkasruokaa nuo uunissa paistetut laatikkoruuat..            mutta en kuiteskaan yhtä natsijuttukanavaa jaksa kuunnella..  saman jankkaamista joka setti.    hankkisvat elämän..

Eli siis löysit 23 minuuttia ohjelmasta natsiviitteitä? Kerro toki lisää, että voin lähettää palautteen ohjelman tekijöille.

Eli yksilöi ihmeessä, missä jaksossa oli natsiviitteitä sen verran runsaasti, että ohjelman voi nimetä natsikanavaksi, kiitos.👍👍👍

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.

Eli siis löysit 23 minuuttia ohjelmasta natsiviitteitä? Kerro toki lisää, että voin lähettää palautteen ohjelman tekijöille.

Eli yksilöi ihmeessä, missä jaksossa oli natsiviitteitä sen verran runsaasti, että ohjelman voi nimetä natsikanavaksi, kiitos.👍👍👍

Oksa ei ilmeisesti katsele ja kuuntele muuta kuin ylen vasemmistolaista paskapropagandaa,  joten on jo niin aivopesty siihen että kaikki muu kuin ylen vasemmistopaska on natseilua.